ניתוחים בריאטריים

המסת שומן בזריקה

המסת שומן בזריקהאחד מהטיפולים החדשניים להסרת שומן הוא המסת שומן בזריקה. מדובר בטיפול חדש יחסית ולכן אנשים רבים לא מכירים אותו מספיק ולא יודעים מה הוא כולל. במאמר הבא נרחיב על המסת שומן בזריקה ומה כולל הטיפול. 

 

מהי המסת שומן בזריקה?

המסת שומן בזריקה היא טיפול חדשני שמשמש להסרת שומן ולעיצוב וחיטוב הגוף. טיפול זה מיועד לאנשים שמעוניינים להיפטר ממצבורי שומן עודף באזורים שונים בגוף בהם המותניים, הירכיים, הצוואר ועוד. בתהליך זה למעשה מזריקים מספר זריקות. לפני ההזרקה הרופא יאלחש את האזור המטופל על ידי משחה מתאימה. לאחר שהאזור מאולחש, הרופא יזריק אל תוך רקמת השומן חומר שגורם להמסת השומן. על ידי המסת השומן נפחו של האזור המטופל מצטמצם. לאחר שתאי השומן ברקמות מומסים, התאים המתים מפונים על ידי תהליך טבעי שמתבצע בעזרת מערכת הלימפה. מדובר בתהליך שאורך כמספר שבועות. יש לקחת בחשבון שכל רופא בוחר להזריק חומר אחר עם השלכות שונות. 

מי מתאים לטיפולי המסת שומן בזריקה?

טיפולי המסת שומן הם טיפולים שמתאימים הן לגברים והן לנשים שמנסים להיפטר מאזורי שומן עקשניים בגוף. הטיפול מתאים למגוון מטופלים. קודם כל יש לקחת בחשבון שהטיפול ניתן לביצוע החל מגיל 18 ומעלה. ניתן לבצע את הטיפול גם לאישה לאחר לידה שסובלת מהצטברות של שומן בבטן ובמותניים. עם זאת, לאישה בהריון או לאישה מניקה לא ניתן לבצע את הטיפול. כמו כן הטיפול לא מתאים למי שסובל מסוכרת, מחלות כבד, עודף משקל קיצוני ועוד. 

טיפול זה מתאים לביצוע במגוון אזורים- 

 

מי מבצע טיפולי המסת שומן בזריקה?

טיפול המסת שומן הוא טיפול רפואי. מהסיבה הזו רק לרופאים מוסמכים יש את הסמכות לבצע את הטיפולים הללו. מומלץ לבחור ברופאים מתחום האסתטיקה שידעו לבצע את הטיפולים כהלכה. יש לקחת בחשבון שכל רופא בוחר להזריק חומר שונה אך כולם פועלים בהתאם לפרוטוקול הנדרש. 

קראו עוד: המסת שומן בקור

תופעות לוואי בהמסת שומן בזריקה

טיפולי המסת שומן הם טיפולים שנחשבים לטיפולים לא  מסוכנים. עם זאת, כמו כל טיפול רפואי קיים סיכוי להופעת תופעות לוואי. יש לקחת בחשבון שהופעתם של תופעות לוואי או סיבוכים בעקבות טיפולים אלה הם נדירים מאוד אך עם זאת כדאי לקחת אותם בחשבון כאשר שוקלים לבצע את הטיפול. ריכזנו לכם את תופעות הלוואי האפשריות- 

 

מה היתרונות של המסת שומן בזריקה?

לטיפולי המסת שומן יש יתרונות רבים. ריכזנו לכם את המרכזיים בהם- 

מה החסרונות של המסת שומן בזריקה?

למרות היתרונות השונים, יש לקחת בחשבון שהמסת שומן בזריקה כוללת גם מספר חסרונות. ריכזנו לכם את המרכזיים בהם- 

 

כמה עולה המסת שומן באמצעות זריקה?

קשה לענות באופן חד משמעי כמה עולה המסת שומן באמצעות זריקה מאחר שהמחיר תלוי במספר גורמים שונים. בין הגורמים שישפיעו על המחיר של המסת שומן באמצעות זריקה יהיו- 

באופן ממוצע, המחיר לטיפול בודד, כלומר לזריקה אחת ינוע בין 700 ל-3,000 שקלים. ממוצע הטיפולים הנדרש ליעילות הטיפול הוא ארבעה טיפולים. 

Exit mobile version