ניתוחים בריאטריים

המסת שומן בקור מחיר

המסת שומן בקור מחירהמסת שומן בקור היא אחד הטיפולים החדשניים להסרת שומן. בטיפול זה מקררים את האזורים המבוקשים עד להמסת השומן. לאחר שהשומן מומס הוא מפונה מהגוף על ידי מערכת הלימפה. מהי המסת שומן בקור וכמה זה עולה? המאמר הבא הוא בשבילכם. 

 

המסת שומן בקור מחיר- מה זה?

המסת שומן בקור או הקפאת שומן או קריוליפוליזה, היא פרוצדורה שמאפשרת לעצב ולחטב את הגוף. טיפול זה מבוסס על כך שרקמות השומן בגוף רגישות לקור קיצוני. במהלך הטיפול חושפים את רקמות השומן לטמפרטורות נמוכות של מינוס עשר מעלות ומטה. בעקבות כך, תאי השומן שבגוף עוברים תהליכי הקפאה ולאחר מכן מסולקים מהגוף על ידי מגנוני פינוי הפסולת הטבעיים בגוף. 

טיפול המסת שומן בקור הוא טיפול שמתאים כמעט לכל האזורים בגוף והוא מאפשר להפחית מצבורי שומן נקודתיים. 

 

המסת שומן בקור מחיר- כיצד זה מתבצע?

טיפול המסת שומן בקור מתבצע במרפאה ולא מצריך חדר ניתוח או חדר מיוחד. התהליך לא כולל הרדמה ולא כולל סיכונים לפגיעות עוריות, מאחר שתאי העור פחות רגישים לקור מאשר תאי השומן. 

בטיפול המסת שומן בקור חושפים את תאי השומן בגוף לקור קיצונית. במהלך הטיפול החשיפה היא מבוקרת וממוקדת לאזור הטיפול. הטיפול מתבצע על ידי מכשירי קירור מתקדמים. מכשיר הקירור כולל מעין זרועות שמוצמדות לאזור הטיפול. הזרועות ינוחו על אזור הטיפול לזמן של חצי שעה עד שעה וחצי. מכשיר הקירור מקרר את האזור ואף מבצע מעין פעולת יניקה דמוית ואקום. פעולה זו פועלת להמסת תאי השומן. באמצעות מכשירים אלה תאי השומן ברקמות קופאים עד להתרחשות אפופטזיס. אפופטזיס הוא תהליך ביולוגי של מוות התאים. 

לאחר שתאי השומן ברקמות נהרסים, התאים המתים מפונים על ידי תהליך טבעי שמתבצע בעזרת מערכת הלימפה. מדובר בתהליך שאורך כמספר שבועות. 

המכשירים שמשמשים בתהליך הם מכשירים חדשניים שעומדים בתקנים הבינלאומיים. 

המסת שומן בקור מחיר- כמה זמן לוקח הטיפול?

על מנת שהמסת שומן בקור תוביל לתוצאות הרצויות יש צורך בביצוע מספר טיפולים. בדרך כלל יש צורך בשלושה עד חמישה טיפולים. כל טיפול ניתן בהפרש של כ-6 שבועות. יש לקחת בחשבון שלוקחים מספר שבועות עד חודשים בודדים עד שניתן להבחין בתוצאות הטיפולים. כל טיפול של המסת שומן בקור אורך בין חצי שעה לשעה וחצי.

קראו עוד: כל מה שצריך לדעת על המסת שומן בזריקות

המסת שומן בקור מחיר- למי מתאים הטיפול?

טיפולי המסת שומן בקור מתאימים הן לגברים והן לנשים. הטיפולים מסייעים לשיפור מראה הגוף והיפטרות ממצבורי שומן עודף באזורים שונים בגוף. ניתן לבצע את הטיפולים אצל נשים אחרי לידה שסובלות מהצטברות של שומן בבטן ובמותניים. 

יש לקחת בחשבון שטיפול המסת שומן בקור לא מתאים למי שסובל מעודף משקל קיצוני, מסוכרת, בעיות קרישה, הפרעות בזרימת הדם, אלרגיה לקור ולנשים בהריון או נשים מיניקות. 

 

המסת שומן בקור מחיר- היתרונות של הטיפול

לטיפולי המסת שומן בקור יש יתרונות רבים. ריכזנו לכם את המרכזיים שבהם- 

 

המסת שומן בקור מחיר- תוצאות הטיפול

התוצאות של הקפאת שומן יחזיקו לאורך זמן רב במידה שהמטופל יקפיד על אורח חיים בריא עם פעילות גופנית ותזונה בריאה. במידה שהמטופל לא ישמור על הרגלי חיים בריאים ונכונים, תוצאות הטיפול לא יישמרו לזמן רב. במצב כזה המטופל יצבור מחדש את משקעי השומן באזורים שטופלו ובאשר הגוף. 

המסת שומן בקור מחיר- האם יש חסרונות?

התשובה היא כן. לטיפולי המסת שומן בקור יש מספר חסרונות-

 

המסת שומן בקור מחיר- אז כמה זה עולה?

קשה לענות באופן חד משמעי מה המחיר של המסת שומן בקור מאחר שתלוי בגורמים שונים כמו האזור המטופל ומספר הטיפולים הנדרשים. באופן ממוצע המחיר להמסת שומן בקור באזור הבטן, באזור הירכיים או באזור הזרועות ינוע סביב 5,000 שקלים לסדרה של 3 עד 5 טיפולים. 

Exit mobile version