ניתוחים בריאטריים

טיפולי הקפאת שומן חסרונות

הקפאת שומן חסרונותבשנים האחרונות הקפאת שומן צברה פופולריות ונהפכה למאוד שימושית והוכיחה כי היא שיטה מאוד יעילה. אך כמו לכל הליך רפואי יש לו יתרונות וחסרונות. חשוב שתכירו אותם לפני שאתם מקבלים החלטה לביצוע טיפול זה. מאמר זה יעשה לכם היכרות עם היתרונות והחסרונות של טיפול זה בשביל שתוכלו לקחת החלטה נבונה.

הקפאת שומן חסרונות

שיטה זו מציעה טיפול שכביכול אינו כרוך בכאבים, שניתן לחזור לשגרת החיים במהרה ומשך כל טיפול הוא קצר, טבעי וללא התערבות פולשנית, אך לא זו המציאות.

ישנם לא מעט מטופלים שלא מודעים לחסרונות הטיפול, לתופעות הלוואי שיכולות להופיע לאחר הטיפול וסכנות שלו.

מהם החסרונות של טיפול הקפאת שומן?

חסרון זה קריטי עבור אנשים המנסים להיפטר משומן בטני, שעבורם רק ניתוח מתיחת בטן יכול לעזור להם.

מהן הסכנות של טיפול זה?

טיפול זה מכיל בתוכו סכנות בריאותיות שאסור לזלזל בהן, ושחשוב להיות מודעים אליהם. ולהלן הסכנות:

סכנות עשויות לקרות אם נעשתה בחירה במכשור זול או לא תקין וכמובן, ביצוע של הטיפול בצורה שגויה. 

מכשור שאינו קיבל את אישורם של ה-FDA ומשרד הבריאות הישראלי עלול לגרום לכם לכוויות קור, לכן חשוב לברר את הדברים הללו לפני שאתם מחליטים איפה אתם רוצים לבצע את טיפול זה.

מהן תופעות הלוואי שיש?

בדומה לכל הטיפולים האסתטיים, גם להקפאת שומן יש תופעות לוואי שמופיעות עם סיום הטיפול. תופעות הלוואי משתנות ממטופל למטופל, אבל אלו התופעות העיקריות שתוכלו להיתקל בהן:

תופעות לוואי אלו עוברות בדרך כלל אחרי מספר ימים או מספר שבועות. במידה ואחת התופעות לוואי ממשיכה עליכם לפנות לגורם המקצועי שעשה לכם את הטיפול לקבלת עזרה וטיפול.

טיפול הקפאת שומן: למי זה מתאים?

טיפול הקפאת שומן בקור מתאים לכל מי שמעוניין למגר את מצבורי השומן שלו באזורי גוף מסויימים כמו: בטן, ירכיים, פנים הירך ועוד. הטיפול יכול להחליף את הניתוח הפולשני של שאיבת שומן.

טיפול זה מיועד במיוחד לנשים שנמצאות בחופשת לידה הסובלות ממצבורי שומן באזור הבטן והמותניים. ברמה הכללית הטיפול מיועד לאזורים בגוף שאינם מגיבים היטב לטיפולים אחרים.

הקפאת שומן חסרונות: למי לא מתאים הטיפול?

הטיפול איננו מתאים לאנשים הסובלים מן המחלות הבאות: עודף משקל, סכרת, בעיות קרישה, הפרעת בזרימת הדם ועוד, אך הדרך הטובה ביותר לדעת האם הטיפול מתאים לכם היא ע"י הגעה לפגישת ייעוץ.

כך תוכלו לדעת אם הטיפול מתאים לכם או לא:

במידה ואחד מהאופציה שרשומות כאן אתם עונים עליה, סימן שאתם צריכים לחכות עוד קצת זמן על מנת לבצע את ההליך הזה.

האם קיימים יתרונות של טיפול זה?

לסיכום, כמו לכל טיפול אסתטי יש לו יתרונות וחסרונות. מאמר זה כיסה את עבורכם את כל החסרונות, הסכנות, תופעות הלוואי ויתרונותיו. לכל הליך רפואי יש קריטריונים שנדבקים בשביל לבדוק שהמטופל אכן יכול לעבור טיפול זה בהצלחה. 

מחפשים צוות רפואי אמין ומקצועי לביצוע טיפול הקפאת שומן ולא יודעים איפה?

השאירו את הפרטים שלכם כאן, ותנו לצוות המומחים שלנו לעזור לכם.

Exit mobile version