ניתוחים בריאטריים

ליפותרפיה להמסת שומן

ליפותרפיה להמסת שומןליפותרפיה היא שיטת המשמשת להמסת שומן. השיטה משמשת למי שסובל ממצבורי שומן עודף ועקשן ורוצה להסיר אותו. בשיטה זו למעשה מזריקים חומר שמפרק את השומנים באזור המבוקש. על ליפותרפיה להמסת שומן נרחיב במאמר הבא. 

 

מהי ליפותרפיה להמסת שומן?

ליפותרפיה להמסת שומן היא אחת מהשיטות המשמשות להמסת שומן. בשיטה זו למעשה מזריקים חומר שמפרק את השומנים באזור המבוקש. 

ליפותרפיה להמסת שומן היא טיפול חדשני שמשמש להסרת שומן ולעיצוב וחיטוב הגוף. טיפול זה מיועד לאנשים שמעוניינים להיפטר ממצבורי שומן עודף באזורים שונים בגוף בהם המותניים, הירכיים, הצוואר ועוד. בתהליך זה למעשה מזריקים מספר זריקות. לפני ההזרקה הרופא יאלחש את האזור המטופל על ידי משחה מתאימה. לאחר שהאזור מאולחש, הרופא יזריק אל תוך רקמת השומן חומר שגורם להמסת השומן. על ידי המסת השומן נפחו של האזור המטופל מצטמצם. לאחר שתאי השומן ברקמות מומסים, התאים המתים מפונים על ידי תהליך טבעי שמתבצע בעזרת מערכת הלימפה. מדובר בתהליך שאורך כמספר שבועות. יש לקחת בחשבון שכל רופא בוחר להזריק חומר אחר עם השלכות שונות. 

מי מתאים לטיפולי ליפותרפיה להמסת שומן?

טיפולי ליפותרפיה להמסת שומן הם טיפולים שמתאימים הן לגברים והן לנשים שמנסים להיפטר מאזורי שומן עקשניים בגוף. הטיפול מתאים למגוון מטופלים. קודם כל יש לקחת בחשבון שהטיפול ניתן לביצוע החל מגיל 18 ומעלה. ניתן לבצע את הטיפול גם לאישה לאחר לידה שסובלת מהצטברות של שומן בבטן ובמותניים. עם זאת, לאישה בהריון או לאישה מניקה לא ניתן לבצע את הטיפול. כמו כן הטיפול לא מתאים למי שסובל מסוכרת, מחלות כבד, עודף משקל קיצוני ועוד. 

טיפול זה מתאים לביצוע במגוון אזורים- 

 

מה היתרונות של טיפולי ליפותרפיה להמסת שומן?

לטיפולי ליפותרפיה להמסת שומן יש יתרונות רבים. ריכזנו לכם את המרכזיים בהם- 

 

מה החסרונות של ליפותרפיה להמסת שומן?

למרות שהתהליך כולל יתרונות, יש לקחת בחשבון שליפותרפיה להמסת שומן כוללת גם מספר חסרונות. ריכזנו לכם את המרכזיים בהם- 

 

תופעות לוואי בטיפולי ליפותרפיה להמסת שומן 

טיפולי ליפותרפיה להמסת שומן הם טיפולים שנחשבים לטיפולים לא  מסוכנים. עם זאת, כמו כל טיפול רפואי קיים סיכוי להופעת תופעות לוואי. יש לקחת בחשבון שהופעתם של תופעות לוואי או סיבוכים בעקבות טיפולים אלה הם נדירים מאוד אך עם זאת כדאי לקחת אותם בחשבון כאשר שוקלים לבצע את הטיפול. ריכזנו לכם את תופעות הלוואי האפשריות- 

מי מבצע ליפותרפיה להמסת שומן?

טיפול ליפותרפיה להמסת שומן הוא טיפול רפואי. מהסיבה הזו רק לרופאים מוסמכים יש את הסמכות לבצע את הטיפולים הללו. מומלץ לבחור ברופאים מתחום האסתטיקה שידעו לבצע את הטיפולים כהלכה. יש לקחת בחשבון שכל רופא בוחר להזריק חומר שונה אך כולם פועלים בהתאם לפרוטוקול הנדרש. 

 

כמה עולים טיפולי ליפותרפיה להמסת שומן?

קשה לענות באופן חד משמעי כמה עולים טיפולי ליפותרפיה להמסת שומן מאחר שהמחיר תלוי במספר גורמים שונים. בין הגורמים שישפיעו על המחיר של ליפותרפיה להמסת שומן יהיו- 

באופן ממוצע, המחיר לטיפול בודד, כלומר לזריקה אחת ינוע בין 700 ל-3,000 שקלים. ממוצע הטיפולים הנדרש ליעילות הטיפול הוא ארבעה טיפולים. 

Exit mobile version