ניתוח הוצאת טבעת

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניתוחים בריאטריים!

ניתוחהשמנת יתר ובעיות בריאותיות הקשורות לחילוף חומרים מטופלות, כחלק מהשיטות, בניתוח בריאטרי להרזיה.

מומחים בהליכים כירורגיים אלו מוצאים עבור כל מטופל את אפשרות הטיפול הטובה והיעילה ביותר בהתאם למצבו האישי. ניתוח טבעת בקיבה אינו מתאים לכל אחד והוא כרוך לעיתים בסיבוכים ותוצאות שאינן עקביות. במקרים אלו יש להסיר את הטבעת באופן בטוח ולהמיר את הטיפול בשיטה נבחרת בטוחה יותר.

ניתוח טבעת להצרת קיבה הוא הליך הכרוך במיקום טבעת סיליקון מתנפחת, סביב החלק העליון של הקיבה, על מנת להשיג ירידה במשקל. ההליך יוצר כיס קיבה קטן מעל הטבעת, ומשאיר מתחתיה את שאר הקיבה. ניתן להתאים, להגדיל או להקטין את גודל המעבר בין שני חלקי הבטן, כשמטרת ההליך היא להאט ולהגביל את כמות האוכל אותה יכול המטופל לאכול, בכל זמן נתון.

הבנת ניתוח הוצאת טבעת

ניתוח הסרת הטבעת או ניתוח הוצאת טבעת והמרתה לטיפול כירורגי שונה נחשב אף הוא להליך מסובך הנושא, לעיתים נדירות, סיכון גבוה, היות והניתוח מבוצע על אותם אזורים, בפעם השנייה. לכן כשבוחרים בהליך זה יש לוודא שהניתוח מבוצע על ידי מנתח מיומן ומקצועי ותחת השגחת צוות רב תחומי המנוסה במורכבות הכרוכה בסוג הליך זה.

לפני הניתוח יש לבצע מספר בדיקות מתקדמות פולשניות, וסריקות רנטגן, כדי לחזות את תוצאות הניתוח ולהבין את אנטומיית הקיבה כך שניתן יהיה לכסות את כל התרחישים האפשריים ולמנוע סיבוכים במידת האפשר.

הצורך בניתוח הוצאת טבעת

ניתוח הוצאת טבעת לקיבה הוא הליך פולשני והפיך לחלוטין, אך ישנם מטופלים שאינם משיגים תוצאות טובות מההליך, בשל כמה מחסרונותיו, הכוללים:

שיעורים גבוהים לסיבוכים בטווח הארוך. כגון קשיים חמורים בבליעה, בחילות חמורות, הקאות תכופות, כאבים, צרבת וריפלוקס, הנובעים משחיקת הטבעת, כשהיא גדלה בתוך הבטן.

תוצאות שאינן משביעות רצון – כגון ירידה במשקל איטית יותר בהשוואה לניתוחים בריאטרים אחרים.

מתיחת הוושט – מצב זה מתרחש במקרים בהם המטופל אינו מקפיד על הוראות התזונה של הרופא והתזונאית.

בשל בעיות אלו, לא תמיד מומלץ לבצע ניתוח טבעת בקיבה מלכתחילה. כשמטופל שעבר את ההליך חווה סיבוכים כתוצאה מההליך, יש לעבור ניתוח אצל מנתח המתמחה בהליכי הסרת הטבעת והמרתה לאחד מטיפולי ההרזיה האחרים. תסמינים אחרים המעידים על הצורך בהוצאת הטבעת הם אי סבילות למזון; עלייה במשקל; סיבוכים הנובעים מהטבעת, כגון דליפה; ושחיקת הטבעת.

מהלך ניתוח הוצאת טבעת

הליך זה כרוך בלינה בבית החולים, ושימוש בשיטה לפרוסקופית, במהלכה רקמת הצלקת סביב הטבעת מחולקת, והטבעת משוחררת משטח הכבד. לאחר מכן מסיר המנתח את הטבעת יחד עם צינורות ההזרקה הממוקמים מתחת לעור.

מטופלים המבקשים לעבור ניתוח תיקון לאחר הסרת הטבעת, יקבלו המלצה לעבור ניתוח שרוול או ניתוח מעקף קיבה, המבוצעים לאחר שלושה חודשים, כשרקמת הצלקת מתרככת, וניתן יהיה לבצע את הניתוח החוזר באופן קל ובטוח יותר.

האם ניתוחי קיצור קיבה מאריכים את תוחלת החיים של הסובלים מהשמנת יתר? מחקר בדק
דפנה לוינסון מאמנת
דפנה לוינסון מאמנת

דפנה לוינסון מאמנת מוסמכת עם ניסיון עשיר באימון אישי, אימון קבוצות, תכניות אימונים, מעקב משקל והכוונה ייעודית.

אז מה היה לנו בכתבה:
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
cbd
CBD לחיות מחמד: הכל מהכלב לסוס

חיות המחמד שלנו מהוות חלק בלתי נפרד מהמשפחה. כל אדם דואג לחיות המחמד שלו, מטפל בהם, אוהב אותן ועונה על כל הצרכם שיש להן. אין ספק שכאשר חיית המחמד צריכה טיפול כלשהו, הבעלים שלה עושים את כל מה שניתן בכדי שהיא תקבל את הטיפול הטוב ביותר. חשוב לדעת כי כיום מעבר לשירותי רפואה רגילים שמקבלים חיות מחמד אצל וטרינר, ניתן למצוא עבור בעיות רפואיות וכאבים שהם סובלים מהם, מגוון טיפולים משלימים או אלטרנטיביים, כאשר אחד הטיפולים הפופולאריים ביותר הוא סיבידי לטיפול בחיות מחמד.

לקריאת המאמר »
ויטמין A
תפקידו של ויטמין A במזון: יתרונות, השפעות ותפקידו

ויטמין A הוא רכיב תזונתי חיוני הממלא תפקיד מכריע בשמירה על תפקודים שונים בגוף האדם. נמצא באופן טבעי במגוון מזונות, ויטמין מסיס שומן זה תורם באופן משמעותי לראייה, לתפקוד החיסוני, לבריאות העור ולצמיחת תאים. עם זאת, בעוד שצריכה נאותה של ויטמין A חיונית לרווחה הכללית, צריכה מופרזת עלולה להוביל לרעילות, תוך שימת דגש על החשיבות של הבנת המקורות וההשפעות שלה.

לקריאת המאמר »
השמנת יתר
הקשר בין השמנת יתר לתפקוד מיני

השמנת יתר היא מגיפה הולכת וגוברת ברחבי העולם, כשישראל אינה יוצאת דופן. בעוד שהסיכונים הבריאותיים של השמנת יתר מתועדים היטב, לעתים קרובות מתעלמים מהשפעתה על התפקוד המיני. מחקרים הראו קשר ברור בין השמנת יתר וחוסר תפקוד מיני, במיוחד אצל גברים. הבנת הקשר הזה חיונית לטיפול הן בהיבטים הפיזיים והן בהיבטים הרגשיים של בריאות מינית.

לקריאת המאמר »
טיפול סיעודי מקיף להשמנה

בהתמודדות עם האתגרים הרב-גוניים שמציבה השמנת יתר, טיפול סיעודי ממלא תפקיד מרכזי בקידום בריאות הוליסטית ושיפור תוצאות המטופל. השמנת יתר, המאופיינת בהצטברות יתר של שומן

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!