איך תטפלו בהשמנת יתר ביעילות?

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניתוחים בריאטריים!

מרגישים חסרי אונים בהתמודדות עם השמנת היתר? תדעו שיש לכם מה לעשות על מנת להחזיר את המצב לקדמותו. אם יצא לכם עד כה לחפש טיפול בהשמנת יתר ללא הצלחה, אינכם צריכים להרים ידיים. מוטב כי תכירו את השיטות המתקדמות ביותר, אלה שכבר הבינו איתן תוצאות מוכחות. כלומר אינכם צריכים לסמוך על הבטחות שנזרקות לאוויר, אלא על הבטחות שהתקיימו בפועל. אז מה אתם צריכים לעשות בשביל לטפל ביעילות בהשמנת יתר?

 

מהי השמנת יתר?

כל אחד יכול לקחת את ההגדרה של השמנת יתר למקום אחר. בפועל הרופאים מגדירים השמנת יתר כאשר המשקל של אדם מסוים לא פרופורציונאלי ביחס לגובהו. אמור להיות איזון מסוים בין המשקל לבין הגובה, ולכן כך מחשבים השמנת יתר. יכולים להיות שני אנשים באותו משקל, כאשר אחד מהם סובל מהשמנת יתר והשני לא. הסיבה לכך היא שלכל אחד מהם יש גובה שונה, כך שכל אחד מהם מוגדר אחרת. לפיכך כל רופא שמספק טיפול בהשמנת יתר חייב לקחת בחשבון את הפרמטרים האלה.

 

הבינו כי מדובר על בעיה

בשלב הראשון יהיה עליכם להבין כי מדובר על בעיה. במציאות של היום יש כאלה שלא מבינים עד כמה השמנת יתר עשויה להיות בעייתית. אנשים שלא יבינו כי הם סובלים מהשמנת יתר יתקשו מאוד להיכנס לתהליך שיכול להיות ארוך מבדרך כלל. רק מי שמכיר במציאות כפי שהיא יוכל להתחייב לתהליך שאמור גם להביא איתו תוצאות רצויות. רק אחרי שהבנתם כי ישנה בעיה תוכלו לחפש אחר טיפול בהשמנת יתר.

 

השינוי מתחיל מהראש

זה נכון שקיימים לא מעט טיפולים שונים שנועדו להתמודד עם השמנת יתר. אך השינוי חייב להתחיל קודם כל מהראש, ורק לאחר מכן לקרות בשטח. אם לא תשנו את הרגלי החשיבה שלכם, תמצאו את עצמכם בכל פעם חוזרים  בדיוק אל אותה הנקודה. יש כאלה שפונים לאנשי מקצוע שונים שיסייעו להם לשנות את החשיבה. תנסו להעסיק את עצמכם בכל מיני דברים אחרים שימנעו מכם לחשוב על אוכל. המחשבה על אוכל היא זאת שמביאה אתכם בכל פעם לחזור למצב שבו אתם נמצאים.

 

תרופות להשמנת יתר

בחיפוש אחר טיפול בהשמנת יתר כדאי לקחת בחשבון את התרופות המיועדות להשמנת יתר. מדובר על תרופות שמדכאות את התיאבון, ובכך מאפשרים לרדת במשקל. כיום יש לא מעט תרופות שמיועדות לירידה מהירה בשקל, כאשר לכל תרופה יש את היתרונות שלה. אנו מציעים לכם לבחון היטב את כל האפשרויות שניצבות מולכם. רוצים לשמוע עוד על טיפולים ותרופות להשמנת יתר? היכנסו לפורטל תרופות לירידה במשקל בכתובת: https://obesity.org.il/. לאחר הכניסה לאתר תוכלו לקבל את כל האינפורמציה שאותה תרצו לבחון. לאחר מכן תדעו בדיוק איזה תרופה תהיה האידיאלית והטובה ביותר לכם באופן אישי.

דפנה לוינסון מאמנת
דפנה לוינסון מאמנת

דפנה לוינסון מאמנת מוסמכת עם ניסיון עשיר באימון אישי, אימון קבוצות, תכניות אימונים, מעקב משקל והכוונה ייעודית.

אז מה היה לנו בכתבה:
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
cbd
CBD לחיות מחמד: הכל מהכלב לסוס

חיות המחמד שלנו מהוות חלק בלתי נפרד מהמשפחה. כל אדם דואג לחיות המחמד שלו, מטפל בהם, אוהב אותן ועונה על כל הצרכם שיש להן. אין ספק שכאשר חיית המחמד צריכה טיפול כלשהו, הבעלים שלה עושים את כל מה שניתן בכדי שהיא תקבל את הטיפול הטוב ביותר. חשוב לדעת כי כיום מעבר לשירותי רפואה רגילים שמקבלים חיות מחמד אצל וטרינר, ניתן למצוא עבור בעיות רפואיות וכאבים שהם סובלים מהם, מגוון טיפולים משלימים או אלטרנטיביים, כאשר אחד הטיפולים הפופולאריים ביותר הוא סיבידי לטיפול בחיות מחמד.

לקריאת המאמר »
ויטמין A
תפקידו של ויטמין A במזון: יתרונות, השפעות ותפקידו

ויטמין A הוא רכיב תזונתי חיוני הממלא תפקיד מכריע בשמירה על תפקודים שונים בגוף האדם. נמצא באופן טבעי במגוון מזונות, ויטמין מסיס שומן זה תורם באופן משמעותי לראייה, לתפקוד החיסוני, לבריאות העור ולצמיחת תאים. עם זאת, בעוד שצריכה נאותה של ויטמין A חיונית לרווחה הכללית, צריכה מופרזת עלולה להוביל לרעילות, תוך שימת דגש על החשיבות של הבנת המקורות וההשפעות שלה.

לקריאת המאמר »
השמנת יתר
הקשר בין השמנת יתר לתפקוד מיני

השמנת יתר היא מגיפה הולכת וגוברת ברחבי העולם, כשישראל אינה יוצאת דופן. בעוד שהסיכונים הבריאותיים של השמנת יתר מתועדים היטב, לעתים קרובות מתעלמים מהשפעתה על התפקוד המיני. מחקרים הראו קשר ברור בין השמנת יתר וחוסר תפקוד מיני, במיוחד אצל גברים. הבנת הקשר הזה חיונית לטיפול הן בהיבטים הפיזיים והן בהיבטים הרגשיים של בריאות מינית.

לקריאת המאמר »
טיפול סיעודי מקיף להשמנה

בהתמודדות עם האתגרים הרב-גוניים שמציבה השמנת יתר, טיפול סיעודי ממלא תפקיד מרכזי בקידום בריאות הוליסטית ושיפור תוצאות המטופל. השמנת יתר, המאופיינת בהצטברות יתר של שומן

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!