Site icon ניתוחים בריאטריים

איך תטפלו בהשמנת יתר ביעילות?

תמונה באישור CANVA.

מרגישים חסרי אונים בהתמודדות עם השמנת היתר? תדעו שיש לכם מה לעשות על מנת להחזיר את המצב לקדמותו. אם יצא לכם עד כה לחפש טיפול בהשמנת יתר ללא הצלחה, אינכם צריכים להרים ידיים. מוטב כי תכירו את השיטות המתקדמות ביותר, אלה שכבר הבינו איתן תוצאות מוכחות. כלומר אינכם צריכים לסמוך על הבטחות שנזרקות לאוויר, אלא על הבטחות שהתקיימו בפועל. אז מה אתם צריכים לעשות בשביל לטפל ביעילות בהשמנת יתר?

 

מהי השמנת יתר?

כל אחד יכול לקחת את ההגדרה של השמנת יתר למקום אחר. בפועל הרופאים מגדירים השמנת יתר כאשר המשקל של אדם מסוים לא פרופורציונאלי ביחס לגובהו. אמור להיות איזון מסוים בין המשקל לבין הגובה, ולכן כך מחשבים השמנת יתר. יכולים להיות שני אנשים באותו משקל, כאשר אחד מהם סובל מהשמנת יתר והשני לא. הסיבה לכך היא שלכל אחד מהם יש גובה שונה, כך שכל אחד מהם מוגדר אחרת. לפיכך כל רופא שמספק טיפול בהשמנת יתר חייב לקחת בחשבון את הפרמטרים האלה.

 

הבינו כי מדובר על בעיה

בשלב הראשון יהיה עליכם להבין כי מדובר על בעיה. במציאות של היום יש כאלה שלא מבינים עד כמה השמנת יתר עשויה להיות בעייתית. אנשים שלא יבינו כי הם סובלים מהשמנת יתר יתקשו מאוד להיכנס לתהליך שיכול להיות ארוך מבדרך כלל. רק מי שמכיר במציאות כפי שהיא יוכל להתחייב לתהליך שאמור גם להביא איתו תוצאות רצויות. רק אחרי שהבנתם כי ישנה בעיה תוכלו לחפש אחר טיפול בהשמנת יתר.

 

השינוי מתחיל מהראש

זה נכון שקיימים לא מעט טיפולים שונים שנועדו להתמודד עם השמנת יתר. אך השינוי חייב להתחיל קודם כל מהראש, ורק לאחר מכן לקרות בשטח. אם לא תשנו את הרגלי החשיבה שלכם, תמצאו את עצמכם בכל פעם חוזרים  בדיוק אל אותה הנקודה. יש כאלה שפונים לאנשי מקצוע שונים שיסייעו להם לשנות את החשיבה. תנסו להעסיק את עצמכם בכל מיני דברים אחרים שימנעו מכם לחשוב על אוכל. המחשבה על אוכל היא זאת שמביאה אתכם בכל פעם לחזור למצב שבו אתם נמצאים.

 

תרופות להשמנת יתר

בחיפוש אחר טיפול בהשמנת יתר כדאי לקחת בחשבון את התרופות המיועדות להשמנת יתר. מדובר על תרופות שמדכאות את התיאבון, ובכך מאפשרים לרדת במשקל. כיום יש לא מעט תרופות שמיועדות לירידה מהירה בשקל, כאשר לכל תרופה יש את היתרונות שלה. אנו מציעים לכם לבחון היטב את כל האפשרויות שניצבות מולכם. רוצים לשמוע עוד על טיפולים ותרופות להשמנת יתר? היכנסו לפורטל תרופות לירידה במשקל בכתובת: https://obesity.org.il/. לאחר הכניסה לאתר תוכלו לקבל את כל האינפורמציה שאותה תרצו לבחון. לאחר מכן תדעו בדיוק איזה תרופה תהיה האידיאלית והטובה ביותר לכם באופן אישי.

Exit mobile version