המסת שומן בקור – מדריך עדכני ומקיף

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניתוחים בריאטריים!

המסת שומן בקור מחירטיפול המסת שומן בקור  נחשב לטיפול מאוד פופולארי בקרב השיטות הלא פולשניות במטרה להיפטר ממצבורי שומן.
בשביל להגיע להחלטה נבונה האם מתאים לכם לעשות טיפול של המסת שומן, חשוב להבין לעומק מה המשמעות של טיפול זה. לכן, החלטנו לכתוב מדריך עם כל המידע העדכני שיש שיעזור לכם להבין האם כדאי לכם לעבור טיפול זה.

המסת שומן בקור מחיר: מה זה אומר טיפול המסת שומן בקור?

המסת שומן בקור מאפשרת תהליך ללא התעברות של הליך כירורגי הכרוך במשתנים רבים בשביל להצליח. 

שיטה זו הינה חדשנית וכרוכה בכאב מינימאלי,  באמצעות פירוק השומן בגופנו וסילוקו באופן טבעי, דרך מערכות הדם והלימפה. בנוסף, המכשיר מקפיא את תאי השומן מבלי לפגוע ברקמות שסביבו.

טיפול זה מבוסס על כך שתאי השומן בין העור רגישים יותר לקור מכל רקמה אחרת בגופנו. שיטת טיפול זו מבוססת ע"י שימוש במכשירים מיוחדים הפוגעים ישירות במצבורים מזעריים של שומן. האזור שמטופל מקורר באמצעות מכשיר קירור ונשאב באמצעות ואקום למשך 70 דקות. במהלך הזמן תאי השומן נפגעים. תוצאות טיפול זה אינן מיידיות, אבל תאי השומן מתפרקים, נספגים בגוף לאורך פרק זמן של שישה עד שעבה שבועות.

מה ההבדל בין המסת שומן בקור לשאר שיטות שאיבת השומן?

טיפולים לא פולשניים שונים משתמשים בטכניקות דומות אחת לשניה על מנת להסיר את השומן המיותר בשביל לשפר את המראה באזורי הטיפול. רוב השיטות הלא פולשניות מתבססות על שינויי טמפרטורה כדי להרוס את אוספי השומן.

המסת שומן בקור מחיר: מה ההבדל בין המסת שומן בקור לשאיבת שומן?

חשוב לדעת את ההבדל בין שתי השיטות שיש לצורך חיסול אוספי שומן מיותרים בגופנו. אחרי שאתם תהיו בקיאים בהבדלים תוכלו לקחת החלטה משכילה ונבונה.

  • שאיבת שומן – זהו שם כולל למספר פעולות רחב בתחום הרפואה האסתטית לסילוק שומן עודף. השיטה הקלאסית היא התערבות כירורגית בחדר ניתוח.

במהלכו של ניתוח לשאיבת שומן מבצעים חתך שדרכו מחדירים חמטים ייעודים לאזור המיועד להסרת שומן. באמצעות מכשור ייעודי "מגדרים" את השומן , ולאחר מכן שואבים את השומן מחוץ לגופנו.  בגלל שמודבר בהליך ניתוחי עלול להופיע תופעות לוואי וסיבוכים שהמצריכים תקופת החלמה ארוכה יחסית לשיטות לא ניתוחיות.

  • הקפאת שומן – היא מבוססת על טכנולוגיה חדשנית ולא מצריכה הליך כירורגי המאפשרת להסיר אוספי שומן שנצברו לאורך הזמן. לכן, מדובר בפעולה שלא כורכה בסיכונים או התפתחות תופעות לוואי. לכן, היא יעילה יותר.

טיפול בהמסת שומן: למי זה מתאים?

טיפול הקפאת שומן בקור מתאים לכל מי שמעוניין למגר את מצבורי השומן שלו באזורי גוף מסויימים כמו: בטן, ירכיים, פנים הירך ועוד. הטיפול יכול להחליף את הניתוח הפולשני של שאיבת שומן.

טיפול זה מיועד במיוחד לנשים שנמצאות בחופשת לידה הסובלות ממצבורי שומן באזור הבטן והמותניים. ברמה הכללית הטיפול מיועד לאזורים בגוף שאינם מגיבים היטב לטיפולים אחרים.

המסת שומן בקור מחיר למי לא מתאים הטיפולהמסת שומן בקור מחיר: למי לא מתאים הטיפול?

הטיפול איננו מתאים לאנשים הסובלים מן המחלות הבאות: עודף משקל, סכרת, בעיות קרישה, הפרעת בזרימת הדם ועוד, אך הדרך הטובה ביותר לדעת האם הטיפול מתאים לכם היא ע"י הגעה לפגישת ייעוץ.

כך תוכלו לדעת אם הטיפול מתאים לכם או לא:

  • מצבורי שומן גדולים ביותר
  • טיפול שאיבת שומן שבוצע בשנים האחרונות. 
  • זיהום באזור המיועד לטיפול
  • אפשר לבצע את טיפול הזה לאחר שנתיים מניתוח בטן.
  • הריון

במידה ואחד מהאופציה שרשומות כאן אתם עונים עליה, סימן שאתם צריכים לחכות עוד קצת זמן על מנת לבצע את ההליך הזה.

מהם היתרונות והחסרונות של טיפול זה?

כמו כל דבר בחיים לטיפול זה יש יתרונות וחסרונות. בקטע זה במאמר תוכלו לקרוא על כל היתרונות והחסרונות של הטיפול בשביל שתוכלו לקחת החלטה חכמה, חסכונית ומדויקת עבורכם.

יתרונות הטיפול: 

  • מתמקדים בהורדת השמן שצריך ולא מעבר – לכל אדם יש חלק בגוף שבו שיש יותר שומן מהאחרים, ואינכם מצליחים להיפטר ממנו למרות כל מה שניסתם. בהקפאת שומן מתמקדים במקום בו השומן מציק לכם בלבד.
  • אין התערבות של הליך כירורגי – אין כאן שימוש בסכין חיתוך של ניתוח, אין צורף בהרדמה וללא הופעה של סיכונים או תופעות לוואי. לכן, אם אתם לא רוצים לעבור תהליך ניתוחי, זו האופציה המושלמת עבורכם.
  • הליך טיפולי מהר – זמן הטיפול הוא בין 60-70 דקות. וגם זמן ההחלמה קצר מאוד.
  • שיטה שאינה כרוכה בכאבים – שיטות אחרות כמו: שאיבת שומן גוררת איתה כאבים קלים, שכן זה ניתוח לכל דבר, אבל טיפול בהקפאת שומן בקור אינו כרוך בכל הסבל של תהליך כירורגי

חסרונות הטיפול:

  • התוצאות אינן מיידיות – בתחילה המטופל עלול להראות כמו שהוא נראה לפני הטיפול. לאחר מספר שבועות או כמה חודשים מתחילים לראות תוצאות. בגלל שזהו תהליך טבעי, לוקח זמן כד שהגו, יוצא את תאי השומן  מגופנו.
  • דיאטה – לאחר הטיפול צריך לשמור על משטר דיאטטי מופחת בפחמימות בשילוב עם אימון גופני וזאת על מנת לעזור לגוף בתהליך.
  • תופעות לוואי קלות – יכול להיות שאחרי הטיפול  יכול לגורם לגירוי בעור, נפחיות, פריחות ועוד. אבל כל התופעות הללו לא אמורות להפריע לכם לשגרת היום יום שלגם.

מחירי טיפולי הקפאת שומן בקור

המסת שומן בקור מחיר עלול לנוע בטווח של מחירים, ועליכם לדעת זאת לפני שאתם מחליטים כמה אזורים אתם רוצים והאם אתם יכולים לעמוד בזה כלכלית. פגישת ייעוץ אינה עולה כסף, והמחיר הסופי נקבע לפי האזור שהמטופל רוצה לטפל.

ביחס למחירים של שאיבת שומן, טיפול הקפאת שומן בקור המחירים זולים וטיפול לעזור אחד יכול להעלות בין 4850-8000 ש"ח. 

וכך המחיר משתנה, ככל שיש יותר אזורים לטיפול המחיר יעלה.

לסיכום, הקפאת שומן בקור היא הליך פשוט המתבצע באמצעות מכשור ייחודי המאפשר הליך טבעי להורדת מצבורי השומן מגוף המטופל. זוהי אינה שיטה המחייבת ההתערבות כירורגית, ולכן אין סיכוי להופעת תופעות לוואי קשות לאחר ניתוח. מה שכן יכול להיות שיהיו מספר הפרעות שיציקו לכם מעט, אבל לא ישבשו את שיגרת היום יום שלכם. 

כמו בכל דבר בחיים גם לטיפול זה יש חסרונות ויתרונות, איך היתרונות עולים על החסרונות. מחירי הטיפול משתנים לפי אזור טיפול וכמות הפעמים. בשביל לקבל מחיר הוגן ומדויק לכם עדיף להגיע לפגישת ייעוץ ולקבל את כל הפרטים המתאימים. רוצים לקבוע פגישת ייעוץ על מנת להבין אם טיפול המסת שומן בקור מתאים לכם? השאירו את פרטיכם ואנחנו נחזור אליכם בשמחה.

המסת שומן בקור מחיר
דפנה לוינסון מאמנת
דפנה לוינסון מאמנת

דפנה לוינסון מאמנת מוסמכת עם ניסיון עשיר באימון אישי, אימון קבוצות, תכניות אימונים, מעקב משקל והכוונה ייעודית.

אז מה היה לנו בכתבה:
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
cbd
CBD לחיות מחמד: הכל מהכלב לסוס

חיות המחמד שלנו מהוות חלק בלתי נפרד מהמשפחה. כל אדם דואג לחיות המחמד שלו, מטפל בהם, אוהב אותן ועונה על כל הצרכם שיש להן. אין ספק שכאשר חיית המחמד צריכה טיפול כלשהו, הבעלים שלה עושים את כל מה שניתן בכדי שהיא תקבל את הטיפול הטוב ביותר. חשוב לדעת כי כיום מעבר לשירותי רפואה רגילים שמקבלים חיות מחמד אצל וטרינר, ניתן למצוא עבור בעיות רפואיות וכאבים שהם סובלים מהם, מגוון טיפולים משלימים או אלטרנטיביים, כאשר אחד הטיפולים הפופולאריים ביותר הוא סיבידי לטיפול בחיות מחמד.

לקריאת המאמר »
ויטמין A
תפקידו של ויטמין A במזון: יתרונות, השפעות ותפקידו

ויטמין A הוא רכיב תזונתי חיוני הממלא תפקיד מכריע בשמירה על תפקודים שונים בגוף האדם. נמצא באופן טבעי במגוון מזונות, ויטמין מסיס שומן זה תורם באופן משמעותי לראייה, לתפקוד החיסוני, לבריאות העור ולצמיחת תאים. עם זאת, בעוד שצריכה נאותה של ויטמין A חיונית לרווחה הכללית, צריכה מופרזת עלולה להוביל לרעילות, תוך שימת דגש על החשיבות של הבנת המקורות וההשפעות שלה.

לקריאת המאמר »
השמנת יתר
הקשר בין השמנת יתר לתפקוד מיני

השמנת יתר היא מגיפה הולכת וגוברת ברחבי העולם, כשישראל אינה יוצאת דופן. בעוד שהסיכונים הבריאותיים של השמנת יתר מתועדים היטב, לעתים קרובות מתעלמים מהשפעתה על התפקוד המיני. מחקרים הראו קשר ברור בין השמנת יתר וחוסר תפקוד מיני, במיוחד אצל גברים. הבנת הקשר הזה חיונית לטיפול הן בהיבטים הפיזיים והן בהיבטים הרגשיים של בריאות מינית.

לקריאת המאמר »
טיפול סיעודי מקיף להשמנה

בהתמודדות עם האתגרים הרב-גוניים שמציבה השמנת יתר, טיפול סיעודי ממלא תפקיד מרכזי בקידום בריאות הוליסטית ושיפור תוצאות המטופל. השמנת יתר, המאופיינת בהצטברות יתר של שומן

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!