המסת שומן בקור מחיר

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניתוחים בריאטריים!

המסת שומן בקור מחירהמסת שומן בקור היא אחד הטיפולים החדשניים להסרת שומן. בטיפול זה מקררים את האזורים המבוקשים עד להמסת השומן. לאחר שהשומן מומס הוא מפונה מהגוף על ידי מערכת הלימפה. מהי המסת שומן בקור וכמה זה עולה? המאמר הבא הוא בשבילכם. 

 

המסת שומן בקור מחיר- מה זה?

המסת שומן בקור או הקפאת שומן או קריוליפוליזה, היא פרוצדורה שמאפשרת לעצב ולחטב את הגוף. טיפול זה מבוסס על כך שרקמות השומן בגוף רגישות לקור קיצוני. במהלך הטיפול חושפים את רקמות השומן לטמפרטורות נמוכות של מינוס עשר מעלות ומטה. בעקבות כך, תאי השומן שבגוף עוברים תהליכי הקפאה ולאחר מכן מסולקים מהגוף על ידי מגנוני פינוי הפסולת הטבעיים בגוף. 

טיפול המסת שומן בקור הוא טיפול שמתאים כמעט לכל האזורים בגוף והוא מאפשר להפחית מצבורי שומן נקודתיים. 

 

המסת שומן בקור מחיר- כיצד זה מתבצע?

טיפול המסת שומן בקור מתבצע במרפאה ולא מצריך חדר ניתוח או חדר מיוחד. התהליך לא כולל הרדמה ולא כולל סיכונים לפגיעות עוריות, מאחר שתאי העור פחות רגישים לקור מאשר תאי השומן. 

בטיפול המסת שומן בקור חושפים את תאי השומן בגוף לקור קיצונית. במהלך הטיפול החשיפה היא מבוקרת וממוקדת לאזור הטיפול. הטיפול מתבצע על ידי מכשירי קירור מתקדמים. מכשיר הקירור כולל מעין זרועות שמוצמדות לאזור הטיפול. הזרועות ינוחו על אזור הטיפול לזמן של חצי שעה עד שעה וחצי. מכשיר הקירור מקרר את האזור ואף מבצע מעין פעולת יניקה דמוית ואקום. פעולה זו פועלת להמסת תאי השומן. באמצעות מכשירים אלה תאי השומן ברקמות קופאים עד להתרחשות אפופטזיס. אפופטזיס הוא תהליך ביולוגי של מוות התאים. 

לאחר שתאי השומן ברקמות נהרסים, התאים המתים מפונים על ידי תהליך טבעי שמתבצע בעזרת מערכת הלימפה. מדובר בתהליך שאורך כמספר שבועות. 

המכשירים שמשמשים בתהליך הם מכשירים חדשניים שעומדים בתקנים הבינלאומיים. 

המסת שומן בקור מחיר- כמה זמן לוקח הטיפול?

על מנת שהמסת שומן בקור תוביל לתוצאות הרצויות יש צורך בביצוע מספר טיפולים. בדרך כלל יש צורך בשלושה עד חמישה טיפולים. כל טיפול ניתן בהפרש של כ-6 שבועות. יש לקחת בחשבון שלוקחים מספר שבועות עד חודשים בודדים עד שניתן להבחין בתוצאות הטיפולים. כל טיפול של המסת שומן בקור אורך בין חצי שעה לשעה וחצי.

קראו עוד: כל מה שצריך לדעת על המסת שומן בזריקות

המסת שומן בקור מחיר- למי מתאים הטיפול?

טיפולי המסת שומן בקור מתאימים הן לגברים והן לנשים. הטיפולים מסייעים לשיפור מראה הגוף והיפטרות ממצבורי שומן עודף באזורים שונים בגוף. ניתן לבצע את הטיפולים אצל נשים אחרי לידה שסובלות מהצטברות של שומן בבטן ובמותניים. 

יש לקחת בחשבון שטיפול המסת שומן בקור לא מתאים למי שסובל מעודף משקל קיצוני, מסוכרת, בעיות קרישה, הפרעות בזרימת הדם, אלרגיה לקור ולנשים בהריון או נשים מיניקות. 

 

המסת שומן בקור מחיר- היתרונות של הטיפול

לטיפולי המסת שומן בקור יש יתרונות רבים. ריכזנו לכם את המרכזיים שבהם- 

  • הסרת שומן ללא ניתוח- המסת שומן בקור הוא טיפול שמאפשר להסיר שומן ולהיפטר ממצבורי שומן עודף ללא ניתוח, ללא חתכים כירורגים וללא פעולות פולשניות או חודרניות אחרות. הטיפול הוא פשוט יחסית ומאפשר להנות מהסרת שומן בקלות. 
  • אין כאבים- המסת שומן בקור הוא טיפול ללא כאבים וללא תופעות לוואי משמעותיות או סיבוכים קשים. כך ניתן להיפטר משומן עודף בלי חשש מסיבוכים שונים כמו שקיימים בהליכים הכירורגיים השונים. 
  • אין צורך בהרדמה- המסת שומן בקור הוא טיפול שנעשה ללא צורך בהרדמה מקומית או הרדמה כללית. כלומר, הטיפול נעשה בהכרה מלאה. 
  • אין תקופת החלמה- המסת שומן בקור לא מצריכה תקופת החלמה. לאחר הטיפול ניתן לחזור לשגרה באופן מידי. רק במהלך הטיפול מרגישים מעט אי נוחות ולאחר מטיפול זה עובר.
  • מחיר- המחיר של טיפולי המסת שומן בקור הוא זול יחסית, במיוחד לעומת שיטות אחרות כמו ניתוח שאיבת שומן לדוגמא. 

 

המסת שומן בקור מחיר- תוצאות הטיפול

התוצאות של הקפאת שומן יחזיקו לאורך זמן רב במידה שהמטופל יקפיד על אורח חיים בריא עם פעילות גופנית ותזונה בריאה. במידה שהמטופל לא ישמור על הרגלי חיים בריאים ונכונים, תוצאות הטיפול לא יישמרו לזמן רב. במצב כזה המטופל יצבור מחדש את משקעי השומן באזורים שטופלו ובאשר הגוף. 

המסת שומן בקור מחיר- האם יש חסרונות?

התשובה היא כן. לטיפולי המסת שומן בקור יש מספר חסרונות-

  • כוויות קור- כוויות הקור נוצרות בעקבות הטמפרטורה הנמוכה בה מטפלים. ניתן לטפל בכוויות הקור בקלות על ידי סטרואידים ולטשטש את הצלקת על ידי טיפול קוסמטי, אך במקרים חמורים כוויות הקור עלולות לגרום לקטיעת איברים או נמק. 
  • היפרפלזיה של שומן פרדוקסלי- מדובר בתופעה נדירה והיא נגרמת בעיקר אצל גברים ממוצא היספני. תופעה זה היא תופעה מסוכנת שגורמת לתוצאה הפוכה בה תאי השומן בגוף גדלים וגורמים להשמנה חריגה.  
  • תופעות לוואי- כאבים קלים באזור הטיפול, גירודים, עקצוצים, תחושה של מתח בעור, בצקות, נפיחויות, אדמומיות, נימול ורגישות יתר בעור. תופעות אלה הן בדרך כלל זמניות וחולפות לאחר זמן קצר. 
  • שינוי במרקם העור- יש מטופלים שדיווחו על שינויים לרעה במרקם העור. בעקבות הטיפולים העור הפך למחוספס וגס והיה צורך בטיפול אסתטי שישפר את המצב. 
  • תוצאות מאוחרות- לוקח זמן לקבלת התוצאות מטיפול הקפאת שומן. ברוב המקרים התוצאות הסופיות יתקבלו לאחר כשישה חודשים. 
  • פחות יעיל לתאי שומן עמוקים- הטיפול עובד ביעילות רבה על תאי השומן שקרובים לעור. עם זאת הטיפול לא נותן מענה יעיל לתאי שומן עמוקים ועקשניים. 

 

המסת שומן בקור מחיר- אז כמה זה עולה?

קשה לענות באופן חד משמעי מה המחיר של המסת שומן בקור מאחר שתלוי בגורמים שונים כמו האזור המטופל ומספר הטיפולים הנדרשים. באופן ממוצע המחיר להמסת שומן בקור באזור הבטן, באזור הירכיים או באזור הזרועות ינוע סביב 5,000 שקלים לסדרה של 3 עד 5 טיפולים. 

המסת שומן בקור מחיר
דפנה לוינסון מאמנת
דפנה לוינסון מאמנת

דפנה לוינסון מאמנת מוסמכת עם ניסיון עשיר באימון אישי, אימון קבוצות, תכניות אימונים, מעקב משקל והכוונה ייעודית.

אז מה היה לנו בכתבה:
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
cbd
CBD לחיות מחמד: הכל מהכלב לסוס

חיות המחמד שלנו מהוות חלק בלתי נפרד מהמשפחה. כל אדם דואג לחיות המחמד שלו, מטפל בהם, אוהב אותן ועונה על כל הצרכם שיש להן. אין ספק שכאשר חיית המחמד צריכה טיפול כלשהו, הבעלים שלה עושים את כל מה שניתן בכדי שהיא תקבל את הטיפול הטוב ביותר. חשוב לדעת כי כיום מעבר לשירותי רפואה רגילים שמקבלים חיות מחמד אצל וטרינר, ניתן למצוא עבור בעיות רפואיות וכאבים שהם סובלים מהם, מגוון טיפולים משלימים או אלטרנטיביים, כאשר אחד הטיפולים הפופולאריים ביותר הוא סיבידי לטיפול בחיות מחמד.

לקריאת המאמר »
ויטמין A
תפקידו של ויטמין A במזון: יתרונות, השפעות ותפקידו

ויטמין A הוא רכיב תזונתי חיוני הממלא תפקיד מכריע בשמירה על תפקודים שונים בגוף האדם. נמצא באופן טבעי במגוון מזונות, ויטמין מסיס שומן זה תורם באופן משמעותי לראייה, לתפקוד החיסוני, לבריאות העור ולצמיחת תאים. עם זאת, בעוד שצריכה נאותה של ויטמין A חיונית לרווחה הכללית, צריכה מופרזת עלולה להוביל לרעילות, תוך שימת דגש על החשיבות של הבנת המקורות וההשפעות שלה.

לקריאת המאמר »
השמנת יתר
הקשר בין השמנת יתר לתפקוד מיני

השמנת יתר היא מגיפה הולכת וגוברת ברחבי העולם, כשישראל אינה יוצאת דופן. בעוד שהסיכונים הבריאותיים של השמנת יתר מתועדים היטב, לעתים קרובות מתעלמים מהשפעתה על התפקוד המיני. מחקרים הראו קשר ברור בין השמנת יתר וחוסר תפקוד מיני, במיוחד אצל גברים. הבנת הקשר הזה חיונית לטיפול הן בהיבטים הפיזיים והן בהיבטים הרגשיים של בריאות מינית.

לקריאת המאמר »
טיפול סיעודי מקיף להשמנה

בהתמודדות עם האתגרים הרב-גוניים שמציבה השמנת יתר, טיפול סיעודי ממלא תפקיד מרכזי בקידום בריאות הוליסטית ושיפור תוצאות המטופל. השמנת יתר, המאופיינת בהצטברות יתר של שומן

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!