הקפאת שומן באופקים

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניתוחים בריאטריים!

הקפאת שומן באופקיםהקפאת שומן באופקים– על בעיות עודף משקל אשר גוררות פיתוחים רפואיים בתחום הורדת המשקל, על הקפאות שומן – אחת הטכנולוגיות החדשניות בעולם להסרת שומנים עודפים, ועל הקפאת שומן באופקים

הקפאת שומן באופקיםהסרת שומנים עודפים, אחד הנושאים חמים כיום בעולם המערבי

מבין הנושאים היותר מדוברים כיום שתוכלו למצוא בשיחות בין אנשים תוכלו למצוא שיח סביב דיאטה, הרזיה, ובעיקר סביב סילוק של שומנים עודפים ממקומות מסומים, דבר אשר מושך גם אוכלוסייה אשר אינה נמצאת בעודפי משקל ורק מעוניינים להיפטר מעודפי השומן שלהם. הרבה אנשים בנוסף על כך, מחפשים פתרונות קלים להורדה דרמטית בכמות השומן בגוף, כזאת אשר אינה מצריכה ביצוע ניתוח, בדומה לטיפולים אחרים מוכרים כמו ניתוח לקיצור קיבה, ניתוח טבעת, ונוספים רבים.

הקפאת שומן באופקיםהבאז הגדול שנוצר סביב הקפאות שומן כיום

לא מדובר על סוד שהקפאות שומן יוצרות רעש גדול כיום בעולם, ואנשים רבים מביעים בכל יום מחדש התעניינות רבה בביצוע תהליך זה. הבאז העולמי הזה אינו מפתיע כלל, שכן טיפול מסוג הקפאת שומן מבטיח לכם חיסול טוטאלי של תאי שומן שלא מצליחים להגיב לדיאטות שונות או לפעילות גופנית שונה, זאת תוך כדי שטיפול בהקפאת שומן מתמקד באזורים ספציפיים בגוף האדם, כאשר לכל בן אדם מותאמת הקפאת שומן באזוריים אשר נכונים ביותר ומתאימים עבורו. ניתן למקד את הטיפול בהקפאת שומן לאזורים נקודתיים, כאלה שסובלים מעודף של שומנים עודפים, אשר פוגעים לעתים בצורה אסתטית הרבה מעבר לצורה שהם פוגעים בבן אדם מבחינה בריאותית. ניתן להתמקד ולבצע טיפול בהקפאת שומן רק באזורים ספציפיים כגון הסנטר, ישבן, אגן, זרועות, וכדומה. בנוסף לכך, אין צורך לקבוע ולשריין ימי מחלה או זמן לתת לטיפול לבצע החלמה, זאת שכן הקפאת שומן היא אינה ניתוח בכלל.

קראו עוד: איך תטפלו בהשמנת יתר ביעילות?

הקפאת שומן באופקיםבתור התחלה, מה היא בכלל הקפאת שומן?

הקפאת שומן באופקים היא שם כולל לטכנולוגיה שבעצם מאפשרת לנו לראשונה לפרק תאי שומן ספציפיים, המהווים תאי שומן עודפים בגוף שלנו, זאת על ידי חשיפה של תאי השומן הללו לקור. התהליך של הקפאת שומנים הומצא לראשונה לאחר שרופאים ספציפיים הבחינו בעובדה הבאה ילדים שניזונו מכמות גבוהה של מאכלים קפואיים, לדוגמת קרטיבים, קרח, ונוספים, חוו ירידה חדה בכמות השומן אשר נמצא בלחיים של אותם ילדים. לא ניתן לדעת האם מדובר במעין מעשיית ילדים שמא מדובר בסיפור אמיתי, אך בלי קשר לכך טיפול להסרת ששעודפי שומן בהמצאות הקפאות שומן אושר לראשונה בעולם בשנת 2010, ומאז היא זוכה להתעניינות רבה בקרב כלל הציבור העולמי.

הקפאת שומן באופקיםכיצד הקפאות שומן כאלה עובדות בכלל?

כפי שציינו בפסקאות הקודמות, הקפאת שומן היא אינה ניתוח, ולא מדובר על טיפול אשר משתמש או מבצע את הטיפול שלו באמצעות שום מחטים או דקירות כלשהן. הרופא אשר מבצע את הטיפול משתמש במעין מכשיר אשר מונח על הגוף של המטופל, ולאחר מכן מתקרר במהירות על האזור הזה בגוף האדם. לאחר זמן של בין 35 דקות לשעה וחצי, המכשיר יעבוד ויפעיל מעין קירור בואקום אשר יפעל כנגד תאי השומן הללו בסופו של דבר. במהלך תהליך של הקפאת שומן, מובטח לכם השמדה כללית של בין 20 אחוזים לבין 25 אחוזים מכללי תאי השומן באזור הספציפי בו מתבצעת הבדיקה. לאחר ביצוע הטיפול, תאי הגוף שהושמדו מתפרקים בגוף שלנו, ולאחר מכן מופרשים מהגוף שלנו בתור פסולת, בדיוק בצורה שמפורשת הצואה, או כל זבל אחר שמופק בגוף שלנו.

מה היתרונות ומה החסרונות של הקפאת שומן באופקים?

אם בודקים את הנתונים לעומק מגלים כי אינספור אנשים מעוניינים להיפטר מהשומן העודף שלהם. אנשים רבים משקיעים זמן ומאמץ בביצוע דיאטות ופעילות גופנית משלל סוגים. העניין הוא, שלמרות המאמצעים האלה לא פעם יש שכבת שומן שפשוט מסרבת לרדת. לרוב השומן הזה מתרכז באזור הבטני, בישבן ובירכיים. אז נכון, יש דרך להסיר את השומן העודף באמצעות ניתוח כירורגי. מדובר בתהליך אסתטי בו שואבים את השומן, כלומר מסירים את העור המיותר ואז הבטן עוברת תהליך של החלקה. כמו בכל ניתוח, יש לא מעט סיכונים שצריך לקחת אותם בחשבון. טיפול אחר נקרא הקפאת שומן או המסת שומן. התהליך כולל שימוש במכשיר מיוחד אשר ממיס את תאי השומן וגורם להרס שלהם. היתרון המרכזי של הטיפול הוא בהיותו יעיל. כלומר התאים באמת מומסים וניתן לראות תוצאות מדהימות הכוללת הצרת היקפים, גוף חטוב ובריא יותר. בנוסף, בשונה מתהליכים אחרים, כאן אין כאבים ואין תופעות לוואי. בשונה מניתוח, הקפאת שומן באופקים לא כוללת תהליכים כירורגיים או פולשניים. אם רוצים להגיע לתוצאות מעולות, אפשר לשלב את טיפולי הקפאת שומן עם טיפולי מיצוק העור. החיסרון המרכזי של שיטת הטיפול הזו הוא שלוקח יחסית הרבה זמן עד שמגיעים לתוצאות. יחד עם זאת, אם יש לכם סבלנות ואתם רוצים לראות תוצאות טובות, אין ספק שמדובר באחד הטיפולים היותר טובים

הקפאת שומן באופקים כמה זה אמור לעלות?

העלות לטיפול בהקפאה שומן משתנה ותלויה במגוון של קריטריונים כמו למשל, איפה אתם בוחרים לבצע את הטיפול, מה הטכנולוגיה שזה המכון שאותו בחרתם דוגל, כמה טיפולים אתם צריכים לעבור ועוד. עלות הטיפול הממוצעת להקפאת שומן באמצעות מכשיר מתקדם נעה בין 600-1,200 שח עבור טיפול אחד. לרוב יש צורך בסדרת טיפולים, כלומר בין 3-7 טיפולים, תלוי כמובן במצבו של המטופל.

לסיכום, אם אתם מחפשים דרך יעילה, מקצועית ומוכחת להסיר את התאים השומניים ולהשיג מראה חטוב יותר, הקפאת שומן באופקים מוכיחה את עצמה פעם אחר פעם

דפנה לוינסון מאמנת
דפנה לוינסון מאמנת

דפנה לוינסון מאמנת מוסמכת עם ניסיון עשיר באימון אישי, אימון קבוצות, תכניות אימונים, מעקב משקל והכוונה ייעודית.

אז מה היה לנו בכתבה:
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
ויטמין A
תפקידו של ויטמין A במזון: יתרונות, השפעות ותפקידו

ויטמין A הוא רכיב תזונתי חיוני הממלא תפקיד מכריע בשמירה על תפקודים שונים בגוף האדם. נמצא באופן טבעי במגוון מזונות, ויטמין מסיס שומן זה תורם באופן משמעותי לראייה, לתפקוד החיסוני, לבריאות העור ולצמיחת תאים. עם זאת, בעוד שצריכה נאותה של ויטמין A חיונית לרווחה הכללית, צריכה מופרזת עלולה להוביל לרעילות, תוך שימת דגש על החשיבות של הבנת המקורות וההשפעות שלה.

לקריאת המאמר »
השמנת יתר
הקשר בין השמנת יתר לתפקוד מיני

השמנת יתר היא מגיפה הולכת וגוברת ברחבי העולם, כשישראל אינה יוצאת דופן. בעוד שהסיכונים הבריאותיים של השמנת יתר מתועדים היטב, לעתים קרובות מתעלמים מהשפעתה על התפקוד המיני. מחקרים הראו קשר ברור בין השמנת יתר וחוסר תפקוד מיני, במיוחד אצל גברים. הבנת הקשר הזה חיונית לטיפול הן בהיבטים הפיזיים והן בהיבטים הרגשיים של בריאות מינית.

לקריאת המאמר »
טיפול סיעודי מקיף להשמנה

בהתמודדות עם האתגרים הרב-גוניים שמציבה השמנת יתר, טיפול סיעודי ממלא תפקיד מרכזי בקידום בריאות הוליסטית ושיפור תוצאות המטופל. השמנת יתר, המאופיינת בהצטברות יתר של שומן

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!