הקפאת שומן לגברים: המדריך המלא

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניתוחים בריאטריים!

הקפאת שומן לגבריםבשנים האחרונות גברים החלו להיות מודעים להופעת החיצונית ולדאוג לה לא פחות מנשים. לא מעט גברים מקפידים על אורך חיים בריא הכולל בתוכו תזונה נכונה ובריאה ופעילות ספורטיבית. אבל ישנם גברים שלא מצליחים להיפטר ממצבורי שומן באזורים מסוימים, וזוהי בעיה אשר מטרידה אותם.

בעיה זו יכולה לפגוע בדימוי העצמי של גברים מסוימים, לכן מאמר זה יסקור עבורכם את כל המידע שאתם צריכים על מנת לפתור בעיה זו.

הקפאת שומן לגברים: כך ההליך הטיפולי עובד

טיפול הקפאת שומן מבוסס על מכשיר שמכוון לטמפרטורות נמוכות אשר יוצרות פגיעה בתאי השומן בלבד. הקור מיועד לפרק את תאי השומן שמתים. תאי השומן המתים עושים דרכם אל מערכת הלימפה, שעבודתה היא לנקות כל הלכלוך בגופנו, ומשמה החוצה מגופכם.

וכך בדרך טבעית לחלוטין, ללא התערבות פולשנית, הגוף שלכם יצליח להיפטר ממצבורי שומן שעד היום לא הצלחתם לסלק.

מהן ההתוויות הרפואיות שמאפשרות לעבור טיפול זה?

התוויות רפואיות הן קריטריונים שנקבעו ע"י רופאים למי שמתאים לעבור טיפול זה. להלן התוויות לטיפול המסת שומן לגברים:

  • גברים שמשקלם תקין או שהוא נוטה טיפה מהנורמה. גברים בעלי הסובלים מהשמנת יתר קיצונית לא יוכלו לעבור טיפול זה משום שהוא פשוט לא מתאים להם. 
  • חשוב לבדוק שאין לך עודפי עור משום שבזמן סילוק השומן הוא עלול להוביל לרפיון העור ולמראה לא יפה.
  • כל מטופל עתידי עובר סדרה של בדיקות בשביל לבדוק את תקינות בריאותו. במידה וישנה בעיה על הרופא לציין זאת בפני המטופל שלו.
  • בדיקה שאכן יש את כמות המספקת של שומן עודף בגוף, אחרת אין התאמה לטיפול.;

הטיפול איננו מתאים לאנשים הסובלים מן המחלות הבאות: עודף משקל, סכרת, בעיות קרישה, הפרעת בזרימת הדם ועוד. כמובן שכל מה שרשום כאן אינו מחליף בדיקת ייעוץ אצל רופא מומחה, חשוב מאוד לשים את הדגש על כך. 

מהם חלקי הגוף הפופלארים בהם גברים בוחרים לעבור הקפאת שומן?

גם אם אתם שומרים על אורך חיים בריא לפעמים גם זה לא מספיק בשביל להיפטר מכל אוספי השומן ששוכנים לכם בגוף. אל תדאגו, אתם לא לבד וישנם עוד גברים אשר סובלים כמוכם. לכן טיפול הקפאת שומן לגברים באזורים הבאים יכול לפתור לכם את הבעיה.

  • אזורי שומן בחזה
  • סנטר כפול
  • תאי שומן בבטן
  • חיטוב הישבן
  • הסרת שומנים עודפים באזור הבטן
  • באזור הירכיים הפנימיות או החיצוניות.

היום גברים רבים עוברים את הטיפולים האלו כדי לדאוג למראה שלהם, ולהרגיש טוב עם עצמם.  כך שאם אתם מתביישים אין לכם ממה – כפי שכבר צוין אתם לא לבד!

מהם היתרונות של טיפול הקפאת שומן?

במידה ואתה עוד מתבלט אם הטיפול הזה מתאים לך או לא, תן לנו לספר על יתרונותיו של טיפול בהקפאת שומן. יתרונותיו של טיפול זה הם:

  • טיפול זה הינו טבעי ולא מצריך הליך כירורגי הכולל בתוכו התערבות פולשנית והרדמה כללית. 
  • הקפאת שומן לגברים אינו טיפול כאוב, אלא גורם לאי נוחות קלה. 
  • הקפאת שומן הוכחה כשיטה יעילה ואמינה עם תוצאות אמינות שאמורות להחזיק כל עוד אתה שומר על אורך חיים בריא.

טיפול הקפאת שומן לגבריםתוצאות והחלמה: טיפול הקפאת שומן לגברים

למעשה, לטיפול זה אין זמן החלה, ובדרך כלל תוכלו לחזור לשגרת חייכם במהירות וללא זמן השבתה בבית בניגוד לניתוח שאיבת שומן שמצריך זמן החלמה והשבתה כמו כל ניתוח שקיים. 

עקב כך שהטיפול מצריך סדרת של טיפול הנקבעת ע"י הרופא המטפל וזהו הליך טבעי לוקח זמן עד שרואים תוצאות. את התוצאות הסופיות תוכלו לראות אחרי חצי שנה, וישנה אופציה לראות תוצאות חלקיות לאחר שלושה חודשים מיום סיום הטיפול.

האם קיימות תופעות לוואי?

כמו-שאר הטיפולים האסתטיים גם לטיפול זה עלולות להיות תופעות לוואי. בדרך כלל מרגישים אותן מיד עם כל סיום טיפול. בדרך כלל תופעות אלו נעלמות לאחר מספר ימים, וביניהן תוכלו למצוא: אדמומיות, עור מגורה, תחושת עקצוצים, נימול ועוד. תוכל לשאול על כל תופעות הלוואי שקיימים את הרופא המטפל ויחדיו תגיעו למסקנה האם אתה מתאים לטיפול זה.

במידה ותופעות אלו לא נעלמות לאחר מספר ימים או שבועות יש לפנות אל המרפא של הרופא המטפל שלכם בדחיפות.

האם קיימות סכנות?

אחד מהחסרונות הבולטים של טיפול זה הוא כוויות קור. אפשר לטפל בכוויות קור ע"י סטרואידים ולטשטש את הצלקת, אך ישנן כוויות שהן קשות יותר ומצריכות טיפול אחר ומתאים. כוויות קור קשות בדרך נדירות, אבל חשוב להיות מודעים לכל הסכנות הקיימות לפני שאתה מקבל החלטה על טיפול זה.

לפי מה נקבע מחיר הטיפול?

כמו לכל טיפול יש לו את העלויות שלו, הנקבעות לפי מספר פרמטרים מסוימים על מנת לאפשר לך לקחת החלטה שקולה ונבונה. להלן הפרמטרים שאתם צריכים לשים לב אליהם:

  • שימו לב כשאתם מקבלים הצעות מחיר על הטיפול שהוצעו לכם ע"י כירורגים פלסטיים לעומת מכוני קוסמטיקה. למכוני קוסמטיקה יש אין רופאים מנוסי שיעשו לכם את הטיפולים, וזהו הבדל חשוב, וניתן להבחין בו במחירים. אבל אל לכם לשכוח כי עדיין מדובר בטיפול רפואי, והכי מומלץ הוא לבחור רופא מוסמך, מקצועי ואמין.
  • מספר טיפולים – מחיר של טיפול אחד שונה מסדרת טיפולים שבהם יש להחליף ציוד שאינו בתוקף.
  • סוג מכשיר – סוג המכשיר שאתם תקבלו את הטיפול.
  • אזורי טיפול – ככל שהאזור יותר גדול כך מחירו יגדל.  בדרך כלל, המחיר לטיפול בודד עם כל הפרמטרים שצוינו העלות תהיה בין 4000 ש"ל ל-8000 ש"ח לכל סדרת הטיפולים. אבל את המחיר הסופי אתם תקבלו בפגישת ייעוץ עם הרופא המטפל או הקוסמטיקאית שבחרתם.

לסיכום, טיפול הקפאת שומן לגברים מבוסס על מכשיר שמכוון לטמפרטורות נמוכות אשר פוגעות בתאי השומן בלבד. הקור מפרק אותם, משמיד אותם, ולסיום הם יוצאים מגופכם דרך מערכת הלימפה. גברים שעומדים בכל הקריטריונים בהצלחה, הם יוכלו להתקדם אל עבר התחלת הטיפול. ישנם אזורים פופולארים בהם גברים בדרך כלל מבצעים טיפול זה.

הקפאת שומן אינה מצריכה התערבות פולשנית, ולכן אינה דורשת זמן החלמה והשבתה, ותוכלו לחזור לשגרת חייכם במהרה.
מחירו של טיפול זה נקבע לפי פרמטרים מסוימים ומשתנה ממטופל למטופל וגם הגורם שבחרתם לבצע את הטיפול, אצל רופא מוסמך או אצל קוסמטיקאית משפיע על המחיר.
אתם מעוניינים לעבור טיפול להקפאת שומן, אבל אתם מתלבטים היכן לבצע אותו? השאירו את הפרטים שלכם, ותנו לצוות המומחים שלנו לעזור לכם.

הקפאת שומן לגברים
דפנה לוינסון מאמנת
דפנה לוינסון מאמנת

דפנה לוינסון מאמנת מוסמכת עם ניסיון עשיר באימון אישי, אימון קבוצות, תכניות אימונים, מעקב משקל והכוונה ייעודית.

אז מה היה לנו בכתבה:
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
cbd
CBD לחיות מחמד: הכל מהכלב לסוס

חיות המחמד שלנו מהוות חלק בלתי נפרד מהמשפחה. כל אדם דואג לחיות המחמד שלו, מטפל בהם, אוהב אותן ועונה על כל הצרכם שיש להן. אין ספק שכאשר חיית המחמד צריכה טיפול כלשהו, הבעלים שלה עושים את כל מה שניתן בכדי שהיא תקבל את הטיפול הטוב ביותר. חשוב לדעת כי כיום מעבר לשירותי רפואה רגילים שמקבלים חיות מחמד אצל וטרינר, ניתן למצוא עבור בעיות רפואיות וכאבים שהם סובלים מהם, מגוון טיפולים משלימים או אלטרנטיביים, כאשר אחד הטיפולים הפופולאריים ביותר הוא סיבידי לטיפול בחיות מחמד.

לקריאת המאמר »
ויטמין A
תפקידו של ויטמין A במזון: יתרונות, השפעות ותפקידו

ויטמין A הוא רכיב תזונתי חיוני הממלא תפקיד מכריע בשמירה על תפקודים שונים בגוף האדם. נמצא באופן טבעי במגוון מזונות, ויטמין מסיס שומן זה תורם באופן משמעותי לראייה, לתפקוד החיסוני, לבריאות העור ולצמיחת תאים. עם זאת, בעוד שצריכה נאותה של ויטמין A חיונית לרווחה הכללית, צריכה מופרזת עלולה להוביל לרעילות, תוך שימת דגש על החשיבות של הבנת המקורות וההשפעות שלה.

לקריאת המאמר »
השמנת יתר
הקשר בין השמנת יתר לתפקוד מיני

השמנת יתר היא מגיפה הולכת וגוברת ברחבי העולם, כשישראל אינה יוצאת דופן. בעוד שהסיכונים הבריאותיים של השמנת יתר מתועדים היטב, לעתים קרובות מתעלמים מהשפעתה על התפקוד המיני. מחקרים הראו קשר ברור בין השמנת יתר וחוסר תפקוד מיני, במיוחד אצל גברים. הבנת הקשר הזה חיונית לטיפול הן בהיבטים הפיזיים והן בהיבטים הרגשיים של בריאות מינית.

לקריאת המאמר »
טיפול סיעודי מקיף להשמנה

בהתמודדות עם האתגרים הרב-גוניים שמציבה השמנת יתר, טיפול סיעודי ממלא תפקיד מרכזי בקידום בריאות הוליסטית ושיפור תוצאות המטופל. השמנת יתר, המאופיינת בהצטברות יתר של שומן

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!