טיפולי הקפאת שומן חסרונות

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניתוחים בריאטריים!

הקפאת שומן חסרונותבשנים האחרונות הקפאת שומן צברה פופולריות ונהפכה למאוד שימושית והוכיחה כי היא שיטה מאוד יעילה. אך כמו לכל הליך רפואי יש לו יתרונות וחסרונות. חשוב שתכירו אותם לפני שאתם מקבלים החלטה לביצוע טיפול זה. מאמר זה יעשה לכם היכרות עם היתרונות והחסרונות של טיפול זה בשביל שתוכלו לקחת החלטה נבונה.

הקפאת שומן חסרונות

שיטה זו מציעה טיפול שכביכול אינו כרוך בכאבים, שניתן לחזור לשגרת החיים במהרה ומשך כל טיפול הוא קצר, טבעי וללא התערבות פולשנית, אך לא זו המציאות.

ישנם לא מעט מטופלים שלא מודעים לחסרונות הטיפול, לתופעות הלוואי שיכולות להופיע לאחר הטיפול וסכנות שלו.

מהם החסרונות של טיפול הקפאת שומן?

  • שינוי רע בעור לאחר החלמה מן הטיפול – העור יכול להפוך להיות מחוספס וגס ורק טיפול אסתטי נוסף יכול לשפר את מרקם העור.
  • טיפול שטוב רק לתאי השומן הקרובים שטח העור – טיפול בהקפאת שומן אינו מסוגל לספק תוצאות לתאי שומן בעומקו של גופנו וקשה מאוד להיפטר מהם. 

חסרון זה קריטי עבור אנשים המנסים להיפטר משומן בטני, שעבורם רק ניתוח מתיחת בטן יכול לעזור להם.

  • לוקח זמן עד שרואים את התוצאות הסופיות – ייתכן ותרגישו כי אתם נראים אותו הדבר עם סיום הטיפולים, ועלולים לחלוף מספר שבועות או חודשים לפני שתוכלו לראות את התוצאות. זה קורה משום שזהו תהליך טבעי של הגוף, ולכן זה גורם לעיכוב.
  • דיאטת מופחתת פחמימות – עם סיום הטיפול ישנה המלצה לשמור על תזונה בריאה הממעיטה בפחמימות בנוסף לפעילות ספורטיבית. זה עוזר לשמור על תוצאות הניתוח לאורך זמן ומעודד את השומנים לצאת מהר יותר.

מהן הסכנות של טיפול זה?

טיפול זה מכיל בתוכו סכנות בריאותיות שאסור לזלזל בהן, ושחשוב להיות מודעים אליהם. ולהלן הסכנות:

  • כוויות קור – מטופלים עלולים לחוות כוויית קור משום שטמפרטורת המכשיר מאוד נמוכה. אפשר לטפל בכוויות קלות לטפל בסטרואידים ובעזרת טיפול קוסמטיקאי מקצועי אפשר לטשטש את הצלקת שנוצרה.
  • הופעת נמק ובעיות דם – כוויות קור חריפות עלולות לגרום להופעתו של נמק. הקור גורם להקפאת הרקמות ולהרס של תאים. ההרס הפוך להליך דלקתי שבסופו של דבר הופך לנמק ובעיות דם.
  • היפרפלזיה של שומן פרדוקסלי – תופעת נדירה, ומופיעה יותר בקרב גברים השייכים למוצא היספני. זוהי תופעה מסוכנת משום שהיא פועלת הפוך במקום לחטב את הגוף, להמיס את התאים ולסלקם מן הגוף, הם גדלים וגורמים להשמנה חריגה.

סכנות עשויות לקרות אם נעשתה בחירה במכשור זול או לא תקין וכמובן, ביצוע של הטיפול בצורה שגויה. 

מכשור שאינו קיבל את אישורם של ה-FDA ומשרד הבריאות הישראלי עלול לגרום לכם לכוויות קור, לכן חשוב לברר את הדברים הללו לפני שאתם מחליטים איפה אתם רוצים לבצע את טיפול זה.

מהן תופעות הלוואי שיש להקפאת שומןמהן תופעות הלוואי שיש?

בדומה לכל הטיפולים האסתטיים, גם להקפאת שומן יש תופעות לוואי שמופיעות עם סיום הטיפול. תופעות הלוואי משתנות ממטופל למטופל, אבל אלו התופעות העיקריות שתוכלו להיתקל בהן:

  • עור מגורה
  • תחושת עקצוץ
  • עור מתוח מדי
  • בצקות
  • נפיחות
  • אדמומיות
  • תחושת נימולות 
  • רגישות יתר בעור

תופעות לוואי אלו עוברות בדרך כלל אחרי מספר ימים או מספר שבועות. במידה ואחת התופעות לוואי ממשיכה עליכם לפנות לגורם המקצועי שעשה לכם את הטיפול לקבלת עזרה וטיפול.

טיפול הקפאת שומן: למי זה מתאים?

טיפול הקפאת שומן בקור מתאים לכל מי שמעוניין למגר את מצבורי השומן שלו באזורי גוף מסויימים כמו: בטן, ירכיים, פנים הירך ועוד. הטיפול יכול להחליף את הניתוח הפולשני של שאיבת שומן.

טיפול זה מיועד במיוחד לנשים שנמצאות בחופשת לידה הסובלות ממצבורי שומן באזור הבטן והמותניים. ברמה הכללית הטיפול מיועד לאזורים בגוף שאינם מגיבים היטב לטיפולים אחרים.

הקפאת שומן חסרונות: למי לא מתאים הטיפול?

הטיפול איננו מתאים לאנשים הסובלים מן המחלות הבאות: עודף משקל, סכרת, בעיות קרישה, הפרעת בזרימת הדם ועוד, אך הדרך הטובה ביותר לדעת האם הטיפול מתאים לכם היא ע"י הגעה לפגישת ייעוץ.

כך תוכלו לדעת אם הטיפול מתאים לכם או לא:

  • מצבורי שומן גדולים ביותר
  • טיפול שאיבת שומן שבוצע בשנים האחרונות. 
  • זיהום באזור המיועד לטיפול
  • אפשר לבצע את טיפול הזה לאחר שנתיים מניתוח בטן.
  • הריון

במידה ואחד מהאופציה שרשומות כאן אתם עונים עליה, סימן שאתם צריכים לחכות עוד קצת זמן על מנת לבצע את ההליך הזה.

האם קיימים יתרונות של טיפול זה?

  • מתמקדים בהורדת השמן שצריך ולא מעבר – לכל אדם יש חלק בגוף שבו שיש יותר שומן מהאחרים, ואינכם מצליחים להיפטר ממנו למרות כל מה שניסתם. בהקפאת שומן מתמקדים במקום בו השומן מציק לכם בלבד.
  • אין התערבות של הליך כירורגי – אין כאן שימוש בסכין חיתוך של ניתוח, אין צורף בהרדמה וללא הופעה של סיכונים או תופעות לוואי. לכן, אם אתם לא רוצים לעבור תהליך ניתוחי, זו האופציה המושלמת עבורכם.
  • הליך טיפולי מהר – זמן הטיפול הוא בין 60-70 דקות. וגם זמן ההחלמה קצר מאוד.
  • שיטה שאינה כרוכה בכאבים – שיטות אחרות כמו: שאיבת שומן גוררת איתה כאבים קלים, שכן זה ניתוח לכל דבר, אבל טיפול בהקפאת שומן בקור אינו כרוך בכל הסבל של תהליך כירורגי.

לסיכום, כמו לכל טיפול אסתטי יש לו יתרונות וחסרונות. מאמר זה כיסה את עבורכם את כל החסרונות, הסכנות, תופעות הלוואי ויתרונותיו. לכל הליך רפואי יש קריטריונים שנדבקים בשביל לבדוק שהמטופל אכן יכול לעבור טיפול זה בהצלחה. 

מחפשים צוות רפואי אמין ומקצועי לביצוע טיפול הקפאת שומן ולא יודעים איפה?

השאירו את הפרטים שלכם כאן, ותנו לצוות המומחים שלנו לעזור לכם.

הקפאת שומן חסרונות
דפנה לוינסון מאמנת
דפנה לוינסון מאמנת

דפנה לוינסון מאמנת מוסמכת עם ניסיון עשיר באימון אישי, אימון קבוצות, תכניות אימונים, מעקב משקל והכוונה ייעודית.

אז מה היה לנו בכתבה:
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
ויטמין A
תפקידו של ויטמין A במזון: יתרונות, השפעות ותפקידו

ויטמין A הוא רכיב תזונתי חיוני הממלא תפקיד מכריע בשמירה על תפקודים שונים בגוף האדם. נמצא באופן טבעי במגוון מזונות, ויטמין מסיס שומן זה תורם באופן משמעותי לראייה, לתפקוד החיסוני, לבריאות העור ולצמיחת תאים. עם זאת, בעוד שצריכה נאותה של ויטמין A חיונית לרווחה הכללית, צריכה מופרזת עלולה להוביל לרעילות, תוך שימת דגש על החשיבות של הבנת המקורות וההשפעות שלה.

לקריאת המאמר »
השמנת יתר
הקשר בין השמנת יתר לתפקוד מיני

השמנת יתר היא מגיפה הולכת וגוברת ברחבי העולם, כשישראל אינה יוצאת דופן. בעוד שהסיכונים הבריאותיים של השמנת יתר מתועדים היטב, לעתים קרובות מתעלמים מהשפעתה על התפקוד המיני. מחקרים הראו קשר ברור בין השמנת יתר וחוסר תפקוד מיני, במיוחד אצל גברים. הבנת הקשר הזה חיונית לטיפול הן בהיבטים הפיזיים והן בהיבטים הרגשיים של בריאות מינית.

לקריאת המאמר »
טיפול סיעודי מקיף להשמנה

בהתמודדות עם האתגרים הרב-גוניים שמציבה השמנת יתר, טיפול סיעודי ממלא תפקיד מרכזי בקידום בריאות הוליסטית ושיפור תוצאות המטופל. השמנת יתר, המאופיינת בהצטברות יתר של שומן

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!