טיפול להמסת שומן

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניתוחים בריאטריים!

טיפול להמסת שומןטיפול להמסת שומן הוא טיפול שמתבצע במגוון שיטות שונות למטרה זהה- המסת שומן וחיטוב הגוף. בטיפול להמסת שומן, תאי השומן שפורקו מפונים מהגוף על ידי מערכת הלימפה באופן טבעי. על טיפול להמסת שומן בשיטות שונות נרחיב במאמר הבא. 

 

טיפול להמסת שומן בהקפאה

טיפול להמסת שומן בהקפאה, או בשמן המקצועי קריוליפוליזה, הוא פרוצדורה שמאפשרת לעצב ולחטב את הגוף. טיפול זה מבוסס על כך שרקמות השומן בגוף רגישות לקור קיצוני. במהלך הטיפול חושפים את רקמות השומן לטמפרטורות נמוכות של מינוס עשר מעלות ומטה. בעקבות כך, תאי השומן שבגוף עוברים תהליכי הקפאה ולאחר מכן מסולקים מהגוף על ידי מגנוני פינוי הפסולת הטבעיים בגוף. 

טיפול להמסת שומן בהקפאה הוא טיפול שמתאים כמעט לכל האזורים בגוף והוא מאפשר להפחית מצבורי שומן נקודתיים. 

טיפול להמסת שומן בהקפאה לא כולל הרדמה ולא כולל סיכונים לפגיעות עוריות, מאחר שתאי העור פחות רגישים לקור מאשר תאי השומן. בטיפול להמסת שומן בהקפאה חושפים את תאי השומן בגוף לקור קיצוני. במהלך הטיפול החשיפה היא מבוקרת וממוקדת לאזור הטיפול. הטיפול מתבצע על ידי מכשירי קירור מתקדמים. מכשיר הקירור כולל מעין זרועות שמוצמדות לאזור הטיפול. הזרועות ינוחו על אזור הטיפול לזמן של חצי שעה עד שעה וחצי. מכשיר הקירור מקרר את האזור ואף מבצע מעין פעולת יניקה דמוית ואקום. פעולה זו פועלת להמסת תאי השומן. באמצעות מכשירים אלה תאי השומן ברקמות קופאים עד להתרחשות אפופטזיס. אפופטזיס הוא תהליך ביולוגי של מוות התאים. 

לאחר שתאי השומן ברקמות נהרסים, התאים המתים מפונים על ידי תהליך טבעי שמתבצע בעזרת מערכת הלימפה. מדובר בתהליך שאורך כמספר שבועות. 

טיפול להמסת שומן בזריקה

טיפול להמסת שומן בזריקה הוא טיפול חדשני שמשמש להסרת שומן ולעיצוב וחיטוב הגוף. טיפול זה מיועד לאנשים שמעוניינים להיפטר ממצבורי שומן עודף באזורים שונים בגוף בהם המותניים, הירכיים, הצוואר ועוד. בתהליך זה למעשה מזריקים מספר זריקות. לפני ההזרקה הרופא יאלחש את האזור המטופל על ידי משחה מתאימה. לאחר שהאזור מאולחש, הרופא יזריק אל תוך רקמת השומן חומר שגורם להמסת השומן. על ידי המסת השומן נפחו של האזור המטופל מצטמצם. לאחר שתאי השומן ברקמות מומסים, התאים המתים מפונים על ידי תהליך טבעי שמתבצע בעזרת מערכת הלימפה. מדובר בתהליך שאורך כמספר שבועות. יש לקחת בחשבון שכל רופא בוחר להזריק חומר אחר עם השלכות שונות. 

 

טיפול להמסת שומן בלייזר

טיפול להמסת שומן בלייזר הוא טיפול שמאפשר לצמצם את מצבורי השומן בגוף ביעילות. לפני שמבצעים את הטיפול חשוב לוודא שהוא מתאים למטופל ושהוא יעניק את התוצאות הרצויות.

טיפול להמסת שומן בלייזר הוא טיפול שמבוצע על ידי החדרת סיב אופטי זעיר מתחת לעור. הסיב האופטי יוחדר דרך צינורית מתכת חלולה ודרה שתוחדר מתחת לעור דרך חתך קטן. הסיב האופטי מספק קרן לייזר בעוצמה נמוכה מאוד. קרן הלייזר, מפרקת באופן בררני את תאי השומן בגוף. על ידי כך, תאי השומן מומסים לחומר שומני נוזלי שנספג ומפונה מהגוף בתהליך טבעי על ידי מערכת הלימפה. תהליך פינוי השומנים המומסים מהגוף יכול להימשך מספר שבועות ולכן ישפיע על הזמן בו נראה את התוצאות של הטיפול. 

אחד היתרונות המרכזיים של טיפול להמסת שומן בלייזר הוא שהשימוש בקרן לייזר בעוצמה נמוכה מאפשר להמריץ ייצור קולגן שתורם להידוק ולמתיחת העור באזורים המטופלים. 

הטיפול בלייזר מתבצע עם הרדמה מקומית באזור המטופל ולכן המטופל לא יחוש בכאבים אך יהיה בהכרה במהלך הטיפול.  הטיפול בלייזר אורך בדרך כלל בין שעה לשעתיים. בדרך כלל יהיה צורך בטיפול אחד אך במקרים בהם יש צורך בטיפול נוסף הוא יבוצע לאחר כארבעה עד שישה חודשים.

 

טיפול להמסת שומן באולטרסאונד

הטיפול באולטרסאונד הוא טיפול שמסיר תאי שומן שהצטברו מתחת לעור. בטיפול זה משתמשים בגלי קול שמאפשרים לפרק ולהמית תאי שומן. תאי השומן שפורקו יפונו מהגוף על ידי מערכת הלימפה. בטיפול להמסת שומן באולטרסאונד, גלי האולטרסאונד נשלחים לעומק שכבות העור ומפעילים רטט שגורם להתפרקות של תאי שומן ולעקירתם משכבת העור. 

טיפול להמסת שומן בלייזר אורך בדרך כלל בין 40 דקות לשעה והוא כולל תחושה חמימה. יש לקחת חשבון שבמקרים מסוימים העור לא יספוג את השומן באופן שווה לאחר שהתפרק ואז עלולים להופיע בליטות וגושים על גבי העור. 

התוצאות של טיפול להמסת שומן באולטרסאונד הן לא מיידיות ובדרך כלל ניתן להבחין בהם לאחר שישה עד 12 שבועות. בדרך כלל יהיה צורך בטיפול אחד עד שלושה. 

טיפול להמסת שומן בגלי רדיו

טיפול להמסת שומן בגלי רדיו הוא הליך שמחטב את הגוף תוך שימוש בגלי רדיו. בטיפול זה הרופא ישתמש במכשיר מתאים. המכשיר משתמש בשתי גשושיות ומעביר שני תדרי רדיו. תדר אחד מוחדר לגוף דרך חתך קטן באזור הטיפול והתדר השני משמש לטיפול בחלק החיצוני של העור. כאשר הרופא יזיז את ידית המכשיר, בין שתי הגשושיות ינועו זרמי חשמל. על ידי כך השומן באזורים אלה יומס, ייוצר קולגן והתהליך יניע את התכווצות העור וההידוק שלו באזורים המטופלים. 

הטיפול בגלי רדיו אורך בדרך כלל שעה אך עלול לארוך גם יותר, בהתאם למספר האזורים המטופלים בכל פגישה. 

בדרך כלל התוצאות של טיפול להמסת שומן בגלי רדיו ייראו מיל לאחר הטיפול מאחר שהשומן נשאב לאחר הטיפול דרך צינורית ואין צורך להמתין לפעולת חילוף החומרים הטבעית של הגוף. התוצאות הסופיות של הטיפול לוקחות מעט יותר זמן. בדרך כלל לאחר כשלושה חודשים מהטיפול נבחין בתוצאות טובות ובמהלך השנה שלאחר הטיפול הגוף ימשיך להתחטב והעור ימשיך להתהדק. 

טיפול להמסת שומן
דפנה לוינסון מאמנת
דפנה לוינסון מאמנת

דפנה לוינסון מאמנת מוסמכת עם ניסיון עשיר באימון אישי, אימון קבוצות, תכניות אימונים, מעקב משקל והכוונה ייעודית.

אז מה היה לנו בכתבה:
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
ויטמין A
תפקידו של ויטמין A במזון: יתרונות, השפעות ותפקידו

ויטמין A הוא רכיב תזונתי חיוני הממלא תפקיד מכריע בשמירה על תפקודים שונים בגוף האדם. נמצא באופן טבעי במגוון מזונות, ויטמין מסיס שומן זה תורם באופן משמעותי לראייה, לתפקוד החיסוני, לבריאות העור ולצמיחת תאים. עם זאת, בעוד שצריכה נאותה של ויטמין A חיונית לרווחה הכללית, צריכה מופרזת עלולה להוביל לרעילות, תוך שימת דגש על החשיבות של הבנת המקורות וההשפעות שלה.

לקריאת המאמר »
השמנת יתר
הקשר בין השמנת יתר לתפקוד מיני

השמנת יתר היא מגיפה הולכת וגוברת ברחבי העולם, כשישראל אינה יוצאת דופן. בעוד שהסיכונים הבריאותיים של השמנת יתר מתועדים היטב, לעתים קרובות מתעלמים מהשפעתה על התפקוד המיני. מחקרים הראו קשר ברור בין השמנת יתר וחוסר תפקוד מיני, במיוחד אצל גברים. הבנת הקשר הזה חיונית לטיפול הן בהיבטים הפיזיים והן בהיבטים הרגשיים של בריאות מינית.

לקריאת המאמר »
טיפול סיעודי מקיף להשמנה

בהתמודדות עם האתגרים הרב-גוניים שמציבה השמנת יתר, טיפול סיעודי ממלא תפקיד מרכזי בקידום בריאות הוליסטית ושיפור תוצאות המטופל. השמנת יתר, המאופיינת בהצטברות יתר של שומן

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!