ליפותרפיה להמסת שומן

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניתוחים בריאטריים!

ליפותרפיה להמסת שומןליפותרפיה היא שיטת המשמשת להמסת שומן. השיטה משמשת למי שסובל ממצבורי שומן עודף ועקשן ורוצה להסיר אותו. בשיטה זו למעשה מזריקים חומר שמפרק את השומנים באזור המבוקש. על ליפותרפיה להמסת שומן נרחיב במאמר הבא. 

 

מהי ליפותרפיה להמסת שומן?

ליפותרפיה להמסת שומן היא אחת מהשיטות המשמשות להמסת שומן. בשיטה זו למעשה מזריקים חומר שמפרק את השומנים באזור המבוקש. 

ליפותרפיה להמסת שומן היא טיפול חדשני שמשמש להסרת שומן ולעיצוב וחיטוב הגוף. טיפול זה מיועד לאנשים שמעוניינים להיפטר ממצבורי שומן עודף באזורים שונים בגוף בהם המותניים, הירכיים, הצוואר ועוד. בתהליך זה למעשה מזריקים מספר זריקות. לפני ההזרקה הרופא יאלחש את האזור המטופל על ידי משחה מתאימה. לאחר שהאזור מאולחש, הרופא יזריק אל תוך רקמת השומן חומר שגורם להמסת השומן. על ידי המסת השומן נפחו של האזור המטופל מצטמצם. לאחר שתאי השומן ברקמות מומסים, התאים המתים מפונים על ידי תהליך טבעי שמתבצע בעזרת מערכת הלימפה. מדובר בתהליך שאורך כמספר שבועות. יש לקחת בחשבון שכל רופא בוחר להזריק חומר אחר עם השלכות שונות. 

מי מתאים לטיפולי ליפותרפיה להמסת שומן?

טיפולי ליפותרפיה להמסת שומן הם טיפולים שמתאימים הן לגברים והן לנשים שמנסים להיפטר מאזורי שומן עקשניים בגוף. הטיפול מתאים למגוון מטופלים. קודם כל יש לקחת בחשבון שהטיפול ניתן לביצוע החל מגיל 18 ומעלה. ניתן לבצע את הטיפול גם לאישה לאחר לידה שסובלת מהצטברות של שומן בבטן ובמותניים. עם זאת, לאישה בהריון או לאישה מניקה לא ניתן לבצע את הטיפול. כמו כן הטיפול לא מתאים למי שסובל מסוכרת, מחלות כבד, עודף משקל קיצוני ועוד. 

טיפול זה מתאים לביצוע במגוון אזורים- 

  • סנטר כפול
  • החלק האחורי של הזרוע
  • מותניים
  • ירכיים
  • צוואר
  • בטן עליונה

 

מה היתרונות של טיפולי ליפותרפיה להמסת שומן?

לטיפולי ליפותרפיה להמסת שומן יש יתרונות רבים. ריכזנו לכם את המרכזיים בהם- 

  • הסרת שומן- על ידי טיפולי ליפותרפיה להמסת שומן ניתן להסיר את השומן באזורים עקשניים. על ידי כך ניתן לחטב את הגוף ולעצב אותו בקלות. 
  • צבירת שומן קטנה- באזורים בהם יבוצעו טיפולי ליפותרפיה להמסת שומן, הסיכוי שיצטבר שומן מחדש קטן יותר מאשר לפני. מדובר בתהליך הרזייה יעיל ששומר על התוצאות. 
  • הליך פשוט ללא ניתוח- ליפותרפיה להמסת שומן היא תהליך פשוט יחסית בו השומנים מתמוססים ומפונים מהגוף באופן טבעי. הטיפול לא כולל הליך פולשני וחודרני. מאחר שלא מדובר בניתוח אין צורך בהרדמה כללית. כמו כן, לאחר ההליך אין צורך בחבישה אלסטית. 
  • כמות טיפולים- על מנת שטיפולי ליפותרפיה להמסת שומן יצליחו יש צורך בטיפול אחד עד שלושה בלבד. לאחר מכן כבר נתחיל לראות תוצאות מדהימות. 
  • תוצאה לטווח ארוך- לאחר ליפותרפיה להמסת שומן התוצאות שהתקבלו נשמרות לטווח רחוק. יש לקחת בחשבון שחשוב לשמור על תזונה נכונה ופעילות גופנית לשמירת התוצאות. 

 

מה החסרונות של ליפותרפיה להמסת שומן?

למרות שהתהליך כולל יתרונות, יש לקחת בחשבון שליפותרפיה להמסת שומן כוללת גם מספר חסרונות. ריכזנו לכם את המרכזיים בהם- 

  • תוצאות לא מיידיות- התוצאות של ליפותרפיה להמסת שומן הן לא מיידיות מאחר שלוקח זמן עד שהגוף מפנה את תאי השומן המומסים. בדרך כלל לוקח כ-8 שבועות לפחות עד שמתחילים לראות את התוצאות של הטיפול. 
  • מצב רפואי- מאחר שהטיפול לא מתאים לאנשים בכל מצב רפואי חשוב מאוד לבדוק מה המצב הרפואי שלכם לפני ביצוע הטיפול. 
  • כאבים- ייתכן שלאחר טיפולי ליפותרפיה להמסת שומן תחושו מעט כאבים למספר ימים באזור הטיפול. 

 

תופעות לוואי בטיפולי ליפותרפיה להמסת שומן 

טיפולי ליפותרפיה להמסת שומן הם טיפולים שנחשבים לטיפולים לא  מסוכנים. עם זאת, כמו כל טיפול רפואי קיים סיכוי להופעת תופעות לוואי. יש לקחת בחשבון שהופעתם של תופעות לוואי או סיבוכים בעקבות טיפולים אלה הם נדירים מאוד אך עם זאת כדאי לקחת אותם בחשבון כאשר שוקלים לבצע את הטיפול. ריכזנו לכם את תופעות הלוואי האפשריות- 

  • תחושה של כאב קל באזור בו בוצע הטיפול. בדרך כלל התחושה תחלוף לאחר מספר ימים. 
  • הופעת סימנים של נפיחות ואודם באזור המטופל. בדרך כלל יחלפו תוך מספר ימים. 
  • במידה והוזרקה כמות גדולה של החומר הפעיל עלולה להתפתח רגישות למגע ותחושת נימול באזור המטופל, למספר ימים. 
  • ייתכן מצב בו בימים הראשונים שלאחר הטיפול, המטופל יהיה צריך לתת שתן במנות שונות מיום רגיל. מהסיבה הזו חשוב מאוד לשתות מים בכמות מספקת בימים הללו על מנת למנוע התייבשות. 

מי מבצע ליפותרפיה להמסת שומן?

טיפול ליפותרפיה להמסת שומן הוא טיפול רפואי. מהסיבה הזו רק לרופאים מוסמכים יש את הסמכות לבצע את הטיפולים הללו. מומלץ לבחור ברופאים מתחום האסתטיקה שידעו לבצע את הטיפולים כהלכה. יש לקחת בחשבון שכל רופא בוחר להזריק חומר שונה אך כולם פועלים בהתאם לפרוטוקול הנדרש. 

 

כמה עולים טיפולי ליפותרפיה להמסת שומן?

קשה לענות באופן חד משמעי כמה עולים טיפולי ליפותרפיה להמסת שומן מאחר שהמחיר תלוי במספר גורמים שונים. בין הגורמים שישפיעו על המחיר של ליפותרפיה להמסת שומן יהיו- 

  • האזור המטופל- מה האזור המטופל? האם אתם מעוניינים לבצע את הטיפול בכמה אזורים שונים? המחיר של אזור הבטן יהיה שונה מהמחיר של אזור הסנטר מאחר שמדובר באזורים בגדלים שונים וצרכים שונים. ככל שהאזור גדול יותר וככל שתרצו לבצע את ההליך ביותר אזורים המחיר יעלה בהתאם. 
  • הרופא המטפל- מי הרופא המטפל? מה הניסיון והמוניטין שצבר הרופא לאורך השנים? ככל שהניסיון רב יותר כך המחיר צפוי לעלות בהתאם. 
  • חדר הטיפולים- מה המחיר של חדר הטיפולים? האם יש צורך בחדר ניתוח? 

באופן ממוצע, המחיר לטיפול בודד, כלומר לזריקה אחת ינוע בין 700 ל-3,000 שקלים. ממוצע הטיפולים הנדרש ליעילות הטיפול הוא ארבעה טיפולים. 

ליפותרפיה להמסת שומן
דפנה לוינסון מאמנת
דפנה לוינסון מאמנת

דפנה לוינסון מאמנת מוסמכת עם ניסיון עשיר באימון אישי, אימון קבוצות, תכניות אימונים, מעקב משקל והכוונה ייעודית.

אז מה היה לנו בכתבה:
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
ויטמין A
תפקידו של ויטמין A במזון: יתרונות, השפעות ותפקידו

ויטמין A הוא רכיב תזונתי חיוני הממלא תפקיד מכריע בשמירה על תפקודים שונים בגוף האדם. נמצא באופן טבעי במגוון מזונות, ויטמין מסיס שומן זה תורם באופן משמעותי לראייה, לתפקוד החיסוני, לבריאות העור ולצמיחת תאים. עם זאת, בעוד שצריכה נאותה של ויטמין A חיונית לרווחה הכללית, צריכה מופרזת עלולה להוביל לרעילות, תוך שימת דגש על החשיבות של הבנת המקורות וההשפעות שלה.

לקריאת המאמר »
השמנת יתר
הקשר בין השמנת יתר לתפקוד מיני

השמנת יתר היא מגיפה הולכת וגוברת ברחבי העולם, כשישראל אינה יוצאת דופן. בעוד שהסיכונים הבריאותיים של השמנת יתר מתועדים היטב, לעתים קרובות מתעלמים מהשפעתה על התפקוד המיני. מחקרים הראו קשר ברור בין השמנת יתר וחוסר תפקוד מיני, במיוחד אצל גברים. הבנת הקשר הזה חיונית לטיפול הן בהיבטים הפיזיים והן בהיבטים הרגשיים של בריאות מינית.

לקריאת המאמר »
טיפול סיעודי מקיף להשמנה

בהתמודדות עם האתגרים הרב-גוניים שמציבה השמנת יתר, טיפול סיעודי ממלא תפקיד מרכזי בקידום בריאות הוליסטית ושיפור תוצאות המטופל. השמנת יתר, המאופיינת בהצטברות יתר של שומן

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!