איך ליפותרפיה תורם להמסת שומן?

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניתוחים בריאטריים!

ליפותרפיה להמסת שומןבזכות התפתחות הטכנולוגיה הרפואית הצליח המין האנושי לפתח טיפולים שונים לבעיה שמציקה ללא מעט אנשים והיא – מצבורי שומן שקשה להיפטר מהם. מצבורי שומן אלו נמצאים באזורים שונים בגופנו ולמרות שאורך חיים בריא הכולל ספורט אינו מספיק בשביל להעלים אותם. לכן, החלטנו לכתוב עבורכם מאמר שיכיל את המידע שאתם צריכים בשביל לדעת איך טיפול ליפותרפיה להמסת שומן יכול לעזור לכם.

ליפותרפיה להמסת שומן – נעים להכיר

ליפותרפיה הינה שיטה להמסת שומן איטית, המבוססת על הזרקת חומר שמפרק מצבורי שומנים. החומר המוזרק ממיס את השומן ע"י ליפוליזה, שהיא פיצול שומן, ולאחר מכן מנתב את שאריות השומן ליציאה מהגוף באופן טבעי.

הזריקות בטיפולים אלו נעשית באמצעות מחט דקיק, תחת הרדמה באזור. ברוב המקרים מספר המפגשים מצטמצם לבין 4 ל-6 מפגשים ברווח של שבועיים אחד מן השנו. אורכו של טיפול ליפותרפיה הינו בין 30 דקות לפחות, תלוי בכמות השומן שהצטברה. 

זוהי שיטת טיפול שאינה חדשה כל כך, ומשרד הבריאות וה-FDA אישרו את טיפול זה. טיפול ליפותרפיה להמסת שומן אינו מסוכן, אבל זהו עדיין הליך רפואי שצריך לבצע בקליניקה אצל רופא מוסמך, מקצועי ואמין.

מהן התוויות הרפואיות לעבור הליך של ליפותרפיה?

במידה ואתם סובלים ממאגרי שומן באזורים שונים בגופנו. ליפותרפיה נמצאה מתאימה ויעילה גם במגוון בעיות אחרות למשל: צלוליטיס, לימפומה, שיפור בעור הפנים, סילוק צלקות ועוד.

ליפותרפיה נועדה לשימוש באזורים הבאים בגופנו:

  • ירכיים מבפנים ומבחוץ
  • סנטר כפול
  • צוואר
  • שומן מיותר בלחיים
  • שומן מיותר בחלקים אחרים בפנים
  • טיפול בחלקה התחתון בעין
  • אזור הזרוע עליון וקדמי.
  • כל חלקי הבטן – עליון ותחתון
  • אוספי שומן בגב 
  • אוספי שומן בברכיים וברגליים.

במידה ואתם מצאתם לנכון לעשות טיפול ליפותרפיה באזורים המצוינים ברשימה מעלה, טיפול זה מומלץ עבורכם!
ישנם אנשים בעלי התוויות רפואיות שאינם יכולים לעבור טיפול זה, והם:

  • חולי סכרת
  • מחלות כרוניות שאינן סוכרת
  • אנשים שאלרגיים לחומרי ההזרקה
  • נשים מניקות ובהריון

במידה ויש לכם ספק, התייעצות עם רופא מוסמך הינה בגדר חובה לפני קביעת טיפול זה.

מהן התופעות לוואי האפשריות?

תופעות הלוואי די דומות לתופעות של זריקות להמסת שומן והן – שטפי דם, נפיחות וכאב. לנשים מומלץ לא לבצע את הטיפול במהלך הוסת החודשית משום שזה עלול להוסיף אי נוחות ועוד כאב. 

כדאי לדעת כי בטיפול כנגד צלוליטיס יכול לגרום לאי נוחות יותר מטיפולים אחרים, אך אפשר להפחית את זה בעזרת משחות אלחוש או קרח.

ליפותרפיה להמסת שומן יתרונות של טיפול זהליפותרפיה להמסת שומן: יתרונות של טיפול זה

ליפותרפיה הינו טיפול הקיים משנות ה-80, ולפעמים ישנו חוסר מידע שגורם לאנשים להירתע מטיפול כזה או אחר. חלק זה במאמר נועד על מנת לשקף לכם את כל היתרונות והחסרונות בטיפול זה על מנת שתוכלו לקבל החלטה מושכלת.

יתרונותיו של טיפול זה

  • אי התערבות כירורגית – טיפול זה ניתן בעזרת זריקות, ואינו מצריך ימי החלמה או ימי אשפוז בבית חולים כפי השיטות המסורתיות דורשות. 

כל מה שצריך הוא התייעצות עם הרופא המטפל שלכם וקבלת אבחון לצורך 

הערכת כמות הזריקות שעליכם לקבל.

  • תוצאות אמינות – בטיפול ליפותרפיה תאי השומן נהרסים ואינם יכולים להצטבר בשנית באופן ביולוגי. הסיבה לכך שהתפתחות תאי השומן מפסיקה בגיל ההתגברות ויכולים רק לאגור שומן. תאי השומן המומסים ע"י טיפול זה נעלמים מהגוף בצורה טבעית ואינם יכולים להצטבר מחדש. 
  • עיצוב ומיצוק הגוף – יתרון ייחודי להמסת שומן בליפותרפיה היא היכולת שלו לעצב את האזור למחוטב בעזרת המסת השומן. את עיצוב מסמנים, ובוחרים את האזור שרוצים. האזור עובר הליך של המסה, פירוק בשביל שהאזור יהפוך להיות מחוטב.
  • שמירה על העור וירידה הדרגתית במשקל – העור בטיפול זה יראה מוצק ואחיד, מבלי סימני צלוליטיס. זה קורה בעקבות ירידה במשקל הדרגתית, השומרת על איזון המשקל בגוף, מה שעוזר לעור להסתגל למצב החדש.

כל הפרטים על ההחלמה ותוצאות טיפול בליפותרפיה להמסת שומן

לכל הליך רפואי בדרך כלל מלווה בתהליך החלמה מסוים ולאחר זמן ההחלמה אנחנו מתחילים להבחין בתוצאות של הטיפול אותו עשינו. גם לטיפול ליפותרפיה להמסת שומן יש תהליך של החלמה ותוצאות. חלק זה נועד על מנת שתדעו את כל מה שכרוך בתהליך ההחלמה ובתוצאות שאתם תראו.

הליך החלמה

זמן ההחלמה תלוי באזור ובמטופל. בדרך כלל המטופלים חוזרים לשגרת החיים שלהם מיד עם סיום הטיפול. 
במידה וטיפול זה מבוצע באזור הפנים אתם עלולים לסבול מנפיחות שעלולה להאריך את זמן ההחלמה, ליותר מ-48 שעות.

במידה וזמן ההחלמה מתארך או שתופעות לוואי נדירות מופיעות (תופעות לוואי נדירות לא מופיעות בדרך כלל), יש להיוועץ עם הרופא המטפל שלכם בדחיפות. 

תוצאות הטיפול

את התוצאות הראשוניות של הטיפול מרגישים כבר בשבוע הראשון לאחר סיום הטיפולים. את התוצאות הסופיות ניתן לראות לאחר מספר חודשים. במידה וטיפלתם באזור קטן בגו שלכם, תוכלו לראות תוצאות לאחר מספר חודשים בניגוד לאזורים גדולים יותר שלהם לקוח זמן רב יותר עד שרואים תוצאות. 

יש לציין כי תוצאות הטיפול משתנות ממטופל למטופל, ובמידה ואינכם מרוצים או שאינכם רואים תוצאות מספקות, תמיד תוכלו לפנות לרופא המטפל שלהם.

ליפותרפיה היא שיטה להמסת שומן, המבוססת על הזרקת חומר המפרק אוספי שומן. לאחר ההמסה והפירוק, תאי השומן מוצאים את דרכם החוצה מגופנו בתהליך טבעי. 

טיפול זה מתבצע ע"י מחט דקיק, תחת הרדמה של האזור המטופל. טיפול ליפותרפיה נועד להמסת שומן, אבל יכול להיות יעיל לפתור בעיות אחרות למשל: צלוליטיס. כמו כל טיפול רפואי אחר יש התוויות רפואיות שתפקידן לקבוע את הקריטריונים למי שמתאים לטיפול מבחינה רפואית. בנוסף, לטיפול זה יש לא מעט יתרונות והבולט מבניהם הוא שאין זמן החלמה כלל.

מחפשים מקום לבצע טיפול בליפותרפיה להמסת שומן?

השאירו פרטים ותנו לצוות המומחים שלנו לעשות את העבודה עבורכם.

ליפותרפיה להמסת שומן
דפנה לוינסון מאמנת
דפנה לוינסון מאמנת

דפנה לוינסון מאמנת מוסמכת עם ניסיון עשיר באימון אישי, אימון קבוצות, תכניות אימונים, מעקב משקל והכוונה ייעודית.

אז מה היה לנו בכתבה:
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
cbd
CBD לחיות מחמד: הכל מהכלב לסוס

חיות המחמד שלנו מהוות חלק בלתי נפרד מהמשפחה. כל אדם דואג לחיות המחמד שלו, מטפל בהם, אוהב אותן ועונה על כל הצרכם שיש להן. אין ספק שכאשר חיית המחמד צריכה טיפול כלשהו, הבעלים שלה עושים את כל מה שניתן בכדי שהיא תקבל את הטיפול הטוב ביותר. חשוב לדעת כי כיום מעבר לשירותי רפואה רגילים שמקבלים חיות מחמד אצל וטרינר, ניתן למצוא עבור בעיות רפואיות וכאבים שהם סובלים מהם, מגוון טיפולים משלימים או אלטרנטיביים, כאשר אחד הטיפולים הפופולאריים ביותר הוא סיבידי לטיפול בחיות מחמד.

לקריאת המאמר »
ויטמין A
תפקידו של ויטמין A במזון: יתרונות, השפעות ותפקידו

ויטמין A הוא רכיב תזונתי חיוני הממלא תפקיד מכריע בשמירה על תפקודים שונים בגוף האדם. נמצא באופן טבעי במגוון מזונות, ויטמין מסיס שומן זה תורם באופן משמעותי לראייה, לתפקוד החיסוני, לבריאות העור ולצמיחת תאים. עם זאת, בעוד שצריכה נאותה של ויטמין A חיונית לרווחה הכללית, צריכה מופרזת עלולה להוביל לרעילות, תוך שימת דגש על החשיבות של הבנת המקורות וההשפעות שלה.

לקריאת המאמר »
השמנת יתר
הקשר בין השמנת יתר לתפקוד מיני

השמנת יתר היא מגיפה הולכת וגוברת ברחבי העולם, כשישראל אינה יוצאת דופן. בעוד שהסיכונים הבריאותיים של השמנת יתר מתועדים היטב, לעתים קרובות מתעלמים מהשפעתה על התפקוד המיני. מחקרים הראו קשר ברור בין השמנת יתר וחוסר תפקוד מיני, במיוחד אצל גברים. הבנת הקשר הזה חיונית לטיפול הן בהיבטים הפיזיים והן בהיבטים הרגשיים של בריאות מינית.

לקריאת המאמר »
טיפול סיעודי מקיף להשמנה

בהתמודדות עם האתגרים הרב-גוניים שמציבה השמנת יתר, טיפול סיעודי ממלא תפקיד מרכזי בקידום בריאות הוליסטית ושיפור תוצאות המטופל. השמנת יתר, המאופיינת בהצטברות יתר של שומן

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!