מימון בלון בקיבה להרזיה

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניתוחים בריאטריים!

רופאבניגוד לניתוחים הבריאטריים השונים הכלולים בסל הבריאות (שרוול קיבה, הצרת קיבה בטבעת, מעקף תריסריון ומעקף קיבה), בלון בקיבה להרזיה עדיין לא כלול בסל התרופות ולכן אם מאן דהו מעוניין לעבור את הטיפול, יהיה עליו לשאת בעלותו מכיסו הפרטי.

עלות הטיפול בארץ נעה בין 2000-4000 דולר ומשתנה בהתאם לסוג הבלון, סוג המרכז הרפואי, סוג הליווי שלו זוכה המטופל לאורך הטיפול ועוד.

הקריטריונים הרלוונטיים המאפשרים לעבור את הטיפול

גם בסוגיית הקריטריונים יש לציין כי קיים שונים משמעותי בין בלון בקיבה להרזיה לבין הניתוחים הבריאטריים. הקריטריונים שהתווה משרד הבריאות בהקשר של הניתוחים הבריאטריים באו לעולם במטרה לקבוע איזה מועמד זכאי לעבור את הטיפול הכלול בסל הבריאות.

בלון בקיבה להרזיה לעומת זאת לא כלול כפי שציינו בסל הבריאות ולפיכך אין גם קריטריונים אחידים להתאמה.

מי בכל זאת יפיק את התועלת מבלון בקיבה להרזיה?

יש לשקול את הטיפול בקרב מועמדים לניתוח בריאטרי שסובלים מהשמנת יתר חמורה במיוחד. בקרב מועמדים אלה, לעתים לא ניתן לבצע את הניתוח הבריאטרי מפאת משקלם הרב. באמצעות בלון בקיבה להרזיה, ניתן לסייע להם להשיל מעט ממשקלם ולאחר ההפחתה במשקל והוצאת הבלון, ניתן לבצע את הניתוח הנכסף.

כמו כן הטיפול מבוצע לא אחת בקרב אנשים שסובלים מהשמנת יתר קלה או מעודף משקל בלבד, שלא נמצאו מתאימים לעבור ניתוח בריאטרי לפי הקריטריונים של משרד הבריאות. לצד אלה, יש להזכיר מועמדים לניתוח בריאטרי, שהחליטו כי הם לא מעוניינים לעבור ניתוח מסיבות כאלו ואחרות.

החלטת המוסד הרפואי

לפני שניתן לעבור את הטיפול יש לעבור הערכה מקיפה במוסד הרפואי שמבצע את ההליך. במסגרת ההערכה בודקים בעיקר את מידת המוטיבציה של המועמד ואת מידת המוכנות שלו לבצע שינוי תזונתי של ממש.

חשוב מאוד להבין כי למרות שהטיפול נחשב ליעיל יותר בהשוואה לטיפולים שמרניים אחרים להרזיה, הרי שעדיין כל עוד המטופל לא נרתם באופן מלא לטיפול וכל עוד לא מבוצעים שינויים משמעותיים בדפוסי והרגלי האכילה – הטיפול לא מביא לתוצאות הרצויות.

דפנה לוינסון מאמנת
דפנה לוינסון מאמנת

דפנה לוינסון מאמנת מוסמכת עם ניסיון עשיר באימון אישי, אימון קבוצות, תכניות אימונים, מעקב משקל והכוונה ייעודית.

אז מה היה לנו בכתבה:
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
cbd
CBD לחיות מחמד: הכל מהכלב לסוס

חיות המחמד שלנו מהוות חלק בלתי נפרד מהמשפחה. כל אדם דואג לחיות המחמד שלו, מטפל בהם, אוהב אותן ועונה על כל הצרכם שיש להן. אין ספק שכאשר חיית המחמד צריכה טיפול כלשהו, הבעלים שלה עושים את כל מה שניתן בכדי שהיא תקבל את הטיפול הטוב ביותר. חשוב לדעת כי כיום מעבר לשירותי רפואה רגילים שמקבלים חיות מחמד אצל וטרינר, ניתן למצוא עבור בעיות רפואיות וכאבים שהם סובלים מהם, מגוון טיפולים משלימים או אלטרנטיביים, כאשר אחד הטיפולים הפופולאריים ביותר הוא סיבידי לטיפול בחיות מחמד.

לקריאת המאמר »
ויטמין A
תפקידו של ויטמין A במזון: יתרונות, השפעות ותפקידו

ויטמין A הוא רכיב תזונתי חיוני הממלא תפקיד מכריע בשמירה על תפקודים שונים בגוף האדם. נמצא באופן טבעי במגוון מזונות, ויטמין מסיס שומן זה תורם באופן משמעותי לראייה, לתפקוד החיסוני, לבריאות העור ולצמיחת תאים. עם זאת, בעוד שצריכה נאותה של ויטמין A חיונית לרווחה הכללית, צריכה מופרזת עלולה להוביל לרעילות, תוך שימת דגש על החשיבות של הבנת המקורות וההשפעות שלה.

לקריאת המאמר »
השמנת יתר
הקשר בין השמנת יתר לתפקוד מיני

השמנת יתר היא מגיפה הולכת וגוברת ברחבי העולם, כשישראל אינה יוצאת דופן. בעוד שהסיכונים הבריאותיים של השמנת יתר מתועדים היטב, לעתים קרובות מתעלמים מהשפעתה על התפקוד המיני. מחקרים הראו קשר ברור בין השמנת יתר וחוסר תפקוד מיני, במיוחד אצל גברים. הבנת הקשר הזה חיונית לטיפול הן בהיבטים הפיזיים והן בהיבטים הרגשיים של בריאות מינית.

לקריאת המאמר »
טיפול סיעודי מקיף להשמנה

בהתמודדות עם האתגרים הרב-גוניים שמציבה השמנת יתר, טיפול סיעודי ממלא תפקיד מרכזי בקידום בריאות הוליסטית ושיפור תוצאות המטופל. השמנת יתר, המאופיינת בהצטברות יתר של שומן

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!