ניתוחים בריאטריים בילדים

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניתוחים בריאטריים!

הילד שלכם סובל מהשמנת יתר חולנית? חשוב שתכירו את הניתוחים שיעזרו לו לרדת במשקל!

ניתוחים בריאטריים בילדיםילדים רבים שסובלים מהשמנת יתר חולנית עוברים ניתוחים בריאטריים בילדים. מהם הניתוחים הללו? הניתוחים הבריאטריים הם ניתוחים שכל מטרתם היא לסייע למטופלים להשיל עשרות קילוגרמים ממשקלם תוך זמן קצר. חשוב להדגיש ולומר כי ישנם אנשים ואף ילדים רבים הסובלים מהשמנת יתר משמעותית שמסכנת באופן ישיר את בריאותם. רבים מהם סובלים משלל בעיות בריאותיות שונות כמו סכרת, מחלות לב, לחץ דם גבוה, שומנים בדם, בעיות פרקים, קוצר נשימה, בעיות שינה ועוד. אם גם אתם או הקרובים לכם סובלים מהשמנת יתר חולנית, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם חייבים להכיר על הניתוחים הללו, לרבות הליך התפתחותם של הניתוחים, תנאי הסף שמאפשרים לרבים לעבור את הניתוחים, מגוון סוגי ניתוחים שונים ומומלצים ועוד. אז רגע לפני שאתם מתחילים במסע ההרזיה שלכם, חשוב שתכירו את כלל הנתונים החשובים ביותר.

 

הניתוחים הללו לא מתאימים לכל אחד – למי כן? ריכזנו עבורכם את כל מה שחשוב שתכירו!

ראשית, חשוב לדעת שלא כל אדם או ילד שרוצה להשיל מספר קטן של קילוגרמים ממשקלו יהיה זכאי לעבור ניתוחים בריאטריים בילדים. ניתוחים בריאטריים בילדים ניתנים אך ורק במצבי קיצון בהם קיימת השמנת יתר חולנית הפוגעת באופן ישיר בבריאותם של המטופלים. אנשמם רבים כיום מתמודדים עם השמנת יתר חולנית ללא כל הצלחה לרדת במשקל. במקרים רבים, מדובר על גנטיקה המקשה מאוד על המטופלים לעצור את ההשמנה שלהם. במקרים אלה ובהתקיימם של כל תנאי הסף, ניתן לבצע ניתוחים בריאטריים בילדים ולסייע להם לרדת בעשרות קילוגרמים ממשקלם. מהם תנאי הסף שמאפשרים לעבור את הניתוחים הללו? ישנם שניים מרכזיים.

מדד מסת הגוף גבוה מ 40 – מצב המצריך ניתוחים בריאטריים בילדים

התנאי הראשון למעבר ניתוחים בריאטריים בילדים הוא מדד מסת גוף גבוה מ 40. כל אדם או ילד שמדד מסת גופו (BMI) גבוה מ 40, רשאי לעבור את הניתוחים הללו. חשוב להדגיש כי מסת גוף גבוהה מ 40 מסכנת את בריאות האדם. אנשנם רבים עם מסת גוף גבוהה כל כך סובלים משלל בעיות בריאותיות מסכנות חיים ממש. לכן, תנאי הסף הראשון לניתוחים בריאטריים בילדים הוא מדד מסה המוכיח שהניתוח אכן חיוני ונצרך.

 

מדד מסת הגוף גבוה מ 35 בשילוב שלל בעיות בריאותיות הקשורות להשמנת יתר – מצב המצריך ניתוחים בריאטריים בילדים

התנאי השני למעבר ניתוחים בריאטריים בילדים הוא מדד מסת גוף גבוה מ 35 בשילוב שלל בעיות בריאותיות שונות הקשורות בקשר ישיר להשמנת יתר. כלומר, גם אם מדד מסת גופכם נמוך מעט מ 40 אך אתם סובלים מבעיות בריאותיות שונות, תוכלו להימצא זכאים לעבור ניתוחים בריאטריים בילדים. אילו בעליות בריאותיות נכללות בסך הבעיות שמאפשרות למטופלים לעבור ניתוחים? ישנן לא מעט. הבעיות המרכזיות הן שומן יתר בדם, לחץ דם גבוה, בעיות לב שונות, סכרת, בעיות פרקים, קוצר נשימה, דום נשימה בשינה, בעיות שינה ועוד. כלל הבעיות הבריאותיות הללו קשורות בקשר ישיר להשמנת יתר, כך שניתן להימצא זכאים לניתוחים בריאטריים בילדים, גם אם מדד מסת הגוף נמוך מעט מ 40.

 

הכירו את הניתוחים האיכותיים והמבוקשים ביותר בשנים האחרונות

ניתוחים בריאטריים בילדים פותחו בשנות ה 50 של המאה ה 20, ומאז מיליוני אנשים בכל רחבי העולם עברו את הניתוחים הללו. מרביתם נהנים כיום מאיכות חיים ברמה גבוהה הרבה יותר לאחר שהצליחו להשיל עשרות קילוגרמים ממשקלם ולשפר בפלאים את מצבם הבריאותי. חושבים על ניתוחים בריאטריים בילדים? חשוב לדעת שכיום יש לא מעט ניתוחים שונים בתחום. כלל הניתוחים דומים זה לזה, אך עם שינויים קלים. לפני שאתם בוחרים את הניתוח המתאים ביותר עבורכם, חשוב שתכירו את כל סוגי הניתוחים המבוקשים ביותר כיום. בחרנו עבורכם שלושה סוגים שונים של ניתוחים, מהטובים והמבוקשים ביותר, והם:

 

  • ניתוח שרוול קיבה

במסגרת ניתוח זה יוצרים מעין שרוול קיבה קטן המגביל את כמות האוכל שניתן לאכול. ההגבלה היא לעשירית מכמות מנה רגילה, מה שאומר שהעוברים את הניתוח הזה אוכלים הרבה פחות. יצירת השרוול מאפשרת לכלל העוברים את הניתוח לצמצם כ 80% מהאכילה השגרתית שלהם, מה שתורם רבות לירידה משמעותית של עשרות קילוגרמים במשקל. ומה עם הרעב? חשוב להדגיש כי יצירת שרוול קיבה תורמת גם לירידת ההורמון האחראי על תחושת הרעב, כך שגם לאחר אכילה מועטת ניתן להגיע לתחושת שובע.

  • ניתוח הצרת קיבה בעזרת טבעת

הניתוח השני כולל יצירת כיס קיבה קטן בעזרת טבעת המושתלת על הקיבה. יצירת כיס הקיבה מונע מהאוכל להגיע לכל חלקי הקיבה תוך זמן קצר. במהלך האכילה, האוכל מצטבר בכיס הקטן, מרחיב אותו ויוצר תחושת שובע מהירה. לאחר זמן מה, האוכל יורד אט אט לכל שאר אזורי הקיבה. במילים אחרות, גם ניתוח זה מונע מהמנותחים לאכול כמויות גדולות על ידי הקטנת הקיבה ויצירת תחושת שובע.

 

  • ניתוח מעקף קיבה

בדומה לניתוחים שצויינו מעלה, גם ניתוח זה כולל הקטנה משמעותית של הקיבה. בניתוח זה משלבים גם את המעי הדק במטרה ליצור תת ספיגה. לאחר אכילה מועטת, המנותחים ירגישו תחושת שובע שתגרום להם לעצור את אכילתם. ניתוח זה אף הוא מוריד בעשרות אחוזים את כמויות האכילה, מה שתורם לירידה מהירה של עשרות קילוגרמים במשקל הגוף.

קראו עוד: חוות דעת רפואית – ניתוחים בריאטריים

אל תתפשרו על בריאות הילדים שלכם!

חושבים על ניתוחים בריאטריים בילדים? חשוב להתייעץ על כך עם הרופא האישי שלכם. רופא מקצועי המכיר היטב את מצבו הבריאותי של הילד ידע להמליץ לכם על הניתוחים הטובים ביותר. בחירה נכונה תבטיח ירידה משמעותית של עשרות אחוזים במשקל תוך זמן קצר. בחרו נכון והבטיחו לילד שלכם איכות חיים ברמה גבוהה ובריאות איתנה!

ניתוחים בריאטריים בילדים
דפנה לוינסון מאמנת
דפנה לוינסון מאמנת

דפנה לוינסון מאמנת מוסמכת עם ניסיון עשיר באימון אישי, אימון קבוצות, תכניות אימונים, מעקב משקל והכוונה ייעודית.

אז מה היה לנו בכתבה:
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
cbd
CBD לחיות מחמד: הכל מהכלב לסוס

חיות המחמד שלנו מהוות חלק בלתי נפרד מהמשפחה. כל אדם דואג לחיות המחמד שלו, מטפל בהם, אוהב אותן ועונה על כל הצרכם שיש להן. אין ספק שכאשר חיית המחמד צריכה טיפול כלשהו, הבעלים שלה עושים את כל מה שניתן בכדי שהיא תקבל את הטיפול הטוב ביותר. חשוב לדעת כי כיום מעבר לשירותי רפואה רגילים שמקבלים חיות מחמד אצל וטרינר, ניתן למצוא עבור בעיות רפואיות וכאבים שהם סובלים מהם, מגוון טיפולים משלימים או אלטרנטיביים, כאשר אחד הטיפולים הפופולאריים ביותר הוא סיבידי לטיפול בחיות מחמד.

לקריאת המאמר »
ויטמין A
תפקידו של ויטמין A במזון: יתרונות, השפעות ותפקידו

ויטמין A הוא רכיב תזונתי חיוני הממלא תפקיד מכריע בשמירה על תפקודים שונים בגוף האדם. נמצא באופן טבעי במגוון מזונות, ויטמין מסיס שומן זה תורם באופן משמעותי לראייה, לתפקוד החיסוני, לבריאות העור ולצמיחת תאים. עם זאת, בעוד שצריכה נאותה של ויטמין A חיונית לרווחה הכללית, צריכה מופרזת עלולה להוביל לרעילות, תוך שימת דגש על החשיבות של הבנת המקורות וההשפעות שלה.

לקריאת המאמר »
השמנת יתר
הקשר בין השמנת יתר לתפקוד מיני

השמנת יתר היא מגיפה הולכת וגוברת ברחבי העולם, כשישראל אינה יוצאת דופן. בעוד שהסיכונים הבריאותיים של השמנת יתר מתועדים היטב, לעתים קרובות מתעלמים מהשפעתה על התפקוד המיני. מחקרים הראו קשר ברור בין השמנת יתר וחוסר תפקוד מיני, במיוחד אצל גברים. הבנת הקשר הזה חיונית לטיפול הן בהיבטים הפיזיים והן בהיבטים הרגשיים של בריאות מינית.

לקריאת המאמר »
טיפול סיעודי מקיף להשמנה

בהתמודדות עם האתגרים הרב-גוניים שמציבה השמנת יתר, טיפול סיעודי ממלא תפקיד מרכזי בקידום בריאות הוליסטית ושיפור תוצאות המטופל. השמנת יתר, המאופיינת בהצטברות יתר של שומן

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!