ניתוח שאיבת שומן בירכיים

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניתוחים בריאטריים!

ניתוח שאיבת שומן בירכייםניתוח שאיבת שומן הוא הליך כירורגי המסיר שומן מהגוף, לרבות באזורי הירכיים. ההליך יכול להיעשות בכמה דרכים עיקריות: באמצעות חתך או באמצעות דקירה זעירה בעור וכן באמצעות לייזר. הנה כל מה שרציתם לדעת בנושא, המשיכו לקרוא. 

ניתוח שאיבת שומן נעשה לעתים קרובות כדי להסיר מצבורי שומן סביב הבטן, הירכיים, הידיים, הצוואר ועוד. אם אתם שוקלים לעבור ניתוח שאיבת שומן בירכיים, חשוב לדעת מה תחוו לפני ואחרי ההליך. כמו כן, חשוב להבין במה כרוכה תקופת ההחלמה, במה כרוכים הסיכונים השונים בהליך וכיצד אפשר לזרז את תהליך ההחלמה שלכם. אם כך, בואו נתחיל עם מה שחשוב במיוחד, משך ההחלמה מניתוחי שאיבות שומן. 

במה כרוכה ההחלמה מניתוח שאיבת שומן?

כידוע, שאיבת שומן בירכיים היא הליך כירורגי שניתן להשתמש בו כדי להסיר עודפי שומן מאזורים ספציפיים בגוף. בהתאם לסוג הטכניקה של השאיבה, ההחלמה מניתוח שאיבת שומן עשויה להיות כרוכה בטיפול בחתכים ובתפרים, כמו גם לוודא שאין למטופל סיבוכים.

התאוששות שאיבת שומן יכולה להיות תהליך של ימי, שבועות או חודשים, תלוי בכמה תפרים נדרשים כדי לסגור את החתכים. ההחלמה מניתוח שאיבת שומן עשויה להיות שונה מאדם לאדם. עם זאת, רוב החולים יחוו שינויים מסוימים בגופם. חלק מהשינויים שאתם עשויים להבחין בהם הם שינוי בתיאבון, שינויים במצב הרוח או תחושות של דיכאון או חרדה ושינוי בגוון ובמרקם העור. לרוב נותנים למטופל בגד דחיסה כדי לסייע בהפחתת הנפיחות, וכן משככי כאבים לכאבים שמגיעים עם ההחלמה.

מהם בגדי דחיסה ומדוע מומלצים לאחר ניתוח שאיבת שומן?

ההחלמה מניתוח שאיבת שומן בירכיים היא תהליך מעט מורכב. יכולים לקחת עד שישה שבועות עד שהנפיחות תרד לחלוטין ועד שהעור יחזור לקדמותו. עם זאת, קיימות דרכים באמצעותן ניתן לשפר את תהליך ההחלמה. למשל, באמצעות בגדי דחיסה. בגד דחיסה הוא סוג של בגד המסייע בתהליך ההחלמה של שאיבת שומן. הוא דוחס את העור ומפחית נפיחות. בגדי הדחיסה מומלצים לעתים קרובות לאחר ניתוח שאיבת שומן כדי לעזור להפחית את הכאב והנפיחות, להפחית הצטברות נוזלים ולהאיץ את הריפוי.

בגדי הדחיסה עשויים בדרך כלל מחומר סינטטי או מבד כותנה עם תכונות אלסטיות שניתן להדק על ידי משיכה בצד אחד של הבד. הבגד מסייע במחזור הדם, מפחית נפיחות ומגביר את הניקוז הלימפתי. בגדי דחיסה תוכננו במיוחד כדי לעזור לגוף להתאושש מהניתוח. לרוב, ניתן ללבוש אותם עד שישה שבועות לאחר ההליך ולסייע בהחלמה.

ייעול ניתוח שאיבת שומן בירכיים 

במילים הכי פשוטות שאפשר, ניתוח שאיבת שומן אינו פתרון מרפא, ואינו יכול לשמש כתירוץ להרגלים רעים. ניתוח שאיבת שומן אולי פופולרי יותר מאי פעם, אבל זה עדיין לא הפתרון הטוב ביותר לירידה במשקל. שאיבת שומן יכולה לעזור לשפר את ההערכה העצמית ולהפחית בעיות בדימוי הגוף. אבל, כדי לשמור על התוצאות, תצטרכו לסגל לעצמכם אורח חיים בריא מבחינה תזונתית ומבחינה ספורטיבית. 

בהתאם להוראות הרופא ולהוראות המנוחה, למטופלי שאיבת שומן בירכיים מומלץ לבצע פעילות גופנית סדירה לאחר הניתוח ולאמץ אורח חיים בריא על מנת שגופם יתאושש במהירות וכן ישמור על תוצאות הניתוח. באופן זה, תוכלו לייעל ולשמר את תוצאות ההליך שעברתם. 

כמה עולה ניתוח שאיבת שומן וכיצד נקבע המחיר?

העלות של ניתוח שאיבת שומן עשויה להשתנות בהתאם למספר גורמים, לרבות מיקום הניתוח, סוג ההליך המבוצע וההרדמה בשימוש. כמו כן, המחיר של שאיבת שומן תלוי גם בכמות השומן הנשאבת ובאילו הליכים נוספים מבוצעים במהלך הניתוח. לדוגמה, אם למישהו יש הליכים נוספים כגון מתיחת בטן, הוא עשוי להיות מחויב יותר מאשר מישהו שעבר שאיבת שומן בלבד ללא פרוצדורות אחרות שבוצעו במהלך הניתוח.

מחיר ניתוח שאיבת שומן בירכיים יכול לעלות לכם כ-15,000 ₪, בעוד שבמקרים אחרים מטופלים ישלמו כ-45,000 ₪ ואף יותר. פקטור חשוב בקביעת המחיר הוא הפקטור של ניסיון המנתח. ככל שהמנתח מנוסה יותר, כך סביר שמחיריו יהיו יותר גבוהים. ולאחר שדיברנו על המחיר, בואו נבין כיצד חוסכים עלויות בהליכים אלו. 

כיצד אפשר לחסוך עלויות בניתוח שאיבת שומן?

חשוב מאוד לזכור, מרפאות שונות גובות מחירים שונים עבור ניתוח שאיבת שומן בירכיים. חשוב לדעת את המחיר לפני שמחליטים באיזו מרפאה לבקר, מה שיצריך ממכם מחקר שוק קצר ולא מאוד מורכב. כדי להוזיל עלויות, אתם יכולים לברר כמה תשלמו על ידי ביצוע השוואת מחירים בין מרפאות באזור שלכם.

מטופלים תמיד מחפשים דרכים להשיג את המחיר הטוב ביותר בניתוח שאיבת שומן. ורגע לפני שתערכו השוואת מחירים בין קליניקות לשאיבת שומן בירכיים, כדאי לברר מה יכסה הביטוח לפני שתמשיכו בניתוח. למשל, אם יש לכם כיסוי ביטוחי של ניתוחים פלסטיים, ייתכן ששאיבת שומן נכללת בכיסוי שלכם. 

טיפים לאיתור מרפאה מומלצת לשאיבת שומן

שאיבת שומן בירכיים היא אחד הניתוחים הקוסמטיים הפופולריים ביותר. עם זאת, מציאת מרפאת שאיבת שומן מומלצת יכולה להיות מעט מורכבת. אם אתם מחפשים מרפאה מומלצת לשאיבת שומן, אולי שווה לכם לסקור את הביקורות האינטרנטיות הניתנות על המרפאה בפלטפורמות החברתיות, בגוגל ביזנס ובשאר המדיות השונות. זה ייתן לכם מושג לגבי סוג השירות שהמרפאה מספקת והאיכות. כמו כן, אתם יכולים גם לשאול חברים ובני משפחה שעברו את ההליך בעבר. 

שימו לב, מומלץ לקבל חוות דעת אך ורק מאנשים שכבר התנסו בסוג ההליך הזה של שאיבת שומן בירכיים. אם אחד החברים שלכם עבר שאיבת שומן בצוואר, בגב, בבטן וכולי, חוות הדעת שלו לא בהכרח תהיה רלוונטית לכם. בסופו של דבר, ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת מרפאת שאיבת שומן. חלקם כוללים: מחיר, מיקום, כישורים של מנתחים ואנשי צוות, תזמון זמינות להליכים וטיפול לאחר הניתוח ועוד. 

ניתוח שאיבת שומן בירכיים
דפנה לוינסון מאמנת
דפנה לוינסון מאמנת

דפנה לוינסון מאמנת מוסמכת עם ניסיון עשיר באימון אישי, אימון קבוצות, תכניות אימונים, מעקב משקל והכוונה ייעודית.

אז מה היה לנו בכתבה:
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
ויטמין A
תפקידו של ויטמין A במזון: יתרונות, השפעות ותפקידו

ויטמין A הוא רכיב תזונתי חיוני הממלא תפקיד מכריע בשמירה על תפקודים שונים בגוף האדם. נמצא באופן טבעי במגוון מזונות, ויטמין מסיס שומן זה תורם באופן משמעותי לראייה, לתפקוד החיסוני, לבריאות העור ולצמיחת תאים. עם זאת, בעוד שצריכה נאותה של ויטמין A חיונית לרווחה הכללית, צריכה מופרזת עלולה להוביל לרעילות, תוך שימת דגש על החשיבות של הבנת המקורות וההשפעות שלה.

לקריאת המאמר »
השמנת יתר
הקשר בין השמנת יתר לתפקוד מיני

השמנת יתר היא מגיפה הולכת וגוברת ברחבי העולם, כשישראל אינה יוצאת דופן. בעוד שהסיכונים הבריאותיים של השמנת יתר מתועדים היטב, לעתים קרובות מתעלמים מהשפעתה על התפקוד המיני. מחקרים הראו קשר ברור בין השמנת יתר וחוסר תפקוד מיני, במיוחד אצל גברים. הבנת הקשר הזה חיונית לטיפול הן בהיבטים הפיזיים והן בהיבטים הרגשיים של בריאות מינית.

לקריאת המאמר »
טיפול סיעודי מקיף להשמנה

בהתמודדות עם האתגרים הרב-גוניים שמציבה השמנת יתר, טיפול סיעודי ממלא תפקיד מרכזי בקידום בריאות הוליסטית ושיפור תוצאות המטופל. השמנת יתר, המאופיינת בהצטברות יתר של שומן

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!