ניתוח שאיבת שומן ומתיחת בטן

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניתוחים בריאטריים!

ניתוח שאיבת שומן ומתיחת בטןשאיבת שומן ומתיחת בטן הם שני הליכים שיכולים לעזור לאנשים להשיג את המראה שהם תמיד חלמו עליו וכן לסייע במצבים בריאותיים שונים, לרבות השמנת יתר. הנה כל מה שצריך לדעת על ניתוח שאיבת שומן ומתיחת בטן, המשיכו לקרוא. 

שאיבת שומן היא הליך שמסיר שומן מהגוף. ההליך הזה נעשה בדרך כלל כדי להסיר שומן מהבטן, קו המותניים, הירכיים, הידיים והישבן. מתיחת בטן היא הליך ניתוח קוסמטי שמסיר עודפי עור באזור הבטן ומהדק אותו באמצעות תפרים. האם לאחר ניתוח שאיבת שומן מומלץ לעבור מתיחת בטן? במה כרוכה ההחלמה מהליכים אלו? כמה ההליכים הכירורגיים האלו עולים? אם אתם שואלים את עצמכם את השאלות האלו, כל התשובות לפניכם. 

השינויים שעברו ניתוחי שאיבת שומן ומתיחת בטן 

שאיבת שומן ומתיחת בטן הם שני הליכים המשולבים לרוב על מנת להשיג את האפקט האסתטי הרצוי. בתוך כך, שאיבת שומן היא הליך כירורגי המסיר שומן מהגוף, בעוד מתיחת בטן היא הליך כירורגי המהדק ומשטח את אזור האגן, הבטן והמותניים. הסוג הנפוץ ביותר של שאיבת שומן הוא לא פולשני או זעיר פולשני, כלומר אינו מצריך חתכים משמעותיים והליך כירורגי משמעותי בעור. 

סוג זה של שאיבת שומן יכול להיעשות באמצעות צינוריות קטנות הממוקמות באזורים שונים בגוף כגון בית השחי, ירכיים, ירכיים, סנטר או בטן. כמו כן, בימינו ניתן לעבור גם שאיבת שומן בלייזר, שזהו הליך שאינו ניתוחי. וכמו ניתוחי שאיבות שומן שעברו שינויים עם השנים, גם מתיחת בטן קיימת כבר עשרות שנים אך היא עברה שינויים רבים לאורך זמן. מתיחות הבטן של היום הפכו מתקדמות הרבה יותר ממה שהיו בעבר עם מודרניות

ההליכים הקוסמטיים-כירורגיים הנפוצים ביותר 

שאיבת שומן ומתיחת בטן הם שניים מהניתוחים הקוסמטיים הפופולריים ביותר. אך יחד עם זאת שההליכים האלו מאוד פופולאריים, עדיין יש כמה פרטים שיהיה חשוב מאוד לבדוק לפני שעולים על שולחן הניתוחים. למשל, מהם הסיכונים הכרוכים בהליכים האלו, איך הניתוחים האלה עובדים ולמה עליכם לצפות לאחר הניתוח שלכם. 

מכיוון שאנשים רבים נוטים לחשוש מהליכים הכרוכים בניתוחים (בין אם פולשניים או לא), חשוב להבין קודם כל את הסיכונים הכרוכים בהליכים מהסוג של ניתוח שאיבת שומן ומתיחת בטן. ואלו הם הפרמטרים והפרטים שישפיעו על ההליך שלכם ועל ההחלמה, ככה שכבר בפגישה הראשונית עם הרופא מומלץ לברר לגבי כך. נרחיב על כך, המשיכו לקרוא. 

הסיכונים הכרוכים בניתוח שאיבת שומן מתיחת בטן 

בעוד שניתוח מתיחת בטן הוא הליך קוסמטי שמסיר עור ורקמות מאזור הקיבה ליצירת קיבה חלקה יותר ומעוצבת יותר, ישנם סיכונים הקשורים לניתוח זה. הסיכונים השונים, אשר יכולים לכלול זיהום וסיבוכים כגון נזק לאיברים – הם בעלי סבירות נמוכה. אבל, יחד עם זאת שהסבירות לסיכונים היא נמוכה, עדיין חשוב להיות מודעים לכך. 

ניתוח שאיבת שומן ומתיחת בטן עשויים לכלול סיכונים הכוללים זיהום, קרישי דם, נזק עצבי ואפילו מוות במקרים נדירים. כמו כן, עשוי להופיע דימום בעור מסביב למקום הניתוח בחלק מהמקרים, מה שיהיה חשוב לעדכן בקליניקה בפגישת הביקורת שלכם. יש לציין, במקרים בהם מופיע דימום בעור מסביב לאזור המנותח, יש להתקשר למרפאה ולקבוע תור כמה שיותר בהקדם. לבסוף, עשויים להופיע מצבים כמו פגיעה בכלי דם באזור בו בוצעה שאיבת שומן וכן פציעות הנגרמות מלחץ על עצבים או שרירים. נזכיר שוב כי הסבירות לסיכונים אלו היא נמוכה, אך קיימת. 

מה משך ההחלמה מניתוח שאיבת שומן ומתיחת בטן?

משך ההחלמה מניתוח שאיבת שומן ומתיחת בטן בדרך כלל לוקח מס' שבועות ועד מס' חודשים להתאוששות מלאה. עם זאת, ניתן לקצר את תקופת ההחלמה לאחר הליכים אלה על ידי הקפדה על תוכנית תזונה בריאה והישמעות לכללי המנוחה הניתנים על ידי הרופא. 

הליך שאיבת שומן יכול להימשך כשעה ועד מס' שעות, בעוד מתיחת בטן יכולה להימשך עד 8 שעות בדרך כלל. חשוב לציין, זמן ההחלמה משתנה בהתאם לבריאותו של המטופל ובהתאם לסוג ההליך הבוצע בו. תהליך ההחלמה של ניתוח שאיבת שומן ומתיחת בטן לרוב יצריך תמיכה רגשית ורפואית. המטופלים צריכים לוודא שהם אוכלים טוב, לנוח הרבה ולדאוג לחתכים הניתוחיים שלהם. חשוב לציין, בימינו קיימת שיטת שאיבת שומן בלייזר, וזהו הליך שאינו נחשב ניתוחי, כך שהחזרה לשגרה היא יחסית מיידית. 

קראו עוד: למי כדאי לעבור שאיבת שומן?

טיפים למציאת המרפאה הנכונה לשאיבת שומן ומתיחת בטן 

כשזה מגיע למציאת המרפאה המתאימה לניתוחים אלו, אתם רוצים לוודא שאתם מקבלים את הטיפול הטוב ביותר שניתן. אם כך, קודם כל, נסו לשאול חברים, בני משפחה ועמיתים על מי הם ממליצים. שימו לב, חשוב לשאול אנשים שעברו פרוצדורות דומות בעבר ולדעת למה הם צריכים לצפות מניסיונם.

לא פחות חשוב, תסקרו ביקורות מקוונות באינטרנט על מרפאות כאלו ואחרות, כולל קליניקות פרטיות לניתוח שאיבת שומן ומתיחת בטן. ניתן לבדוק זאת בגוגל ובפלטפורמות החברתיות בדרך כלל. ודבר נוסף, קחו בחשבון עלות – כדאי לשקול כמה יעלה ניתוח במרפאה מסוימת לפני שבוחרים אחת על פני אחרת.

כמה עולה ניתוח שאיבת שומן ומתיחת בטן?

אם אתם שואלים כמה עולה ניתוח שאיבת שומן ומתיחת בטן, התשובה לכך משתנה בהתאם לסוג ההליך שהמטופל עובר. בעוד שמחיר שאיבת שומן נע בין 15,000 ₪ ל-45,000 ₪, ניתוח מתיחת בטן עשוי לנוע במחיריו בין 21,000 ₪ ל-32,000 ₪. עם זאת, מחירים אלו משתנים בהתאם למספר פרמטרים עיקריים. 

הפרמטרים המשפיעים על מחיר ניתוח שאיבת שומן ומתיחת בטן הם ניסיון המרפאה, סוג ההליך, גיל המטופל ומצבו הבריאותי, האזור המנותח בגוף ועוד. טיפ מאיתנו, תמיד יהיה כדאי לערוך השוואת מחירים בין קליניקות לניתוחי שאיבת שומן ומתיחות בטן. 

ניתוח שאיבת שומן ומתיחת בטן
דפנה לוינסון מאמנת
דפנה לוינסון מאמנת

דפנה לוינסון מאמנת מוסמכת עם ניסיון עשיר באימון אישי, אימון קבוצות, תכניות אימונים, מעקב משקל והכוונה ייעודית.

אז מה היה לנו בכתבה:
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
cbd
CBD לחיות מחמד: הכל מהכלב לסוס

חיות המחמד שלנו מהוות חלק בלתי נפרד מהמשפחה. כל אדם דואג לחיות המחמד שלו, מטפל בהם, אוהב אותן ועונה על כל הצרכם שיש להן. אין ספק שכאשר חיית המחמד צריכה טיפול כלשהו, הבעלים שלה עושים את כל מה שניתן בכדי שהיא תקבל את הטיפול הטוב ביותר. חשוב לדעת כי כיום מעבר לשירותי רפואה רגילים שמקבלים חיות מחמד אצל וטרינר, ניתן למצוא עבור בעיות רפואיות וכאבים שהם סובלים מהם, מגוון טיפולים משלימים או אלטרנטיביים, כאשר אחד הטיפולים הפופולאריים ביותר הוא סיבידי לטיפול בחיות מחמד.

לקריאת המאמר »
ויטמין A
תפקידו של ויטמין A במזון: יתרונות, השפעות ותפקידו

ויטמין A הוא רכיב תזונתי חיוני הממלא תפקיד מכריע בשמירה על תפקודים שונים בגוף האדם. נמצא באופן טבעי במגוון מזונות, ויטמין מסיס שומן זה תורם באופן משמעותי לראייה, לתפקוד החיסוני, לבריאות העור ולצמיחת תאים. עם זאת, בעוד שצריכה נאותה של ויטמין A חיונית לרווחה הכללית, צריכה מופרזת עלולה להוביל לרעילות, תוך שימת דגש על החשיבות של הבנת המקורות וההשפעות שלה.

לקריאת המאמר »
השמנת יתר
הקשר בין השמנת יתר לתפקוד מיני

השמנת יתר היא מגיפה הולכת וגוברת ברחבי העולם, כשישראל אינה יוצאת דופן. בעוד שהסיכונים הבריאותיים של השמנת יתר מתועדים היטב, לעתים קרובות מתעלמים מהשפעתה על התפקוד המיני. מחקרים הראו קשר ברור בין השמנת יתר וחוסר תפקוד מיני, במיוחד אצל גברים. הבנת הקשר הזה חיונית לטיפול הן בהיבטים הפיזיים והן בהיבטים הרגשיים של בריאות מינית.

לקריאת המאמר »
טיפול סיעודי מקיף להשמנה

בהתמודדות עם האתגרים הרב-גוניים שמציבה השמנת יתר, טיפול סיעודי ממלא תפקיד מרכזי בקידום בריאות הוליסטית ושיפור תוצאות המטופל. השמנת יתר, המאופיינת בהצטברות יתר של שומן

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!