קיצור קיבה בזריקה

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניתוחים בריאטריים!

קיצור קיבה בזריקהבעשורים האחרונים, עם שכיחות השמנת יתר וכן התחלואה המטבולית, עד לכדי עלייה משמעותית באחוזי האוכ' בישראל בטווח של 25 אחוזים מכלל האוכלוסיה, עלה הביקוש לביצוע ניתוחים בריאטריים. פיתרון פשוט ונגיש יותר עבור כלל האוכלוסיה, שאיננו כולל ניתוח או הליך כירורגי. כחלק מכך הופיע בפתחינו גם הליך קיצור קיבה בזריקה, אשר מאפשרת את אותה ירידה במשקל באופן משמעותי ללא התערבות כירורגית. הליך מעין זה מאפשר למטופל לרדת במשקל באופן משמעותי, לטווח הארוך, ובאופן מאוזן. הזריקות תפקידן לדכא את התיאבון. כך שאין מדובר בקיצור קיבה בפועל, אלא כתוצאה עקיפה. שכן, עקב דיכוי התיאבון, קטנה גם הקיבה באופן משמעותי במיוחד, אשר מאפשר את אותה ירידה מהירה במשקל. 

הליך קיצור קיבה בזריקה מכונה גם סמגלוטייד. החומרים הפעילים המצויים בחומר המוזרק למעשה כולל טכנולוגיה רפואית מתקדמת אשר מאפשרת לאותו חומר להגיע היישר לאזורים במוח אשר שולטים על התיאבון ועל הדחף לאכילה. ואכן מטופלים בזריקה זו רואים כי טוב ומדווחים כי השלת הק"ג העודפים מתאפשרת באופן משמעותי למדי, וכי אלו האחרונים הסירו בממוצע עשירית ממשקל גופם בתוך 20 שבועות גרידא. כך שלמעשה, בין אם מדובר בניתוח בריאטרי ובין אם מדובר בהליך קיצור קיבה בזריקה, בהחלט ניתן להגיד שלום להליכים הכירורגיים.

כמו שאת הניתוחים בריאטריים מבצע הגסטרואנטרולוג המטפל, את זריקת קיצור הקיבה ניתן להשיג תחת מרשם הרופא המטפל שלכם. בסופו של דבר המטרה היא אותה מטרה: הצרת היקפיה ונפחה של הקיבה על מנת לאכול כמה שפחות. מאחר שלא מדובר בהליך כירורגי, בביצוע הליכים מעין אלו קל הרבה יותר להימנע מסיכונים, מנזק, חתך או בעיה כלשהי במהלך ביצוע הפעולה או כתוצאה ממנה.

תוצאות ניתוחים בריאטריים וקיצור קיבה בזריקה 

כאמור לעיל, תוצאות ההליכים לקיצור קיבה שאינם כירורגיים דוגמת הניתוחים הבריאטריים וקיצור קיבה בזריקה מדברות בעד עצמן. בדרך כלל, הירידה היא מהירה ומסיבית במיוחד שכן כאמור שני סוגי הליכים אלו יושבים על עקרון דיכוי התיאבון בדרכים שונות. לרוב לאחר ביצוע פעולות אלו נראה ירידה בת 20 אחוזים ממשקל הגוף, בצורה מהירה במיוחד. והדבר הטוב ביותר הוא שהשיטה מאפשרת שמירת המצב לטווח הארוך ואף לשנים רבות קדימה. מאחר שהקיבה מוקטנת, בין אם עקב ביצוע ניתוח בריאטרי ובין אם עקב הקטנתה לאחר דיכוי התיאבון, יכול מטופל להקנות לעצמו אורח חיים חדש, בריא יותר וכמובן- אסתטי יותר. ולמעשה, לסגל לעצמו דרך חיים חדשה לחלוטין. 

ביצוע הפעולות הנון- כירורגיות הללו הן נווה במדבר עבור הסובלים מעודף משקל מסיבי, ומקנים להם מזור הגיוני, נגיש ובריא הרבה יותר מביצוע ניתוח כירורגי. פעולות אלו, בין אם הניתוחים הבריאטריים והפעולות האנדוסקופיות ובין אם קיצור קיבה בזריקה מאפשרות למטופל קבלת טיפול מתקדם רפואית, באמצעות טכניקה יחודית, טובה וקלה יותר והרבה פחות מסוכנת. למעשה, קיצור קיבה בזריקה איננו מונה סיכונים כלל, פרט להופעתן של תופעות לוואי מסוימות מפעם לפעם, אם בכלל. תופעות לוואי אלו הן למשל בחילות, הקאות, מיגרנות, חולשה קלה של הגוף וכדומה.

התוצאות הנ"ל לאחר ביצוע הליכים נון כירורגיים אלו מתקבלים עקב דיכוי התיאבון והקטנת הקיבה אשר מאפשרים למטופל להגיע מהר מאד לתחושת שובע. שכן, הקיבה קטנה יותר ולכן צריכה הרבה פחות מזון על מנת לספק שובע עבור הגוף. בנוסף לצריכה מתונה של מזון, ישנה גם יכולת הקיבה לצרוך מזון מעובד או מורכב בצורה מתונה מאד אם בכלל וכך גם קטנה משמעותית ואף כמעט במאת האחוזים צריכה של סוכרים, פחמימות פשוטות ושומנים. כך, גם אחוזי השומן יורדים משמעותית, בנוסף למשקל, וגם הבריאות מקבלת משנה תוקף מהותי. כל למשל, בנוסף לתוצאות הירידה במשקל מובן שישנן תוצאות נוספות עקב ביצוע הניתוח גם במתרס הבריאותי. שכן, צפוי שיפור ניר גם במחלות הנלוות לאותה ירידה במשקל, כמו לדוגמה צרבות, לחץ דם גבוה, דום נשימה בשינה, סכרת, בעיות אורתופדיות שונות, מחלות לב ועוד ועוד.

למי מתאים הליך קיצור קיבה בזריקה?

על מנת לבצע הליך קיצור קיבה בזריקה גילך מוכרח להיות 18 לכל הפחות, וכן ללא שימוש בתרופות כרוניות שאינן מאפשרות קבלת הזריקה. כל זאת כמובן לאחר ביצוע הבדיקות הנכונות על ידי הרופא המטפל בך. כך שלמעשה, נתוני הפתיחה טכניים למדי ואינם מצריכים תנאי BMI מסוימים. בהשוואה לכך, ביצוע הליך בריאטרי למשל דורש הרבה יותר: למשל נתוני ה-BMI  הנחוצים לשם טיפול מעין זה צריכים להיות שווים או מעל 30 ק״ג/מ2 בתוספת התבטאות גורמי סיכון כגון סכרת סוג 2/ לחץ דם גבוה/ דום נשימה בשינה/ בעיות פריון ועוד. לחילופין, צריך להיות המטופל בעל נתוןBMI  שווה או מעל ק״ג/מ2 35 ועד 40 (ללא הצורך בתוספות למיניהן). כך שלמעשה, פיתרן קיצור קיבה בזריקה מאפשר כמעט לכל אחד לנסות ולעשות בו שימוש לשם ירידה במשקל. כל שצריך הוא מרשם מהרופא המטפל בך, לאחר ביצוע בדיקות בסיסיות בהנחייתו.

אם ברצונך לבצע קיצור קיבה בזריקה ההמלצה היא להגיע לפגישת ייעוץ עם הרופא המטפל שלך, בהם ייבחן מכלול הפרמטרים הנדרשים. לאחר ביצוע בדיקות אלו תגובש ההחלטה, ואם אכן נתוניך יתאימו יירשם מרשם לזכותך. ההמלצה הרפואית היא לבצע את הליך קיצור קיבה בזריקה בליווי רופא וכן דיאטן או דיאטן קליני, אשר יסייעו לך לצלוח את התהליך בשלום וכמובן- בהצלחה. זאת במטרה ליצור את אורח החיים החדש שאתה מבקש לעצמך וכן להגיע לתוצאות האידיאליות עבורך, בצורה בריאה וטובה. על מנת לקבל פרטים נוספים אודות ההליך צור עימנו קשר ונשמח לסייע בבחירת ההליך הטוב ביותר עבור למען קבלת החיים החדשים שלך. 

קיצור קיבה בזריקה
דפנה לוינסון מאמנת
דפנה לוינסון מאמנת

דפנה לוינסון מאמנת מוסמכת עם ניסיון עשיר באימון אישי, אימון קבוצות, תכניות אימונים, מעקב משקל והכוונה ייעודית.

אז מה היה לנו בכתבה:
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
cbd
CBD לחיות מחמד: הכל מהכלב לסוס

חיות המחמד שלנו מהוות חלק בלתי נפרד מהמשפחה. כל אדם דואג לחיות המחמד שלו, מטפל בהם, אוהב אותן ועונה על כל הצרכם שיש להן. אין ספק שכאשר חיית המחמד צריכה טיפול כלשהו, הבעלים שלה עושים את כל מה שניתן בכדי שהיא תקבל את הטיפול הטוב ביותר. חשוב לדעת כי כיום מעבר לשירותי רפואה רגילים שמקבלים חיות מחמד אצל וטרינר, ניתן למצוא עבור בעיות רפואיות וכאבים שהם סובלים מהם, מגוון טיפולים משלימים או אלטרנטיביים, כאשר אחד הטיפולים הפופולאריים ביותר הוא סיבידי לטיפול בחיות מחמד.

לקריאת המאמר »
ויטמין A
תפקידו של ויטמין A במזון: יתרונות, השפעות ותפקידו

ויטמין A הוא רכיב תזונתי חיוני הממלא תפקיד מכריע בשמירה על תפקודים שונים בגוף האדם. נמצא באופן טבעי במגוון מזונות, ויטמין מסיס שומן זה תורם באופן משמעותי לראייה, לתפקוד החיסוני, לבריאות העור ולצמיחת תאים. עם זאת, בעוד שצריכה נאותה של ויטמין A חיונית לרווחה הכללית, צריכה מופרזת עלולה להוביל לרעילות, תוך שימת דגש על החשיבות של הבנת המקורות וההשפעות שלה.

לקריאת המאמר »
השמנת יתר
הקשר בין השמנת יתר לתפקוד מיני

השמנת יתר היא מגיפה הולכת וגוברת ברחבי העולם, כשישראל אינה יוצאת דופן. בעוד שהסיכונים הבריאותיים של השמנת יתר מתועדים היטב, לעתים קרובות מתעלמים מהשפעתה על התפקוד המיני. מחקרים הראו קשר ברור בין השמנת יתר וחוסר תפקוד מיני, במיוחד אצל גברים. הבנת הקשר הזה חיונית לטיפול הן בהיבטים הפיזיים והן בהיבטים הרגשיים של בריאות מינית.

לקריאת המאמר »
טיפול סיעודי מקיף להשמנה

בהתמודדות עם האתגרים הרב-גוניים שמציבה השמנת יתר, טיפול סיעודי ממלא תפקיד מרכזי בקידום בריאות הוליסטית ושיפור תוצאות המטופל. השמנת יתר, המאופיינת בהצטברות יתר של שומן

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!