עשו קיצור קיבה: המפורסמים שהשילו ממשקלם בעזרת ניתוחים שונים

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניתוחים בריאטריים!

שומןירידה במשקל נחשבת לאחת מהחלטות השנה החדשה הנפוצות ביותר מכיוון שהיא מלחמה על בסיס יומי בגרגרנות. חלק מהאנשים מצליחים להקפיד על המשוואה הפשוטה של צריכת פחות קלוריות מכמות שריפת הקלוריות, ומשיגים תוצאות נראות לעין. אך אחרים זקוקים לצעדים משמעותיים יותר, ולא, אין מדובר באין סוף שעות פעילות גופנית, או התמודדות בתכנית הריאליטי 'לרדת בגדול'.

מסיבה כלשהי, בין אם בשל סיכונים בריאותיים חמורים, האטה אמיתית בקצב חילוף החומרים או מטעמי נוחות בלבד, אנשים ברחבי העולם מבקשים את עזרת ניתוחי ההרזיה. קיימים כיום מספר סוגים של ניתוחים זמינים, כולל ניתוח שרוול, קיצור קיבה, מעקף תריסריון וכמובן ניתוח מעקף קיבה. הליכים אלו נפוצים ברחבי העולם ומבוצעים בהצלחה.

מאמר זה מספר את סיפורם של שישה ידוענים, בינלאומיים וישראלים, שעברו ניתוחים בריאטריים כאמצעי לירידה במשקל, ובסופו של דבר הצליחו לחיות חיים בריאים.

מפורסמים בישראל

איציק כהן

השחקן החליט לעבור את ניתוח שרוול הקיבה לאחר שסבל מעודף משקל משמעותי במשך שנים, ברמה שהשפיעה על ביצועיו על הבמה. בעקבות הניתוח, הוא הפחית חמישים קילוגרמים ממשקלו, ומספר שבקושי מזהים אותו.

הוא מקפיד כיום על לוח זמנים קבוע של אימוני כושר הכוללים תכניות הרמת משקולות ואימוני עיצוב הגוף, אך את עיקר השינויים ביצע בהרגלי האכילה שלו. במקום להגביל את רכיבי המזונות שלו, הוא מעדיף לאכול פחות, ומספר כי לאחר הניתוח משתנה גם רמת הרעב.

דביר בנדק

התמודד עם משקל יתר במשך כל חייו. למרות דיאטות שונות ותנודות משמעותיות במשקל, הוא לא הצליח לשמור לטווח הארוך על המשקל היציב. השחקן הקומי ומוביל הקמפיין של בנק מזרחי טפחות, עבר ניתוח קיצור קיבה במרץ 2014, ושינה את מראהו באופן מוחלט. הוא הפחית למעלה מארבעים קילוגרמים ממשקלו, שינה את אורח החיים הלא בריא שלו, הוא מקפיד על פעילות גופנית קבועה ושינה את הרגלי האכילה הלא בריאים שלו.

אבי בניהו

דובר צה"ל לשעבר, החליט בשנת 2010 לעבור ניתוח שרוול קיבה. נכון להיום, הוא השיב את חלק מהמשקל אותו הפחית, ולמרות שהניתוח הוביל להפחתת 24 קילוגרמים ממשקלו, הוא השיב עשרה קילוגרמים, בשל גורמים כגון אהבה לממתקים וחוסר הקפדה על פעילות גופנית.

לדבריו, הניתוח אינו פועל כבמטה קסם, ואם לא מקפידים על שינוי ההרגלים, המשקל צפוי לשוב. למרות זאת, הוא אינו מתחרט על ההליך שעבר, וממשיך להיאבק במשקל העודף עם הקפדה על פעילות גופנית בהדרכת מאמן כושר אישי, והקפדה על הרגלי תזונה בריאים.

מפורסמים בחו"ל

דיאגו מרדונה

כדורגלן העבר הארגנטיני, שפרש מהספורט בשנת 1997, נאבק במשך כל ימי חייו עם תנודות במשקל, ומספר כי הגיע למשקל יתר שיא כשהיה מכור לאלכוהול וקוקאין. במרץ 2005, לאחר מאמצים שכשלו לרדת במשקל הוא עבר ניתוח לקיצור קיבה ושומר עד היום בהצלחה על משקל בריא ויציב.

רוזאן בר

שהתפרסמה בעקבות השתתפותה בתכנית 'רוזאן' בשנות התשעים, היא אחת השחקניות הקומיות המצליחות ביותר. על מנת לרדת במשקל היא עברה בשנת 1998 ניתוח מעקף קיבה.

בתכנית אירוח בה השתתפה שמונה חודשים לאחר הניתוח, היא סיפרה שבאמצעות ההליך היא הפחיתה ממשקלה באופן משמעותי, ומשקלה עומד היום על שמונים קילוגרמים. בר מתבדחת על כך שלמרות הרזון המשמעותי, היא עדיין אינה מצליחה להיכנס ל"בגדים הוליוודיים" במידה אפס.

שרון אוסבורן

עברה ניתוח מעקף קיבה בשנת 1999, והפחיתה למעלה מחמישים קילוגרמים ממשקלה. בשנת 2010 היא סיפרה למגזין People שלאחר הניתוח היא למדה לשלוט בבעיות אכילת היתר שלה, על מנת לשמור את התוצאות לטווח הארוך.

אולי יעניין אותך גם:

האם ניתוחי קיצור קיבה מאריכים את תוחלת החיים של הסובלים מהשמנת יתר? מחקר בדק

דפנה לוינסון מאמנת
דפנה לוינסון מאמנת

דפנה לוינסון מאמנת מוסמכת עם ניסיון עשיר באימון אישי, אימון קבוצות, תכניות אימונים, מעקב משקל והכוונה ייעודית.

אז מה היה לנו בכתבה:
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
cbd
CBD לחיות מחמד: הכל מהכלב לסוס

חיות המחמד שלנו מהוות חלק בלתי נפרד מהמשפחה. כל אדם דואג לחיות המחמד שלו, מטפל בהם, אוהב אותן ועונה על כל הצרכם שיש להן. אין ספק שכאשר חיית המחמד צריכה טיפול כלשהו, הבעלים שלה עושים את כל מה שניתן בכדי שהיא תקבל את הטיפול הטוב ביותר. חשוב לדעת כי כיום מעבר לשירותי רפואה רגילים שמקבלים חיות מחמד אצל וטרינר, ניתן למצוא עבור בעיות רפואיות וכאבים שהם סובלים מהם, מגוון טיפולים משלימים או אלטרנטיביים, כאשר אחד הטיפולים הפופולאריים ביותר הוא סיבידי לטיפול בחיות מחמד.

לקריאת המאמר »
ויטמין A
תפקידו של ויטמין A במזון: יתרונות, השפעות ותפקידו

ויטמין A הוא רכיב תזונתי חיוני הממלא תפקיד מכריע בשמירה על תפקודים שונים בגוף האדם. נמצא באופן טבעי במגוון מזונות, ויטמין מסיס שומן זה תורם באופן משמעותי לראייה, לתפקוד החיסוני, לבריאות העור ולצמיחת תאים. עם זאת, בעוד שצריכה נאותה של ויטמין A חיונית לרווחה הכללית, צריכה מופרזת עלולה להוביל לרעילות, תוך שימת דגש על החשיבות של הבנת המקורות וההשפעות שלה.

לקריאת המאמר »
השמנת יתר
הקשר בין השמנת יתר לתפקוד מיני

השמנת יתר היא מגיפה הולכת וגוברת ברחבי העולם, כשישראל אינה יוצאת דופן. בעוד שהסיכונים הבריאותיים של השמנת יתר מתועדים היטב, לעתים קרובות מתעלמים מהשפעתה על התפקוד המיני. מחקרים הראו קשר ברור בין השמנת יתר וחוסר תפקוד מיני, במיוחד אצל גברים. הבנת הקשר הזה חיונית לטיפול הן בהיבטים הפיזיים והן בהיבטים הרגשיים של בריאות מינית.

לקריאת המאמר »
טיפול סיעודי מקיף להשמנה

בהתמודדות עם האתגרים הרב-גוניים שמציבה השמנת יתר, טיפול סיעודי ממלא תפקיד מרכזי בקידום בריאות הוליסטית ושיפור תוצאות המטופל. השמנת יתר, המאופיינת בהצטברות יתר של שומן

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!