שאיבת שומן בהרדמה מקומית

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניתוחים בריאטריים!

שאיבת שומן בהרדמה מקומיתשאיבת שומן בהרדמה מקומית היא הליך כירורגי המסיר וממיס תאי שומן מהגוף. הליך זה נעשה בדרך כלל כדי להסיר מצבורי שומן סביב המותניים, הירכיים והידיים, אך לא בלבד. מעבר לכך, ניתן להסיר שומן גם מהצוואר, מהגב, מהבטן ועוד. 

השאיבת שומן היא דרך בטוחה ויעילה להסרת מצבורי שומן מבלי לגרום לכאב או אי נוחות. ההליך יכול להיעשות באחת מכמה דרכים עיקריות: באמצעות שאיבת שומן על בסיס מחט או באמצעות שאיבת שומן על בסיס לייזר, בעזרת מכשירי שאיבת שומן ועוד. חשוב לדעת, עם השנים הוכח שהשימוש בהרדמה מקומית במהלך שאיבת שומן מפחית משמעותית את כמות הכאב שחווים מטופלים בהשוואה להרדמה כללית. מה עוד חשוב לדעת? המשיכו לקרוא. 

מדוע הרדמה מקומית עדיפה על פני הרדמה כללית?

מתכננים לעבור שאיבת שומן בהרדמה מקומית? יש להליך מספר יתרונות חשובים. הרדמה מקומית היא צורת הרדמה שבה המטופל מקבל חומר הרדמה מקומי, הניתן בדרך כלל בהזרקה, כדי לחסום סיבי עצב באזור הניתוח או סביבו. הסיבה העיקרית לכך שהרדמה מקומית עדיפה על הרדמה כללית היא, כי ניתן לשלוט בה ביעילות ויש לה פחות תופעות לוואי. כמו כן, להרדמה מקומית יש פחות סיכונים למטופלים בעלי רקע בריאותי בעייתי. ההליך המקומי לא מעמיד את המטופלים בסיכון להתמוטטות קרדיווסקולרית, בחילות והקאות שעלולות להופיע עם הרדמה כללית.

הרדמה מקומית היא סוג של הרדמה הניתנת למטופל באזור מקומי, ולא בכל הגוף. הליך זה מספק הקלה בכאבים והרגעה מבלי להשפיע על אזורים אחרים בגוף. כאשר עומדת להתבצע שאיבת שומן, הרדמה מקומית היא סוג ההרדמה הנפוץ ביותר במהלך הניתוח. הרדמה מקומית גורמת לפחות כאב, חרדה וכולי. בתוך כך, המטופל עשוי להרגיש בנוח יותר, מכיוון שהוא שולט בגופו במהלך ההליך ומודע באופן מלא למתרחש סביבו. 

היכן מתבצעת שאיבות שומן בהרדמה מקומית?

שאיבת שומן מבוצעת בדרך כלל בהרדמה מקומית במשרד או במרפאה של רופא. לפעמים הליך זה יכול להיעשות במרכז לכירורגיה חוץ או במחלקה חוץ של בית חולים. כמו כן, ניתן לעבור שאיבת שומן בהרדמה מקומית בקליניקות הפרטיות הפזורות ברחבי הארץ. 

שאיבת שומן מבוצעת בדרך כלל באחד משני מקומות, מתחת לסנטר או באזור הבטן, אך הימינו ניתן לשאוב שומן באזורים רבים ושונים בגוף. שאיבת שומן בהרדמה מקומית הפכה לפופולרית יותר עם הזמן, מכיוון שהיא פחות פולשנית מאשר שאיבת שומן מסורתית. המטופל יכול ללכת הביתה מיד לאחר התהליך, מה שאומר שהחזרה לשגרה היא מיידית.

באילו מקרים כדאי לעבור שאיבת שומן בהרדמה מקומית?

שאיבת שומן יכולה להתבצע בדרכים שונות ולמען מטרות שונות. סוג זה של ניתוח נעשה בדרך כלל מסיבות קוסמטיות ובריאותיות, כמו ירידה במשקל או כדי להסיר שומן גוף לא בריא. המטרה העיקרית של ניתוח שאיבת שומן היא לשפר את ההערכה העצמית והביטחון העצמי של המטופל על ידי הפחתת מסת הגוף הבלתי רצויה שלו וגרום לו להרגיש יותר בטוח בעצמו. הכוונה היא הן מבחינה רגשית והן מבחינה בריאותית. 

שאיבת שומן נעשית בדרך כלל כדי להסיר עודפי שומן באזורים בגוף שבהם היא עלולה לגרום לבעיות כמו היפרטרופיה של קפלי העור, צלוליט והצטברות שומן תת עורית. חשוב לציין, אם יש לכם מצבים רפואיים כלשהם שיגרמו לכם להיות רגישים יותר לקרישי דם או לזיהום, אין לבצע שאיבת שומן ללא התייעצות עם הרופא באופן מעמיק. 

הסיכונים של שאיבת שומן בהרדמה מקומית 

ברוב המקרים, הסיכונים של שאיבת שומן בהרדמה מקומית הם מינימליים והמטופלים יכולים לחזור לעבודה מוקדם יותר מאשר בהרדמה כללית. עם זאת, ישנם כמה סיכונים נפוצים שעליכם להיות מודעים אליהם לפני שתעברו הליך זה.

ניתן למזער את הסיכון לשאיבת שומן באמצעות ייעוץ לפני ההליך והרדמה מקומית. עם זאת, לא ניתן להימנע מסיכונים מסוימים, כגון זיהום או דימום במקום ההזרקה. כמו כן, חלק מהמטופלים עשויים לחוש בבחילות, סחרחורות והקאות לאחר הטיפול. בנוסף, שאיבת שומן בהרדמה מקומית עשויה להוביל למצב של נזק לכלי דם או עצבים. הסיכויים לכך מאוד נמוכים, אך קיימים. 

קראו עוד: למי כדאי לעבור שאיבת שומן?

כמה עולה שאיבת שומן בהרדמה מקומית ובמה תלוי המחיר? 

המחיר של שאיבת שומן משתנה בהתאם לגורמים רבים. גורמים אלה כוללים את ניסיון ומוניטין המרפאה, הגיל והמין של המטופלים וגם את האזור בו הם עומדים לבצע שאיבת שומן. העלות הממוצעת לניתוח שאיבת שומן היא בין 15,000 ₪ ל-45,000 ₪, כשר המחיר תמיד יהיה גבוה יותר בקליניקות הפרטיות. 

עלות שאיבת השומן משתנה בהתאם לסוג ההרדמה שבה נעשה שימוש, כמות השומן שהוצאה וגורמים נוספים. שאיבת שומן מכוסה בדרך כלל בביטוח כאשר היא נעשית מסיבות רפואיות, אך ייתכן שהיא לא תהיה מכוסה אם היא נעשית כדי לתקן מצבים קוסמטיים שונים. 

טיפים למציאת קליניקה לשאיבת שומן 

מרפאות שאיבת שומן בהרדמה מקומית נמצאות בדרך כלל בערים הגדולות, אך כמובן שניתן לבקר בקליניקות פרטיות הפזורות בפריפריות ברחבי הארץ. כך או כך, הקפידו לבדוק איזה סוג של שאיבת שומן אתם מחפשים בהתאם לייעוץ רפואי שאתם מקבלים. שנית, תעשו תיאום ציפיות מול הרופא, תגיעו להחלטה בנוגע לסוג התוצאות שאתם רוצים להשיג. בתוך כך, הקפידו גם למצוא מרפאה המתמחה בסוג שאיבת השומן הרצוי לכם ובעלת מוניטין טוב.

לאחר שתוודאו שלרופא שלכם יש ניסיון רב בהליכי שאיבת שומן בהרדמה מקומית, בררו כמה הליכים אותו רפא ביצע עד היום. בהקשר הזה, יהיה גם כדאי לבדוק את אחוזי ההצלחה של המרפאה והאם היא מציעה אפשרויות מימון. הליך שאיבת שומן עשוי להיות יקר, ככה שחשוב לבדוק את אפשרויות פריסת התשלומים הניתנות על ידי הקליניקה. 

שאיבת שומן בהרדמה מקומית
דפנה לוינסון מאמנת
דפנה לוינסון מאמנת

דפנה לוינסון מאמנת מוסמכת עם ניסיון עשיר באימון אישי, אימון קבוצות, תכניות אימונים, מעקב משקל והכוונה ייעודית.

אז מה היה לנו בכתבה:
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
cbd
CBD לחיות מחמד: הכל מהכלב לסוס

חיות המחמד שלנו מהוות חלק בלתי נפרד מהמשפחה. כל אדם דואג לחיות המחמד שלו, מטפל בהם, אוהב אותן ועונה על כל הצרכם שיש להן. אין ספק שכאשר חיית המחמד צריכה טיפול כלשהו, הבעלים שלה עושים את כל מה שניתן בכדי שהיא תקבל את הטיפול הטוב ביותר. חשוב לדעת כי כיום מעבר לשירותי רפואה רגילים שמקבלים חיות מחמד אצל וטרינר, ניתן למצוא עבור בעיות רפואיות וכאבים שהם סובלים מהם, מגוון טיפולים משלימים או אלטרנטיביים, כאשר אחד הטיפולים הפופולאריים ביותר הוא סיבידי לטיפול בחיות מחמד.

לקריאת המאמר »
ויטמין A
תפקידו של ויטמין A במזון: יתרונות, השפעות ותפקידו

ויטמין A הוא רכיב תזונתי חיוני הממלא תפקיד מכריע בשמירה על תפקודים שונים בגוף האדם. נמצא באופן טבעי במגוון מזונות, ויטמין מסיס שומן זה תורם באופן משמעותי לראייה, לתפקוד החיסוני, לבריאות העור ולצמיחת תאים. עם זאת, בעוד שצריכה נאותה של ויטמין A חיונית לרווחה הכללית, צריכה מופרזת עלולה להוביל לרעילות, תוך שימת דגש על החשיבות של הבנת המקורות וההשפעות שלה.

לקריאת המאמר »
השמנת יתר
הקשר בין השמנת יתר לתפקוד מיני

השמנת יתר היא מגיפה הולכת וגוברת ברחבי העולם, כשישראל אינה יוצאת דופן. בעוד שהסיכונים הבריאותיים של השמנת יתר מתועדים היטב, לעתים קרובות מתעלמים מהשפעתה על התפקוד המיני. מחקרים הראו קשר ברור בין השמנת יתר וחוסר תפקוד מיני, במיוחד אצל גברים. הבנת הקשר הזה חיונית לטיפול הן בהיבטים הפיזיים והן בהיבטים הרגשיים של בריאות מינית.

לקריאת המאמר »
טיפול סיעודי מקיף להשמנה

בהתמודדות עם האתגרים הרב-גוניים שמציבה השמנת יתר, טיפול סיעודי ממלא תפקיד מרכזי בקידום בריאות הוליסטית ושיפור תוצאות המטופל. השמנת יתר, המאופיינת בהצטברות יתר של שומן

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!