שאיבת שומן בלייזר ללא ניתוח

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניתוחים בריאטריים!

שאיבת שומן בלייזר ללא ניתוחשאיבת שומן היא הליך פופולרי המסיר שומן מחלקים שונים בגוף. תהליך זה יכול להיעשות באמצעות לייזר וללא ניתוח, כאשר לרוב יימשך כשעה ועד שעה וחצי ויאפשר לכם לחזור לשגרה במיידי. הנה כל מה שצריך לדעת על שאיבת שומן בלייזר ללא ניתוח, המשיכו לקרוא. 

בימינו המתקדמים כל כך טכנולוגית, שאיבת שומן בלייזר היא הסוג הנפוץ ביותר של שאיבת שומן, בעוד שסוגים אחרים של שאיבת שומן כוללים Lipolife (לפירוק תאי שומן), קריוליפוליזיס (מקפיא את תאי השומן וממיס אותם) ועוד. כאשר מדברים על שאיבת שומן בלייזר ללא ניתוח, מדובר למעשה על הליך יחסית זריז, שאינו כרוך בהרדמה מלאה ברוב המקרים. 

מהי שאיבת שומן בלייזר ללא ניתוח?

שאיבת שומן היא הליך כירורגי הכולל שימוש בלייזר או מכשיר שאיבה להסרת שומן מאזורים מסוימים בגוף. שאיבת שומן בלייזר היא פרוצדורה לא פולשנית באופן יחסי, המשתמשת באנרגיית לייזר למטרת הנזלת תאי שומן באזור היעד. אנרגיית הלייזר מכוונת לתאי השומן, אשר לאחר מכן מוזלים ומוסרים על ידי מערכת הלימפה או דרך תעלות ניקוז טבעיות ברקמות סמוכות כמו עור, שריר או רקמת חיבור. הליך זה יכול לשמש כדי להסיר שומן מחלקים שונים של הגוף, כולל הבטן, הגב, הידיים והרגליים, הסנטר, הצוואר והפנים, הירכיים וכולי. 

באופן כללי, שאיבת שומן היא הליך שמסיר מצבורי שומן מחלקים שונים בגוף. כאשר מדובר על שיטות מסורתיות לשאיבת שומנן, בדרך כלל נדרשת הרדמה כללית ושעות ספורות של ניתוח. ועם הפופולריות הגוברת של שאיבת שומן בלייזר, היא הפכה לאחת החלופות הפופולריות ביותר לשאיבת שומן מסורתית. מדובר בהליך מהיר יחסית וניתן לעשות זאת תוך כשעה וללא כל השבתה של המטופלים. 

מה היתרונות של שאיבת שומן בלייזר?

ניתן להשתמש בשאיבת שומן בלייזר ללא ניתוח לטיפול במצבים רבים ושונים כגון צלוליט, משקעי שומן ועודפי עור. ההליך הזה משמש גם למטרות קוסמטיות כמו הרזיית קו המותניים או הסרת שומן פנים לא רצוי, כאשר שאיבת שומן בלייזר היא לא רק בטוחה, אלא גם יעילה ובעלת אחוזי הצלחה גבוהים גם כן.

שאיבת שומן בלייזר יכולה להיות יעילה ביותר בהסרת עודפי שומן מהפנים, הזרועות ומאזורים אחרים בגוף. הליך זה יכול לשמש גם בחלקים אחרים של הגוף כגון רגליים וזרועות, כאשר היתרון המהותי של שיטה זו טמון בעובדה שניתן להשתמש בלייזר על רוב חלקי הגוף. ויתרון נוסף הוא, ששאיבת שומן בלייזר מבוצעת בדרך כלל בהרדמה מקומית. בדרך כלל לוקח כשעה או שעתיים עד להשלמת הטיפול הזה, תלוי כמה שומן צריך להסיר מגוף המטופל. מבחינת החזרה לשגרה, היא מיידית. 

באילו מקרים מומלץ לבצע שאיבת שומן בלייזר ומתי לא?

כאשר יש למטופל עור בריא וללא סיכון לזיהום או צלקות, מומלץ לבצע שאיבת שומן בלייזר ללא ניתוח. כמו כן, ההליך הזה יכול לשמש הן למטרות קוסמטיות והן למטרות רפואיות. אפשר להגיד כי, שאיבת שומן בלייזר מומלצת במקרים בהם השומן אינו מוסר בקלות באמצעים אחרים. 

בעוד שהליכי שאיבת שומן הם בטוחים בדרך כלל, ישנם מקרים שבהם ייתכן שלא יהיה מומלץ לבצע הליך כזה. דוגמה אחת תהיה כאשר יש למטופל זיהום פעיל או דלקת באזור שממנו מעוניינים לשאוב שומן. מקרה נוסף יהיה אם יש למטופל פצע פתוח או דימום בתוך הגוף, שעלול לגרום לסיבוכים נוספים במהלך הניתוח. חשוב לדעת, ישנם מספר גורמים שקובעים אם מטופל צריך לעבור שאיבת שומן בלייזר או לא. גורמים אלו כוללים גיל, משקל, היסטוריה רפואית של האדם שעובר ניתוח ומיקום תאי השומן בגוף.

כמה עולה שאיבת שומן בלייזר ללא ניתוח?

מחיר שאיבת שומן בלייזר ללא ניתוח עשוי לנוע בין 15,000 ₪ ל-45,000 ₪, כאשר עלות הטיפול נקבעת על פי מספר גורמים. למשל, האם יש צורך בטיפול נקודתי, או שמא יש צורך להמיס שומנים ממספר אזורים בגוף? כמו כן, פרמטר נוסף הוא הניסיון והמקצועיות של הקליניקה בה תעברו את הטיפול. 

ישנן קליניקות יקרות יותר ופחות המבצעות טיפולים אלו, ככה שיהיה חשוב לערוך מחקר שוק קצר ולקבל מספר הצעת מחיר. לאחר מכן יהיה מומלץ לערוך השוואת מחירים בין קליניקות לשאיבת שומן בלייזר. בואו נבין מדוע זהו שלב קריטי במציאת הקליניקה הנכונה לכם. 

השוואת מחירים בין קליניקות לשאיבת שומן בלייזר

המחיר של ההליך הוא גורם חשוב בעת ההחלטה על איזו מרפאה לסמוך. הסיבה לכך היא, שהמחיר יכול להשפיע רבות על איכות הטיפול שאתם מקבלים. במילים אחרות, מרפאות שאיבת שומן בלייזר משתנות בתמחור שלהן וזאת משום שהן מציעות רמות שירות שונות. חלק מהמרפאות מציעות טיפול מהיר, זול וללא כאבים, בעוד שאחרות יקרות יותר אך מספקות שירות איכותי יותר. בתוך כך, אתם תמיד צריכים להשוות מחירים ולוודא שאתם מקבלים את העסקה הטובה ביותר עבור הכסף שלכם ועבור הבריאות שלכם. 

זכרו, עלות שאיבת שומן בלייזר יכולה להשתנות משמעותית בהתאם למרפאה. בהיבט הזה של הדברים, המחיר שתשלמו עבור ההליך שלכם יהיה תלוי במידה רבה לאן אתם הולכים ואיזה סוג טיפול תבחרו לקבל בקליניקה. 

טיפים למציאת קליניקה לשאיבת שומן בלייזר 

ישנם מספר דברים שכדאי לקחת בחשבון כאשר מחפשים מרפאת שאיבת שומן בלייזר. למשל, יש מרפאות שמציעות ייעוץ חינם, לכן חשוב לדעת מה אתם רוצים לשאול לפני שאתם נכנסים לפגישה בקליניקה. 

תעשו שיעורי בית, תכינו שאלות מראש וקבלו את הייעוץ שאתם צריכים לפני קבלת הטיפול. כמו כן, הדבר החשוב ביותר שכדאי לעשות הוא, לברר באיזה סוג ציוד המרפאה משתמשת ובמה היא מתמחה. כמו כן, בדקו האם המרפאה מציעה הנחות למטופלים או תוכניות תשלום, אפשרויות מימון וכולי, כדי שתוכלו לשלם עבור ההליך בפריסת תשלומים נוחה. 

שאיבת שומן בלייזר ללא ניתוח
דפנה לוינסון מאמנת
דפנה לוינסון מאמנת

דפנה לוינסון מאמנת מוסמכת עם ניסיון עשיר באימון אישי, אימון קבוצות, תכניות אימונים, מעקב משקל והכוונה ייעודית.

אז מה היה לנו בכתבה:
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
ויטמין A
תפקידו של ויטמין A במזון: יתרונות, השפעות ותפקידו

ויטמין A הוא רכיב תזונתי חיוני הממלא תפקיד מכריע בשמירה על תפקודים שונים בגוף האדם. נמצא באופן טבעי במגוון מזונות, ויטמין מסיס שומן זה תורם באופן משמעותי לראייה, לתפקוד החיסוני, לבריאות העור ולצמיחת תאים. עם זאת, בעוד שצריכה נאותה של ויטמין A חיונית לרווחה הכללית, צריכה מופרזת עלולה להוביל לרעילות, תוך שימת דגש על החשיבות של הבנת המקורות וההשפעות שלה.

לקריאת המאמר »
השמנת יתר
הקשר בין השמנת יתר לתפקוד מיני

השמנת יתר היא מגיפה הולכת וגוברת ברחבי העולם, כשישראל אינה יוצאת דופן. בעוד שהסיכונים הבריאותיים של השמנת יתר מתועדים היטב, לעתים קרובות מתעלמים מהשפעתה על התפקוד המיני. מחקרים הראו קשר ברור בין השמנת יתר וחוסר תפקוד מיני, במיוחד אצל גברים. הבנת הקשר הזה חיונית לטיפול הן בהיבטים הפיזיים והן בהיבטים הרגשיים של בריאות מינית.

לקריאת המאמר »
טיפול סיעודי מקיף להשמנה

בהתמודדות עם האתגרים הרב-גוניים שמציבה השמנת יתר, טיפול סיעודי ממלא תפקיד מרכזי בקידום בריאות הוליסטית ושיפור תוצאות המטופל. השמנת יתר, המאופיינת בהצטברות יתר של שומן

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!