שאיבת שומן בלייזר

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניתוחים בריאטריים!

שאיבת שומן בלייזר – המסת השומן על ידי חום הלייזר

שאיבת שומן בלייזרחולמים להיפטר ממצבורי השומן העיקשים ביותר שפשוט לא יורדים מגופכם? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נרחיב אודות אחד מטיפולי שאיבת השומן המתקדמים ביותר כיום – שאיבת שומן בלייזר. הליך שאיבת שומן מאפשר לאנשים רבים להתגבר על מצבורי שומן עיקשים שלא נשרפים בשום פעילות ספורטיבית. ישנם לא מעט אזורים בגופנו בהם מצבורי שומן מתמקמים היטב ופשוט מסרבים לצאת. ברוב המקרים המצבורים הללו מתמקמים באזור הבטן התחתונה, הירכיים והישבן. מתמודדים עם מצבורי שומן עיקשים כאלה? טיפולי שאיבת שומן בלייזר הם התשובה הטובה ביותר עבורכם. בשונה מטיפולים כירורגיים אסתטיים רבים, מדובר על טיפולים פשוטים שניתן להשלים תוך זמן קצר וללא פרוצדורה רפואית מורכבת כלל. איך זה עובד? על כך נרחיב בשורות הבאות.

 

רוצים לרדת במשקל או באחוזי השומן בכל אזורי גופכם? חשוב לדעת שטיפולי שאיבת שומן בלייזר מתמקדים באזורים נקודתיים בלבד!

כבר בפתיחת הדברים חשוב להדגיש ולומר כי טיפול שאיבת שומן בלייזר מתמקד באזורי גוף נקודותיים בלבד. אנשים רבים טועים לחשוב שבעזרת טיפולי שאיבת שומן בלייזר הן יוכלו להוריד אחוזי שומן מכל אזורי גופם. לכן, חשוב להדגיש כבר בפתיחת הדברים כי הטיפולים הללו מיועדים לאזורים נקודתיים בהם מצבורי השומן עיקשים במיוחד. כפי שציינו מעלה, ברוב המקרים מדובר על אזורי הישבן, הירכיים והבטן התחתונה. מתמודדים עם מצבורי שומן עיקשים באזורים הללו? טיפולי שאיבת שומן בלייזר יוכלו להתאים לכם. אנשים רבים שעברו את הטיפולים הללו מדווחים על ירידה משמעותית של עשרות אחוזים בשומן הצבור באזורים הבעייתיים ביותר. אך רגע לפני שאתם ממהרים להתחיל בטיפול, חשוב שתכירו עוד מספר דגשים חשובי אודותיו.

השינוי הגדול של טיפולי שאיבות השומן – מצינוריות שאיבה ללייזר מתקדם

בשנים האחרונות חלים שינויים רבים בלא מעט טיפולים קוסמטיים ורפואיים כאחד. עד לפני מספר שנים בודדות כל טיפולי שאיבת השומן היו נעשים בעזרת צינורית ייעודית לשאיבה ממוקדת. במהלך טיפולי שאיבת השומן בעזרת צינורית, הצינורית מוחדרת לאזור השאיבה ופשוט שואבת את השומן הקיים. אך בשנים האחרונות פותח טיפול חדשני הכולל שאיבת שומן בלייזר, ללא צינוריות כלל. טיפולי שאיבת שומן בלייזר נחשבים לטיפולים מבוקשים במיוחד כיום. מרבית המטופלים מעדיפים לעבור את שאיבת השומן ללא כל מגע בגופם, כך שהטיפולים הללו הופכים אט אט לטיפולים המרכזיים להתמודדות עם מצבורי שומן עיקשים במיוחד. איך שואבים שומן ללא כל מגע בגוף? בעזרת לייזר. קרני הלייזר החמות ממיסות את השומן הצבור באזורים הבעייתיים, ומאפשרות לו לצאת מהגוף באופן טבעי וללא צורך בהחדרת צינוריות לשאיבה. נשמע מעניין? חשוב להדגיש כי הטיפולים הללו אינם מתאימים לכל אחד.

 

רוצים לוודא שהשומן העיקש לא יחזור? חשוב להקפיד על תזונה מאוזנת ואורח חיים בריא

טיפולי שאיבת שומן בלייזר מתאימים בעיקר לאנשים שמקפידים על אורח חיים בריא וספורטיבי. לא מעט אנשים כיום מגיעים להתמודדות עם מצבורי שומן עיקשים בגופם, אך ללא התמדה עם אכילה מאוזנת וניהול אורח חיים ספורטיבי השומן שישאב יכול לחזור תוך זמן קצר. לכן, אם אתם לא מקפידים על אורח חיים בריא וספורטיבי, ייתכן שהטיפולים הללו לא נועדו עבורכם. מרבית המטופלים בטיפולי שאיבת שומן הם אנשים שמקפידים להגיע כמה פעמים מידי שבוע למכון הכושר ובכל זאת לא מצליחים לשרוף את השומן העיקש באזורים הבעייתיים. אם גם אתם כאלה, חשוב לבחור נכון מכון מקצועי שיודע לעשות שימוש מיטבי במכשור המתקדם להמסת השומן העיקש ביותר בגופכם.

 

טיפול קל, יעיל ומהיר – חוששים מכאבים? אין סיבה לדאגה!

חוששים מכאבים עזים במהלך או לאחר הטיפול? חשוב להדגיש כי הטיפולים הללו אינם כוללים כאבים עזים או תקופות החלמה ארוכות. אנשים רבים בוחרים לוותר על טיפולי שאיבת שומן בלייזר מחשש להתמודדות עם כאבים משמעותיים. אם גם אתם כאלה, חשוב להדגיש כי הטיפולים הללו נחשבים לטיפולים קלים במיוחד שאינם כוללים הליכים מורכבים, פרוצדורות רפואיות או כאבים חזקים. מרבית המטופלים שמסיימים את טיפולי שאיבת שומן בלייזר מדווחים על טיפול קל ומהיר במיוחד. כמו כן חשוב להדגיש כי גם תקופת ההחלמה מהטיפול קצרה ופשוטה למדי. חוששים להיעדר ימים ארוכים ממקום העבודה בגין תקופת ההחלמה? מרבית המטופלים יכולים לחזור למקום העבודה לאחר מספר ימי החלמה בודדים. בטיפולי שאיבת שומן שמבוצעים על ידי קרני לייזר, ההחלמה אף קצרה יותר כך שניתן לחזור באופן מיידי.

 

תופעות הלוואי השכיחות ביותר קלות בלבד – תוכלו לחזור למקום עבודתכם תוך זמן קצר

ומה עם תופעות הלוואי? ישנן מספר תופעות לוואי קלות בלבד. תופעות הלוואי השכיחות ביותר הן: אדמומיות קלה באזור הטיפול, נפיחות קלה לזמן קצר, רגישות או אי רגישות יתר באזור הטיפול, לעיתים מעט שטפי דם באזור הטיפול – נכון בעיקר לטיפולי שאיבת שומן בעזרת צינוריות, במקרים חריגים יכולות להיווצר כוויות קלות או זיהומים. במטרה למנוע זיהומים מיותרים, מרבית המטופלים נדרשים לקחת אנטיביוטיקה למשך מספר ימים בודדים לאחר הטיפול. האנטיביוטיקה מבטיחה מניעה של זיהומים כך שברוב מוחלט של הטיפולים המטופלים לא מתמודדים עם תופעות חמורות כלל.

ומה עם התוצאות? תוכלו לראות שינוי באופן מיידי!

מתי רואים תוצאות? אחד היתרונות הגדולים של טיפולי שאיבת שומן הוא העובדה שרואים תוצאות באופן מיידי. מיד עם תום הטיפול תוכלו לראות שינוי ניכר במראה הגוף שלכם. מטופלים רבים מדווחים על ירידה של עשרות אחוזים במצבורי השומן העיקשים מיד עם תום הטיפול. חשוב להדגיש כי תיתכן נפיחות קלה באזור הטיפול, כך שלא תוכלו לראות את התוצאות המלאות תוך זמן קצר. חולמים על שינוי מהיר וירידה משמעותית במצבורי השומן העיקשים באזורי הישבן, הירכיים או הבטן התחתונה? טיפולי שאיבת שומן הם התשובה הטובה ביותר עבורכם. מרבית המטופלים מדווחים על טיפול יעיל, מהיר ומקצועי.

קראו עוד: ניתוח שאיבת שומן בבטן

שאיבת שומן בלייזר
דפנה לוינסון מאמנת
דפנה לוינסון מאמנת

דפנה לוינסון מאמנת מוסמכת עם ניסיון עשיר באימון אישי, אימון קבוצות, תכניות אימונים, מעקב משקל והכוונה ייעודית.

אז מה היה לנו בכתבה:
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
ויטמין A
תפקידו של ויטמין A במזון: יתרונות, השפעות ותפקידו

ויטמין A הוא רכיב תזונתי חיוני הממלא תפקיד מכריע בשמירה על תפקודים שונים בגוף האדם. נמצא באופן טבעי במגוון מזונות, ויטמין מסיס שומן זה תורם באופן משמעותי לראייה, לתפקוד החיסוני, לבריאות העור ולצמיחת תאים. עם זאת, בעוד שצריכה נאותה של ויטמין A חיונית לרווחה הכללית, צריכה מופרזת עלולה להוביל לרעילות, תוך שימת דגש על החשיבות של הבנת המקורות וההשפעות שלה.

לקריאת המאמר »
השמנת יתר
הקשר בין השמנת יתר לתפקוד מיני

השמנת יתר היא מגיפה הולכת וגוברת ברחבי העולם, כשישראל אינה יוצאת דופן. בעוד שהסיכונים הבריאותיים של השמנת יתר מתועדים היטב, לעתים קרובות מתעלמים מהשפעתה על התפקוד המיני. מחקרים הראו קשר ברור בין השמנת יתר וחוסר תפקוד מיני, במיוחד אצל גברים. הבנת הקשר הזה חיונית לטיפול הן בהיבטים הפיזיים והן בהיבטים הרגשיים של בריאות מינית.

לקריאת המאמר »
טיפול סיעודי מקיף להשמנה

בהתמודדות עם האתגרים הרב-גוניים שמציבה השמנת יתר, טיפול סיעודי ממלא תפקיד מרכזי בקידום בריאות הוליסטית ושיפור תוצאות המטופל. השמנת יתר, המאופיינת בהצטברות יתר של שומן

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!