שאיבת שומן ללא ניתוח

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניתוחים בריאטריים!

שאיבת שומן ללא ניתוחזקוקים לשאיבת שומן? חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים ביותר שאתם חייבים להכיר אודות הליך שאיבת שומן ללא ניתוח, לרבות היכרות עם שיטת הטיפול, היכרות עם שלבי ההחלמה, התאמת הטיפול לשלל מצבים, התמודדות עם בעיות בריאותיות בעזרת הטיפול ועוד. אז רגע לפני שאתם ממהרים למכוני קוסמטיקה שונים במטרה להתגבר על מצבורי השומן בגופכם, חשוב שתמשיכו לקרוא את הפסקאות הבאות. אנשים רבים טועים לחשוב שהליך שאיבת שומן ללא ניתוח יאפשר להם לרדת עשרות קילוגרמים במשקלם ועשרות אחוזי שומן. לכן, חשוב להדגיש כבר בפתיחת הדברים כי מטרתם העיקרית של טיפולי שאיבות השומן הוא התמודדות נקודתית בלבד עם מצבורי השומן העיקשים ביותר.

 

רוצים לרדת עשרות קילוגרמים במשקל? זה לא הטיפול עבורכם!

רוצים להוריד את אחוזי השומן בכל גופכם? שואפים להצליח להשיל עשרות קילוגרמים תוך זמן קצר? טיפולי שאיבת שומן ללא ניתוח הם לא התשובה עבורכם. כיום יש לא מעט טיפולים ייעודיים להתמודדות עם השמנת יתר חולנית במטרה להשיל עשרות קילוגרמים תוך זמן קצר. טיפולי קיצור קיבה מתקדמים מסייעים לאנשים רבים להתמודד עם השמנת יתר חולנית ולהשיל כ 70% ממשקל גופם תוך כ 5 שנים בלבד. השמנת יתר חולנית פוגעת בבריאותם של הסובלים ממנה וגוררת בעיות בריאותיות רבות כמו מחלות לב, שומנים בדם, לחץ דם גבוה, בעיות פרקים ועוד. לכן, אם אתם סובלים מהשמנת יתר חולנית, טיפולי קיצור קיבה הם התשובה עבורכם. לעומתם, טיפולי שאיבת שומן ללא ניתוח מתמקדים באזורים נקודתיים בלבד.

הכירו את טיפולי השאיבה – איך הם עובדים?

אז מהם טיפולי שאיבת שומן ללא ניתוח ולמי הם מתאימים? טיפולי שאיבת שומן ללא ניתוח הם טיפולים שכל מטרתם היא להתמודד עם מצבורי שומן עיקשים במיוחד שמסרבים לרדת. לא מעט אנשים מדווחים על אזורים שונים בגופם, בהם יש מצבורי שומן עיקשים במיוחד. ברוב המקרים מדובר על אזורי הבטן התחתונה, הישבן והירכיים. באזורים אלה קשה מאוד להתמודד עם מצבורי השומן, ולכן יוצרו טיפולי שאיבת שומן ללא ניתוח. הטיפולים הללו מסייעים לרבים לשאוב את השומן העיקש מהאזורים הבעייתיים ביותר ולהוריד בעשרות אחוזים את כמויות השומן בכל אזור. חשוב להדגיש כי מעבר לפן האסתטיקה, מצבורי השומן באזורים שונים בגוף עלולים לגרור בעיות בריאותיות רבות. אנשים רבים הסובלים ממצבורי שומן בגופם סובלים מסכרת, בעיות לב שונות, לחץ דם גבוה, שומנים בדם, בעיות נשימה ועוד.

 

למי כדאי להסתייע בטיפולי שאיבת שומן ולמי הטיפולים הללו כלל לא מתאימים?

עוד חשוב לדעת כי טיפולי שאיבת שומן ללא ניתוח לא מתאימים לכל אחד. הטיפולים הללו מתאימים בעיקר לאנשים שמקפידים לשמור על אורח חיים בריא הכולל הקפדה על תזונה מאוזנת והתמדה באימוני ספורט. מדוע? שאיבת השומן בעזרת הטיפולים הללו נקודתית בלבד. היא אינה מונעת מהשומן לחזור למקומו, אלא רק שואבת את הקיים. לכן, אם לא תקפידו על אכילה מאוזנת ואורח חיים ספורטיבי, קיים סיכוי סביר שהשומן יחזור לגופכם במוקדם או במאוחר. עוד חשוב להדגיש כי הטיפולים הללו לא מתאימים לאנשים שרוצים להוריד את אחוזי השומן בכל גופם. טיפולים אלה מיועדים לשאיבת שומן באופן נקודתי בלבד, ולא ניתן לבצע את הטיפולים בכל אזורי הגוף.

 

שאיבה בעזרת צינורית קטנה המוחדרת לאזור השאיבה

איך זה עובד? עד לפני מספר שנים טיפולי שאיבת שומן כללו הליך כירורגי מורכב. כיום ניתן להשלים את הטיפולים הללו ללא ניתוח כלל. כיצד? מחדירים צינורית קטנה לאזור ממנו רוצים לשאוב את השומן. הצינורית מחדירה אט אט חומרי הרדמה קלים לאזור המיועד במטרה לוודא שבעת השאיבה, המטופל לא יחוש כאב או אי נוחות כלל. לאחר זמן מה, שחומרי ההרדמה מתחילים לעבוד, ניתן להחליף את הצינורית בצינורית השאיבה. צינורית השאיבה שואבת את השומן הצבור באזור המיועד ותוך זמן קצר ניתן לראות שינוי משמעותי המראה האזור. התוצאות בטיפולים הללו מיידיות ועם סיום הטיפול תוכלו להבחין בשינוי ניכר באזור ממנו שאבתם את השומן הצבור.

 

חוששים מתקופת החלמה קשה? כל מה שחשוב שתכירו על ההחלמה מטיפולי שאיבת שומן ללא ניתו

ומה עם תקופת ההחלמה? אם גם אתם חוששים מכאבים משמעותיים שירתקו אתכם לימים ארוכים למיטה, אין לכם כל סיבה לדאגה. טיפולי שאיבת שומן ללא ניתוח אינם כוללים הליכים מורכבים, כאבים משמעותיים או תקופות החלמה ממושכות. הטיפולים הללו מאפשרים לכם ליהנות מירידה משמעותית באחוזי השומן באזור הנבחר ללא צורך בריתוק ארוך למיטה. תקופת ההחלמה קצרה – תוך מספר ימים בודדים תוכלו לחזור לשגרת החיים הרגילה שלכם. אז אם עד היום בחרתם לוותר על הליך שאיבת השומן מחשש לכאבים עזים, אתם יכולים להיות רגועים ולהתחיל בהליך השאיבה באזורים בהם יש צבירת שומן משמעותית בגופכם.

קראו עוד: ניתוח שאיבת שומן החלמה

יש תופעות לוואי? הכירו את תופעות הלוואי השכיחות ביותר

ומה באשר לתופעות הלוואי? חשוב להדגיש כי ייתכנו מספר תופעות לוואי קלות. במקרים חריגים ישנן תופעות לוואי מעט חמורות יותר, אך ברוב מוחלט של המקרים זה לא קורה. חשוב להדגיש כי בחירת הרופא שלכם חיונית להצלחת השאיבה ומניעת תופעות לוואי חמורות. רופא מקצועי ידע להתאים עבורכם את הטיפול הטוב ביותר, לבצע אותו במקצועיות רבה ולהבטיח לכם תוצאות מיטביות ללא כאבים, תקופת החלמה ארוכות אח תופעות לוואי חמורות.

תופעות הלוואי השכיחות ביותר לטיפולי שאיבת שומן ללא ניתוח הן:

  • אדמומיות.
  • נפיחות במקום השאיבה.
  • שטפי דם – מעין סימנים כחולים.
  • רגישות יתר במקום השאיבה.
  • חוסר רגישות במקום השאיבה.
  • במקרים חריגים – כאבים עזים במקום השאיבה.
  • במקרים חריגים – זיהומים.

 

במטרה להימנע מזיהומים מיותרים, מומלץ לצרוך אנטיביוטיקה במשל כשבוע לאחר הטיפול. הרופא שלכם ידע להמליץ לכם על כל הנדרש להשלמת הליך ההחלמה על הצד הטוב ביותר.

שאיבת שומן ללא ניתוח
דפנה לוינסון מאמנת
דפנה לוינסון מאמנת

דפנה לוינסון מאמנת מוסמכת עם ניסיון עשיר באימון אישי, אימון קבוצות, תכניות אימונים, מעקב משקל והכוונה ייעודית.

אז מה היה לנו בכתבה:
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
cbd
CBD לחיות מחמד: הכל מהכלב לסוס

חיות המחמד שלנו מהוות חלק בלתי נפרד מהמשפחה. כל אדם דואג לחיות המחמד שלו, מטפל בהם, אוהב אותן ועונה על כל הצרכם שיש להן. אין ספק שכאשר חיית המחמד צריכה טיפול כלשהו, הבעלים שלה עושים את כל מה שניתן בכדי שהיא תקבל את הטיפול הטוב ביותר. חשוב לדעת כי כיום מעבר לשירותי רפואה רגילים שמקבלים חיות מחמד אצל וטרינר, ניתן למצוא עבור בעיות רפואיות וכאבים שהם סובלים מהם, מגוון טיפולים משלימים או אלטרנטיביים, כאשר אחד הטיפולים הפופולאריים ביותר הוא סיבידי לטיפול בחיות מחמד.

לקריאת המאמר »
ויטמין A
תפקידו של ויטמין A במזון: יתרונות, השפעות ותפקידו

ויטמין A הוא רכיב תזונתי חיוני הממלא תפקיד מכריע בשמירה על תפקודים שונים בגוף האדם. נמצא באופן טבעי במגוון מזונות, ויטמין מסיס שומן זה תורם באופן משמעותי לראייה, לתפקוד החיסוני, לבריאות העור ולצמיחת תאים. עם זאת, בעוד שצריכה נאותה של ויטמין A חיונית לרווחה הכללית, צריכה מופרזת עלולה להוביל לרעילות, תוך שימת דגש על החשיבות של הבנת המקורות וההשפעות שלה.

לקריאת המאמר »
השמנת יתר
הקשר בין השמנת יתר לתפקוד מיני

השמנת יתר היא מגיפה הולכת וגוברת ברחבי העולם, כשישראל אינה יוצאת דופן. בעוד שהסיכונים הבריאותיים של השמנת יתר מתועדים היטב, לעתים קרובות מתעלמים מהשפעתה על התפקוד המיני. מחקרים הראו קשר ברור בין השמנת יתר וחוסר תפקוד מיני, במיוחד אצל גברים. הבנת הקשר הזה חיונית לטיפול הן בהיבטים הפיזיים והן בהיבטים הרגשיים של בריאות מינית.

לקריאת המאמר »
טיפול סיעודי מקיף להשמנה

בהתמודדות עם האתגרים הרב-גוניים שמציבה השמנת יתר, טיפול סיעודי ממלא תפקיד מרכזי בקידום בריאות הוליסטית ושיפור תוצאות המטופל. השמנת יתר, המאופיינת בהצטברות יתר של שומן

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!