שאיבת שומן סביב הפין

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניתוחים בריאטריים!

שאיבת שומן הינה הליך רפואי שנועד להסיר שומן עודף המצטבר באזור מסוים בגוף. במסגרת הניתוח, נעשה שימוש במכשיר דק דמוי צינורית ומכונת ואקום המשמשים להסרת השומן העודף, אשר אינו מושפע מפעילות גופנית או תזונה נכונה.

שאיבת שומן אצל גברים מתבצעת בכל חלק בגוף בו רקמת השומן מצטברת עד לכדי עודף או לחלופין מתבצעת סביב הפין לצורך הזרקת רקמת שומן באיבר המין.

עבור גברים רבים המראה האסתטי של הפין מהווה חשיבות רבה ומגביר את בטחונם העצמי. קיימת סטיגמה לפיה גברים בעלי עודף משקל הם בעלי פין קטן. למעשה, איבר מינם הינו בגודל תקין והבעיה נוצרת דווקא בגלל הצטברות השומן הנוטה לתעתע את המראה החיצוני של איבר המין.

זו הסיבה שבמשך שנים רבות גברים רבים עוברים שאיבת שומן סביב הפין כדי לעורר שינוי הן במראה והן בשיפור התפקוד המיני. הליך שאיבת שומן סביב הפין אינו מסיר באופן ישיר שומן מאיבר המין. במקום זאת, עודף השומן מוסר מאזור הירכיים הפנימיות או הבטן התחתונה.

מתי מתבצעת שאיבת שומן סביב הפין?

עודף שומן באזור איבר המין יוצר מראה חבוי. ישנם גורמים רבים המשפיעים על תופעה זו הכוללים השמנת יתר, הזדקנות המלווה במראה קיפול של השומן ועור הבטן, והצטברות של קפל עורי הנוצר מדלקות כרוניות או ברית מילה.

גברים אחדים נולדים עם כרית שומן שנוטה להסתיר את איבר מינם. עור הבטן והמפשעה נוטים לשקוע עם הגיל, וגורמים להסתרת איבר המין מתחת לקפלי העור והצטברות שכבת השומן. השמנת יתר גורמת להסתרה חמורה של הפין.

גברים בעלי שכבת עור ושומן עודפים באזור המפשעה והבטן העוברים ניתוח לשאיבת שומן נהנים מחשיפת איבר המין החבוי המעניקה מראה צעיר יותר. שאיבת השומן וטיפול ברקמות העודפות של העור הן טיפול יעיל בתופעה. העור בבסיס הפין ושק האשכים נתפר לצד המשפעה ובכך מונע פין חבוי והצטברות שומן.

שיפור המראה החיצוני והגדלת הפין

ניתוחים פלסטיים בגברים, בשנים האחרונות צוברים תאוצה והופכים לתחום פופולארי ורווחי. אחת הפרוצדורות הנפוצות הינה הגדלת אורכו של הפין באמצעות שאיבת שומן סביב הפין והשתלת השומן לאורך איבר המין.

ההליך מקנה לאיבר המין את השיפור באורכו והיקפו. ישנם מספר דרכים שונות להגדלת הפין המשלבות שאיבת שומן סביב הפין והזרקתו לאיבר המין.

חסרונות וסיבוכים

שאיבת שומן סביב הפין לצורך הגדלתו לעתים קרובות גורמת לתוצאות חריגות ועיוותים חזותיים. לעיתים רקמת שומן המוזרקת לאזור מתקשה עם הזמן ומשפיעה על המראה החיצוני.

גברים רזים, מפתחי גוף, מרימי משקולות וספורטאים, נדרשים לעבור מספר גדול יותר של הזרקות שומן לאיבר מינם מאחר ואחוז השומן בגופם נמוך יותר בהשוואה לגברים בעלי משקל גבוה.

ההליך הרפואי

לפני ההליך המנתח פוגש את המטופל ומסביר על ההליך הרפואי וההשלכות הפוטנציאליות. הניתוח מתבצע בדרך כלל בהרדמה מקומית או כללית ונמשך כ 1-2 שעות, בהתאם לגורמים רבים כמו סוג הניתוח וכמות השומן המוסרת.

כדי להגדיל את היקפו של הפין, הליך שאיבת השומן מתבצע תחילה סביב הפין באזור הבטן או הירכיים. בהמשך השומן מוזרק לתוך הפין. לאחר הניתוח נדרש המטופל להשאר במנוחה והתאוששות במשך כשבוע ונדרש להימנע מפעילות גופנית או פעילות מינית במשך 4-6 שבועות.

סיבוכים אפשריים

פרוצדורות אסתטיות וקוסמטיות בדומה לפרוצדורות כירורגיות אחרות מלוות לעיתים בכאב מקומי חולף. נפיחות, אובדן תחושה ופצעים מתוארים לעיתים על ידי מטופלים. סיבוכים נדירים מאוד יכולים לכלול דימום, זיהום, פגיעה עצבית ופגיעה במראה הפין.

דפנה לוינסון מאמנת
דפנה לוינסון מאמנת

דפנה לוינסון מאמנת מוסמכת עם ניסיון עשיר באימון אישי, אימון קבוצות, תכניות אימונים, מעקב משקל והכוונה ייעודית.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!