שאיבת שומן ללא ניתוח – יש כזה דבר?

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניתוחים בריאטריים!

רבים מאיתנו היו רוצים להיפטר ממשקל עודף המסכן את בריאותנו, פוגע באיכות חיינו ומקשה עלינו להרגיש בנוח עם גופנו ועם המראה החיצוני שלנו. אחת הדרכים היעילות לכך היא שאיבת שומן. אולם רובנו נרתעים מההליך הכירורגי שנדמה לנו שהדבר מחייב.

החדשות הטובות הן שאפשר גם אחרת.

הודות להתקדמות המשמעותית של עולם הרפואה בשנים האחרונות, ניתן לבצע שאיבת שומן ללא ניתוח. מגוון טכניקות שונות יאפשר לכם להיפטר מהשומן המיותר מבלי להתמודד לשם כך עם הקשיים, חוסר הנוחות וזמן ההחלמה הכרוכים בהליך כירורגי.

מהן אותן שיטות וכיצד תדעו שבחרתם באיש המקצוע הנכון כדי לבצע אותן?

כיום ישנן מספר דרכים להיפטר משומן עודף וליהנות ממראה צעיר, בריא, רענן ואטרקטיבי עם חוסר נוחות מינימלי. בחלק הבא של המאמר נסקור את אותן דרכים, נספר עליהן בקצרה ולאחר מכן נסביר מה הקריטריונים הרלוונטיים לבחירת אנשי המקצוע שתיעזרו בהם על מנת לבצע את ההליך.

מעקף קיבה – לא מה שחשבתם

מעקף קיבה הוא ניתוח פשוט יחסית, המבוצע כיום בשיטה לפרוסקופית ב-95% מהמקרים. בשיטה זו אין צורך לפתוח את הבטן, ומספר חתכים קטנים מספיקים כדי לבצע את ההליך באופן ממוקד, קל ואלגנטי.

ניתוח זה למעשה מנטרל את מרבית הקיבה ובכך מקטין באופן משמעותי את כמות המזון שהיא יכולה להכיל, מה שמסייע משמעותית לירידה במשקל.

בבואכם לבצע מעקף קיבה, חשוב שתבחרו ברופא מנוסה, מוכר ומוערך, בעל ניסיון רב שנים בתחום ורקורד של הצלחה מוכחת. כי בכל הנוגע לבריאות שלכם ולאיכות חייכם, אין שום סיבה בעולם שתהיו מוכנים להתפשר על פחות מהטוב ביותר.

שרוול קיבה – המדריך המלא

ניתוח שרוול קיבה הוא הליך כירורגי חדשני, שבמסגרתו מכניסים צינור דמוי שרוול המהווה המשך לוושט, ובכך יוצרים קיבה מלאכותית שבמתכוון, יכולה להכיל כמות מזון מוגבלת בלבד. גם זוהי דרך לסייע לכם לשלוט בכמות המזון שתכניסו לגוף, לרדת במשקל ולהימנע מלהגיע שוב למשקל עודף משמעותי.

חשוב לבצע הליך זה לאחר התייעצות עם אנשי מקצוע המתמחים בכך, ועל ידי רופא מיומן ומנוסה שילווה אתכם לאורך כל הדרך ויבטיח שהתוצאות יהיו לשביעות רצונכם.

בלון בקיבה – לירידה מהירה במשקל

בלון בקיבה הוא אמצעי יעיל לירידה מהירה במשקל.

במסגרת הליך זה נכניס לקיבה בלון שאינו מנופח, ונמלא אותו באוויר או בנוזל. כך תרד כמות המזון שביכולתה של הקיבה להכיל, ותחוו תחושת שובע מהר יותר. ניתן להשאיר את הבלון בקיבה עד 12 חודשים.

כיצד תדעו באיזו שיטה לבחור?

מגוון השיטות הקיימות כיום מקשה לבחור ביניהן. יש מספר דרכים שיסייעו לכם לבחור בשיטה הנכונה והמתאימה לכם ביותר:

  • התייעצות עם רופא מומחה – הצעד הראשון שעליכם לעשות הוא להיוועץ ברופא מנוסה, מוכר ומוערך שזהו תחום התמחותו. הוא יסייע לכם להתאים את הטיפול לצרכיכם ולבחור בטכניקה הנכונה לכם ביותר, או לחלופין, יפנה אתכם לפתרון מסוג שונה.
  • קריאת ספרות מקצועית – הצעד השני שעליכם לעשות הוא לבצע מחקר בעצמכם, לקרוא ממקורות מוסמכים ואמינים על היתרונות והחסרונות שבכל שיטה ולהגיע להחלטה מושכלת המתבססת בראש ובראשונה על המלצות הרופא, ולאחר מכן על המידע שרכשתם. חשוב לקרוא חומר מאתרים רפואיים מוסמכים בלבד ומספרי רפואה מהימנים, ולא מאתרים או תכנים ברשתות החברתיות שהעלו אנשים ללא רקע מקצועי בתחום.
  • התייעצות עם בן או בת הזוג – הקרובים לכם ביותר הם חלק משמעותי מכל החלטה שתקבלו, ומכירים אתכם לעומק. שווה להתייעץ איתם ולשמוע גם את דעתם.

בהצלחה!

שאיבת שומן

שאיבת שומן
דפנה לוינסון מאמנת
דפנה לוינסון מאמנת

דפנה לוינסון מאמנת מוסמכת עם ניסיון עשיר באימון אישי, אימון קבוצות, תכניות אימונים, מעקב משקל והכוונה ייעודית.

אז מה היה לנו בכתבה:
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
cbd
CBD לחיות מחמד: הכל מהכלב לסוס

חיות המחמד שלנו מהוות חלק בלתי נפרד מהמשפחה. כל אדם דואג לחיות המחמד שלו, מטפל בהם, אוהב אותן ועונה על כל הצרכם שיש להן. אין ספק שכאשר חיית המחמד צריכה טיפול כלשהו, הבעלים שלה עושים את כל מה שניתן בכדי שהיא תקבל את הטיפול הטוב ביותר. חשוב לדעת כי כיום מעבר לשירותי רפואה רגילים שמקבלים חיות מחמד אצל וטרינר, ניתן למצוא עבור בעיות רפואיות וכאבים שהם סובלים מהם, מגוון טיפולים משלימים או אלטרנטיביים, כאשר אחד הטיפולים הפופולאריים ביותר הוא סיבידי לטיפול בחיות מחמד.

לקריאת המאמר »
ויטמין A
תפקידו של ויטמין A במזון: יתרונות, השפעות ותפקידו

ויטמין A הוא רכיב תזונתי חיוני הממלא תפקיד מכריע בשמירה על תפקודים שונים בגוף האדם. נמצא באופן טבעי במגוון מזונות, ויטמין מסיס שומן זה תורם באופן משמעותי לראייה, לתפקוד החיסוני, לבריאות העור ולצמיחת תאים. עם זאת, בעוד שצריכה נאותה של ויטמין A חיונית לרווחה הכללית, צריכה מופרזת עלולה להוביל לרעילות, תוך שימת דגש על החשיבות של הבנת המקורות וההשפעות שלה.

לקריאת המאמר »
השמנת יתר
הקשר בין השמנת יתר לתפקוד מיני

השמנת יתר היא מגיפה הולכת וגוברת ברחבי העולם, כשישראל אינה יוצאת דופן. בעוד שהסיכונים הבריאותיים של השמנת יתר מתועדים היטב, לעתים קרובות מתעלמים מהשפעתה על התפקוד המיני. מחקרים הראו קשר ברור בין השמנת יתר וחוסר תפקוד מיני, במיוחד אצל גברים. הבנת הקשר הזה חיונית לטיפול הן בהיבטים הפיזיים והן בהיבטים הרגשיים של בריאות מינית.

לקריאת המאמר »
טיפול סיעודי מקיף להשמנה

בהתמודדות עם האתגרים הרב-גוניים שמציבה השמנת יתר, טיפול סיעודי ממלא תפקיד מרכזי בקידום בריאות הוליסטית ושיפור תוצאות המטופל. השמנת יתר, המאופיינת בהצטברות יתר של שומן

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!