למי כדאי לעבור שאיבת שומן?

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניתוחים בריאטריים!

למי כדאי לעבור שאיבת שומן?הליך פלסטי לשאיבת שומן, לאחר ירידה משמעותית במשקל המבוצעת בניתוח בריאטרי, מפחית עור עודף ושומן הנותר לאחר ההפחתה במשקל.

מטרת שאיבת השומן היא להשיב את הפרופורציות האטרקטיביות לגוף, באמצעות הסרת העור הנפול באזורים בהם בוצע הניתוח, כשהירידה הגדולה במשקל מובילה לקווי מתאר מעוותים. רוב המטופלים מוצאים הליך זה הכרחי לקבלת האיזון הגופני ושיפור המראה.

הצורך בשאיבת שומן מתעורר לאחר מצבים כגון אובדן משקל משמעותי מניתוח בריאטרי, או דיאטה חמורה ופעילות גופנית מוגברת; עור נפול באזורים מרובים, כולל הפנים והצוואר, החזה, הזרועות, הבטן, הגב, הישבן והירכיים; בנוסף, הליך זה דרוש היות והמשקל עשוי להתייצב רק כשנה וחצי או יותר לאחר ניתוח בריאטרי או דיאטה חמורה ופעילות גופנית מוגברת.

קביעת המועמדים המתאימים לשאיבת שומן

לאחר הירידה המשמעותית המשקל, והתייצבות המשקל, אדם עשוי למצוא את עצמו חווה מצוקה הנגרמת כתוצאה ממראה עור נפול ומדולדל. הליך שאיבת השומן משפר את קווי המתאר של הגוף וכשקיימים מצבורי שומן עיקשים שאינם נפתרים לאחר ניתוח בריאטרי, אנשים הסובלים ממצב זה נחשבים למועמדים מתאימים.

שיקולים נוספים לקביעת המועמדים המתאימים לביצוע ההליך הם:

משקל שהתייצב במשך חצי שנה לפחות, ללא ירידה נוספת צפויה במשקל. קבלת התוצאות האופטימאליות מניתוח בריאטרי מתאפשרות לאחר כתקופה של שנתיים. תקופה זו מאפשרת לעור להתכווץ ככל הניתן, והתזונה צריכה להתייצב ולהיות מותאמת להליך, כגורמים המסייעים בהתאוששות.

בריאות כללית טובה, ללא בעיות רפואיות כרוניות כגון סוכרת או מחלת לב. אנשים שבריאותם לקויה, אינם נמצאים כמועמדים מתאימים לשאיבת שומן, ועליהם לקבל אישורים רפואיים לביצוע ההליך.

תזונה בריאה – אנשים החווים בעיות כגון ליקויי חלבון, אינם מתאימים להליך שאיבת שומן, שכן ליקויים אלו עשויים להפריע לתהליך ההחלמה.

אנשים שאינם מעשנים – עישון מאט את תהליך הריפוי ומגביר את הסיכון לסיבוכים רציניים במהלך ולאחר הליך שאיבת שומן. אם אתם מעשן ומעוניין לבצע את ההליך, עליו להפסיק לעשן לפחות חודש וחצי לפני הניתוח.

סיבולת נפשית – הליך שאיבת שומן כרוך בסבלנות וסיבולת נפשית.

ציפיות מציאותיות – הניתוח יוביל לשיפור ניכר במראה, אך בלתי אפשרי לשחזר את העור או הגוף למראה שהיה לפני העלייה במשקל, או למראה שהיה בשנות העשרה או שנות העשרים, שכן גם ללא קשר לניתוח בריאטרי או שאיבת שומן, העור ממשיך לשקוע לאורך הזמן כחלק מהזדקנות נורמאלית.

באופן כללי, קביעת המועמדים המתאימים להליך שאיבת שומן הם אנשים שיש להם עור עבה אך גמיש, ומשקל גוף בריא, הזקוקים להליך על מנת להיפטר ממצבורי שומן מיותרים במקומות פרטניים בגוף.

לא קיימת הגבלת גיל לביצוע ההליך, אך מומלץ שלא לעבור אותו בגיל ההתבגרות, היות והגוף צפוי לעבור שינויים עתידיים.

בנוסף, אין זה מומלץ לעבור את ההליך בגיל מבוגר מידי, היות והעור נוטה לאבד את גמישותו. יש להקפיד, בכל מצב ובכל גיל, להתייעץ עם רופא מוסמך המוודא שההיסטוריה הרפואית של המטופל מאפשרת לו לעבור את הניתוח בהצלחה, להתאושש כראוי, ולהשיג תוצאות טובות.

דפנה לוינסון מאמנת
דפנה לוינסון מאמנת

דפנה לוינסון מאמנת מוסמכת עם ניסיון עשיר באימון אישי, אימון קבוצות, תכניות אימונים, מעקב משקל והכוונה ייעודית.

אז מה היה לנו בכתבה:
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
cbd
CBD לחיות מחמד: הכל מהכלב לסוס

חיות המחמד שלנו מהוות חלק בלתי נפרד מהמשפחה. כל אדם דואג לחיות המחמד שלו, מטפל בהם, אוהב אותן ועונה על כל הצרכם שיש להן. אין ספק שכאשר חיית המחמד צריכה טיפול כלשהו, הבעלים שלה עושים את כל מה שניתן בכדי שהיא תקבל את הטיפול הטוב ביותר. חשוב לדעת כי כיום מעבר לשירותי רפואה רגילים שמקבלים חיות מחמד אצל וטרינר, ניתן למצוא עבור בעיות רפואיות וכאבים שהם סובלים מהם, מגוון טיפולים משלימים או אלטרנטיביים, כאשר אחד הטיפולים הפופולאריים ביותר הוא סיבידי לטיפול בחיות מחמד.

לקריאת המאמר »
ויטמין A
תפקידו של ויטמין A במזון: יתרונות, השפעות ותפקידו

ויטמין A הוא רכיב תזונתי חיוני הממלא תפקיד מכריע בשמירה על תפקודים שונים בגוף האדם. נמצא באופן טבעי במגוון מזונות, ויטמין מסיס שומן זה תורם באופן משמעותי לראייה, לתפקוד החיסוני, לבריאות העור ולצמיחת תאים. עם זאת, בעוד שצריכה נאותה של ויטמין A חיונית לרווחה הכללית, צריכה מופרזת עלולה להוביל לרעילות, תוך שימת דגש על החשיבות של הבנת המקורות וההשפעות שלה.

לקריאת המאמר »
השמנת יתר
הקשר בין השמנת יתר לתפקוד מיני

השמנת יתר היא מגיפה הולכת וגוברת ברחבי העולם, כשישראל אינה יוצאת דופן. בעוד שהסיכונים הבריאותיים של השמנת יתר מתועדים היטב, לעתים קרובות מתעלמים מהשפעתה על התפקוד המיני. מחקרים הראו קשר ברור בין השמנת יתר וחוסר תפקוד מיני, במיוחד אצל גברים. הבנת הקשר הזה חיונית לטיפול הן בהיבטים הפיזיים והן בהיבטים הרגשיים של בריאות מינית.

לקריאת המאמר »
טיפול סיעודי מקיף להשמנה

בהתמודדות עם האתגרים הרב-גוניים שמציבה השמנת יתר, טיפול סיעודי ממלא תפקיד מרכזי בקידום בריאות הוליסטית ושיפור תוצאות המטופל. השמנת יתר, המאופיינת בהצטברות יתר של שומן

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!