כל מה שצריך לדעת על המסת שומן בזריקות

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניתוחים בריאטריים!

המסת שומן בזריקותבין כל שאר הטיפולים האסתטיים הקיימים בשוק התפתח טיפול חדשני שיכול לעזור בהמסת שומן. המסת שומן בזריקות הינו טיפול שקיים חדש שקיים כמה שנים ואין מידע רב על יעילותו, אמינותו ותופעות הלוואי אשר יכולות להתפתח. עובדה זו גורמת לאנשים לחשוש להגיע לטיפול זה. במאמר זה תוכלו לקרוא על המידע שצריך לדעת.

המסת שומן בזריקה: איך התהליך עובד?

טיפול המסת שומן בזריקות מהווה פתרון מעולה לאנשים המחפשים להיפטר מאוספי עודפי שומן בכל מיני אזורים בגוף. 

זהו תהליך הכולל מספר זריקות המבוצעות ע"י גורם מקצועי, רופא שעוסק באסתטיקה,  בתחילה יש לאלחש את האזור בעזרת משחה מתאימה. לאחר מכן הזריקה חודרת אל תוך רקמת השומן, הוא ממסי את השומן,  נפח המקום מצטמצם, והשומן בסופו של דבר נעלם מהגוף שלנו דרך מערכת הלימפה.

חשוב לציין כי כל רופא משתמש בחומר שונה, ולכן יש לשים לב לחומר ולהשלכותיו. הרופאים ראשים אך ורק לטפל באזורים המורשים, והם: מותניים, ירכיים, צוואר ועוד.

החל מגיל 18+ מטופלים יכולים לבצע טיפול זה.

מי הגורם המוסמך לבצע את טיפול זה?

טיפול זה הינו טיפול רפואי, ולכן היחידים שמורשים להתעסק בטיפול זה הם רופאים מוסמכים, עם עדיפות גבוהה לרופאים מתחום האסתטיקה. לכל רופא יש את החומר שבו הוא משתמש, והוא עובד לפי פרוטוקול הקבוע שיש להזריק את החומר בצורה מסויימת.

טיפול זה הינו טיפול רפואי, ולכן היחידים שמורשים להתעסק בטיפול זה הם רופאים מוסמכים, עם עדיפות גבוהה לרופאים מתחום האסתטיקה. לכל רופא יש את החומר שבו הוא מתשמיש, והוא עובד לפי פרוטוקול הקבוע שיש להזריק את החומר בצורה מסויימת.

האם יש לטיפול המסת שומן בזריקה תופעות לוואי?

תהליך המסת שומן בעזרת זריקות נחשב לבטוח לחלוטין, אך כמו בכל טיפול רפואי עלולות להופיע תופעות לוואי. הופעה של סיבוכים או תופעות לוואי הן מקרה נדיר, אך חשוב שתהיו מודעים להם.
הסיבוכים או תופעות הלוואי האפשריים:

  • יכול להיות שתחושו כאב קל באוזר הטיפול שיעבור לאחר מספר ימים.
  • יכול להיות שיופיעו סימנים של נפיחות ואודם באזור המטופל.
  • במידה והוזרקה כמות גדולה של החומר הפעיל, אולי תהיה לכם רגישות למגע ותחושת נימול באזור המטופל.
  • בימים הראשוניים לאחר הטיפול יכול להיות שהמטופל יהיה צריך לתת שתן במנות שונות מיום רגיל, ולכן חשוב לשתות בימים אלו על מנת למנוע התייבשות עתידית.

למי מתאים סוג זה של טיפול?

טיפול בהמסת שומן בזריקה יכול להתאים למגוון מטופלים שלא מצליחים להיפטר מאזורי שומן מסויימים בגוף למרות שהם שומרים על אורך חיים בריא.
אילו ההתוויות שטיפול זה יתאים להם:

  • יישור קו הלסת
  • סנטר כפול
  • החלק האחורי של הזרוע
  • מותניים
  • בטן עליונה

במידה ואישה בהריון או מניקה רוצה לבצע תהליך זה אין לה אפשרות .טיפול בהמסת שומן בזריקה מיועד רק להפחתה במשקל ולא מהווה תחליף לדאטה.

היתרונות והחסרונות בטיפול המסת שומן בזריקותמהם היתרונות והחסרונות בטיפול המסת שומן בזריקות?

כמו בכל תהליך רפואי חדש הפעיל רק מספר שנים מעלה הרבה שאלו על יעילות, אמינות ותוצאות המדויקות לגוף שלכם. על טיפול זה לא קיים מידע רב, לכן אנשים חוששים להגיע לטיפול זה. בחלק זה של המאמר ננסה לשפוך מידע רלוונטי על היתרונות והחסרונות של טיפול זה.

יתרונות הטיפול:

  • הטיפול מאפשר הקטנה של בליטות שומניות ואזורים בהם יש אוספי שומן עקשניים, ומקנה לגוף מראה מחוטב.
  • בכל האזורים שמקבלים טיפול הסיכוי לצבירת שומן מחדש קטן. זהו תהליך הרזייה יעיל יותר מתהליכי הרזייה רגילים.
  • אם סיום הטיפול אין צורך להצטייד בחבישה אלסטית.
  • טיפול זה אינו כרוך בהליך פולשני והרדמה, אלא השומנים מתמוססים ומפונים מן הגוף באופן טבעי.
  • 1 עד 3 טיפולים מספיקים, וזוהי הכמות הרצויה שתראה תוצאות מעולות.
  • התוצאה נשמרת לטווח הרחוק ועם תזונה נכונה, דלה בשומנים למשך כמה שנים.

חסרונות הטיפול:

  • תוצאות הטיפול אינן מיידיות ואפשר לחוש את השינוי בעין רק לאחר 8 שבועות. 
  • טיפול המסת שומן בזריקה אינו מתאים למי סובל מעודפי משקל, אלא למי שלמרות משקלו התקין הוא לא מצליח להיפטר ממצבורים של שומן באזורים מסוימים בגוף.
  • נשים בהריון או מניקות, חולי סכרת, מחלות כבד ועוד אינם מתאימים לטיפול זה, לכן חשוב לשים לב באיזה מצב רפואי אתם נמצאים.
  • לאחר הטיפול ייתכן ותחושו כאב קל שיימשך למספר ימים באזור הטיפול.

מהי העלות של טיפול המסת שומן בזריקות?

עלות הטיפול תלויה במספר גורמים המשפיעים על המחיר הסופי באופן משמעותי. המחיר משתנה בהתאם למספר האזורים שבהם מתבצע הטיפולים. מחירו של טיפול בודד, כלומר זריקה אחת, יעלה בין 700 ל-3000 ש"ח. ממוצע הטיפולים הוא 4. העלות הסופית כוללת בתוכנה את ניסיון הרופא והאזורים כי מחריר של אזור הבטן יהיה שונה מאזור הסנטר. להלן הגורמים שמשפיעים על המחיר:

  • האוזר המטופל – כמה אזורים? אילו אתם ממש רוצים לעשות? 
  • ניסיון הרופא המטפל והמוניטין שהוא צבר לאורך שנות הקריירה שלו.
  • מחירם של חומרי ההרדמה והמרדים במידה ונדרש ( ברוב המקרים אין צורך). 
  • מחיר של חדר הניתוח או חדר טיפולים.

לסיכום, המסת שומן בזריקה טיפול לא פולשני, ומהווה פתרון מושלם עבור אנשים המחפשים להיפטר מאוספי שומנים שהצטברו להם בגוף למרות שהם שומרים על אורך חיים בריא. רק רופא מתוך האסתטיקה רשאי לבצע טיפולים אלו.  לרוב לטיפול זה אין תופעות לוואי, אך במקרים נדירים ישנן תופעות לוואי קצרות ושאינן משבשות את אורך החיים הרגי. כמו כל טיפול ישנם אנשים שאכן יכולים לבצע טיפול זה וכאלו שלא, עליהם הרחבנו במאמר. לשיטת טיפול זה ישנם יתרונות וחסרונות כמו לכל שיטה אחרת. מחיר הטיפול משתנה לפי כמה משתנים המשפיעים על המחיר הסופי. מעוניינים לקיים פגישת ייעוץ ולקבל עוד פרטים? השאירו כאן את הפרטים שלכם 

המסת שומן בזריקות
דפנה לוינסון מאמנת
דפנה לוינסון מאמנת

דפנה לוינסון מאמנת מוסמכת עם ניסיון עשיר באימון אישי, אימון קבוצות, תכניות אימונים, מעקב משקל והכוונה ייעודית.

אז מה היה לנו בכתבה:
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
cbd
CBD לחיות מחמד: הכל מהכלב לסוס

חיות המחמד שלנו מהוות חלק בלתי נפרד מהמשפחה. כל אדם דואג לחיות המחמד שלו, מטפל בהם, אוהב אותן ועונה על כל הצרכם שיש להן. אין ספק שכאשר חיית המחמד צריכה טיפול כלשהו, הבעלים שלה עושים את כל מה שניתן בכדי שהיא תקבל את הטיפול הטוב ביותר. חשוב לדעת כי כיום מעבר לשירותי רפואה רגילים שמקבלים חיות מחמד אצל וטרינר, ניתן למצוא עבור בעיות רפואיות וכאבים שהם סובלים מהם, מגוון טיפולים משלימים או אלטרנטיביים, כאשר אחד הטיפולים הפופולאריים ביותר הוא סיבידי לטיפול בחיות מחמד.

לקריאת המאמר »
ויטמין A
תפקידו של ויטמין A במזון: יתרונות, השפעות ותפקידו

ויטמין A הוא רכיב תזונתי חיוני הממלא תפקיד מכריע בשמירה על תפקודים שונים בגוף האדם. נמצא באופן טבעי במגוון מזונות, ויטמין מסיס שומן זה תורם באופן משמעותי לראייה, לתפקוד החיסוני, לבריאות העור ולצמיחת תאים. עם זאת, בעוד שצריכה נאותה של ויטמין A חיונית לרווחה הכללית, צריכה מופרזת עלולה להוביל לרעילות, תוך שימת דגש על החשיבות של הבנת המקורות וההשפעות שלה.

לקריאת המאמר »
השמנת יתר
הקשר בין השמנת יתר לתפקוד מיני

השמנת יתר היא מגיפה הולכת וגוברת ברחבי העולם, כשישראל אינה יוצאת דופן. בעוד שהסיכונים הבריאותיים של השמנת יתר מתועדים היטב, לעתים קרובות מתעלמים מהשפעתה על התפקוד המיני. מחקרים הראו קשר ברור בין השמנת יתר וחוסר תפקוד מיני, במיוחד אצל גברים. הבנת הקשר הזה חיונית לטיפול הן בהיבטים הפיזיים והן בהיבטים הרגשיים של בריאות מינית.

לקריאת המאמר »
טיפול סיעודי מקיף להשמנה

בהתמודדות עם האתגרים הרב-גוניים שמציבה השמנת יתר, טיפול סיעודי ממלא תפקיד מרכזי בקידום בריאות הוליסטית ושיפור תוצאות המטופל. השמנת יתר, המאופיינת בהצטברות יתר של שומן

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!