תהליך המסת שומן בלייזר

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניתוחים בריאטריים!

המסת שומןטכניקה זו מיועדת לנשים או גברים אשר לא סובלים מעודף משקל גדול, אלא מהשמנה לא פרופורציונלית באזורים מסוימים בגוף, כמו למשל ישבן, זרועות, ירכיים ובטן תחתונה. המסת שומן בלייזר משמשת כפתרון קל ומידי אשר יכול להועיל ולהקל על הורדת השומנים באזורים אלה.

עם זאת, יש לזכור כי טכניקת המסת שומן בלייזר לא יכולה להחליף דיאטות או פעילות גופנית קבועה. יש להמשיך לשמור על משטר דיאטטי בכדי שהשומן המוסר בטכניקה זו, לא ייספג בחזרה בגוף.

מעבר לכך, חוסר פעילות גופנית עלולה להוביל את האדם למצב של עלייה מחודשת במשקל. לפני תחילת הטיפול, יש לברר על מספר הטיפולים הדרוש באופן אישי, עד לקבלת התוצאות המקוות.

כמו כן יש לוודא עם הרופא המטפל שאכן טיפול בלייזר מתאים בריאותית למטופל. יכול להיות כי שיטות טיפול חלופיות כגון בודי טייט ומתיחת עור יתאימו יותר.

תהליך המסת השומן בלייזר

מכשיר הלייזר, שאינו פולשני, עובר את מחסום העור ומסוגל להמיס את תאי השומן, כך שהם יוכנסו למערכת המטבולית ויופרשו על ידי בלוטות הליפה והכבד.

מכשירי הלייזר מבטיחים גם כי הינם ממצקים את העור וגורמים לו להיות חלק ויפה יותר, באמצעות עידוד רקמת הקולגן. יתרון שיטה זו על פני אחרות, הא בכך שמכשיר הלייזר מסוגל לסגור את כלי הדם ולהפחית את סיכוני הדימומים אשר נפוצים במהלך הניתוח, למשל.

הטכניקה מתבצעת תחת הרדמה מקומית, כך שהיא אינה מלווה בכאבים או חוסר נעימות. פרק הזמן של התהליך כולו מוערך בעשרים דקות עד חצי שעה. עם זאת, יש להקפיד כי מבצע השיטה יהיה רופא מתחום הכירורגיה הפלסטית והינו מודע לכל פונקציות המכשיר והסיכונים העלולים לקרות.

לאחר הטיפול, המטופל יכול לחזור באופן כמעט מידי לשגרת חייו, ללא צורך באשפוז או ביקורת. עליו ללבוש חגורה מייצבת למשך מספר ימים ועד שבוע מרגע הפרוצדורה. אפשר לחזור על טיפול זה כל שלושה חודשים לשם שמירה על התוצאה וקבלת תוצאות אופטימליות.

שיקום לאחר המסת השומן בלייזר

מכיוון שלאחר המסת שומן בלייזר, אין צורך באשפוז או מעקב, המטופל משתחרר לביתו לאחר כשעתיים והתאוששות מלאה. הוא מקבל המלצות להמשך טיפול, כמו למשל הוראות טיפול בפצעים אשר קרו עקב הפעולה או החגורה המומלצת, על פי הטכניקה אשר בוצעה.

כמו כן, ישנם המלצות גדולות יותר כמו למשל מניעת עישון, גם באופן פאסיבי והפסקת תרופות מדללות דם כמו אספירין. כמו כן יומלץ למטופל להימנע מתזוזות חריגות מדי, לפחות למשך מספר ימים לאחר הפרוצדורה.

בכל מקרה של סיבוך או תופעה קלינית אשר לא נראית למטופל, עליו לגשת לרופא המטפל בכדי לקבל את הטיפול הדרוש. בדרך כלל, תופעות הלוואי מהמסת שומן בלייזר הינם נדירות, אולם יש להיות ערניים לגבי כל מקרה ומקרה.

השיקולים אשר צריכים להילקח בחשבון טרם הטיפול

ישנם בשוק מספר מכשירי לייזר שונים. טרם התחלת הטיפול, יש לשקול ולוודא את תקינות המכשירים ומיומנות בעל המקצוע המפעיל אותם.

כדאי לבדוק את רישיונות המכשירים הניתנים להם על ידי משרדי הבריאות החשובים כמו הFDA  האמריקאי ו CE האירופאי. לכל מכשיר יש את היתרונות והחסרונות הספציפיים שלו. לכן יש לוודא מהם תופעות הלוואי של הטיפולים ומהם הסיבוכים הפוטנציאלים.

כמו כן, כדאי לקבל חוות דעת חיוביות לגבי המרפאה והרופא המבצע ממטופלים קודמים וחברים. כדאי לקבל מספר חוות דעת, אשר יוכלו להגדיר את המצב האישי והתוצאות אשר מתאימות באופן ספציפי. ההמלצה היא לא להתפתות למחירים הנמוכים ביותר, מכיוון שישנם שיקולים נוספים אשר צריכים להילקח בחשבון.

ראו גם:

מוטרדים מצלקת ישנה ולא אסטתית? עידון צלקות

דפנה לוינסון מאמנת
דפנה לוינסון מאמנת

דפנה לוינסון מאמנת מוסמכת עם ניסיון עשיר באימון אישי, אימון קבוצות, תכניות אימונים, מעקב משקל והכוונה ייעודית.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!