תהליך המסת שומן באמצעות גלי רדיו

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניתוחים בריאטריים!

שומןמכשיר המסת שומן באמצעות גלי רדיו (RF), נהיה נפוץ ופופולרי במהלך השנים האחרונות. טכניקה זו יכולה לטפל הן בהמסת השומן והן בשאיבתו כהליך אחד ורציף.

שיטה זו, כשאר השיטות להמסת שומן כגון לייזר, אינה פולשנית ויכולה להוות פתרון קל ומידי באזורי השומן הבעייתיים יותר, כמו למשל ישבן, זרועות, ירכיים ובטן. המסת שומן בגלי רדיו מהווה קיצור דרך לעיצוב הגוף בצורה מהירה ופורפוציונית יותר מאשר דיאטות אחרות, אשר לפעמים נידונות לכישלון.

לפני התחלת הטיפול, כדאי לברר על ניסיון המרפאה והרופא המטפל בסוג זה של המסת שומן. מטופלות קודמות וחברים ישמחו לתת את המידע הדרוש על מנת לקבל החלטה מושכלת, אשר לא מתבססת רק על תג המחיר.

לפעמים ההבטחות ממכשיר זה או אחר נראות נפלאות מדי, ולכן עלולות לגרום לעוגמת נפש לאחר השימוש בו.

לכן כדאי לבקש את אחריות המרפאה על כישלון הטיפול, אפשר להתרשם מגורם הביטחון בטיפול ובתוצאותיו. יש לבקש מהרופא המבצע שיחת תיאום ציפיות בו יוכלו להעלות שאלות רבות, כמו גם חקירת הנושא מבחינת סיבוכים פוטנציאלים, בטיחות המכשיר ויעילותו כלפי המקרה הפרטני.

תהליך המסת השומן באמצעות גלי רדיו

גלי הרדיו אשר עוברים את המחסום הראשוני של העור, מחממים את רקמת השומן וגורמים לכיווצם ולהגברת הפעילות המטבולית. האפקט המתקבל הוא של פעילות גופנית מאומצת. קצב הניקוז הלימפטי, אף הוא מוגבר ומסוגל להפריש ולנתב את השומן ורעלים אחרים אשר הצטברו, החוצה.

מעבר לכך, בחלק מן השיטות, השומן מופרש החוצה באמצעות צינוריות ניקוז. שיטה זו אינה מלווה בכאבים או צלקות, ומכיוון שהיא מעבירה זרמים חמים, יש הטוענים כי היא אף נעימה ונוחה.

ישנם מספר מכשירים בשוק אשר פועלים על גלי רדיו, בחלקם הם המצאות ישראליות. רוב המכשירים חייבים להיות מופעלים על ידי רופא מוסמך, ודורשים רק הרדמה מקומית. טיפול זה הינו מהיר ולא דורש אשפוז או בקרה לאחר מכן. התוצאות הנראות הן כמעט מידיות, ולכן גם מספקות שביעות רצון. רוב המכשירים זכו לאישור ה FDA ולכן הינם בטוחים.

עם זאת, כדאי לברר על התוצאות אשר יתקבלו בהתאם לנתונים האישיים ומספר הטיפולים אשר יידרשו לטיפול בנזקים הקיימים.

למי מתאימה המסת שומן בגלי רדיו?

טכניקה זו מתאימה במיוחד לאנשים שרוצים להעלים צלוליט, מכיוון שיש לגלי רדיו השפעה טובה על מיצוק העור וגמישותו, וזהו יתרונו העיקרי.

יש האומרים כי לאחר טיפול זה, העור חוזר לעצמו ונראה שלם ומבריק יותר באמצעות עידוד הקולגן ופעולת החימום. מעבר לכך, המעוניינים בהצרת היקפים נרחבת יכולים אף הם לפנות לטכניקה זו של המסת שומן בגלי רדיו.

לא נעשו מחקרים ארוכי טווח על השיטה, כך שלא ידועות תוצאות השיטה לאורך טווח, לא מבחינת היעילות ולא מבחינת הבטיחות, מלבד מחקרי היצרן.

תהליך הטיפול בגלי רדיו

בדרך כלל טכניקות אלו המתבססות על גלי רדיו, יזדקקו למספר טיפולים עד השגת התוצאות המקוות, על פי שיטת הטיפול והמכשיר בו נעשה שימוש.עם זאת, שיטה זו מפחיתה את הסיבוכים הידועים משיטות אחרות כמו למשל שטפי דם או כוויות על גבי העור.

מגוון המכשירים בשוק הולך וגדל, ותחום זה מתפתח מאד. דווקא בגלל נושא זה, רצוי להתעדכן בחידושי המכשירים בכדי להשוות באופן יעיל בין ההצעות והמרפאות השונות בעלות המכשירים השונים והפונקציות השונות.

יש לקחת בחשבון כי בגלל התפתחות מואצת זו, מכשירים רבים נחשבים למיושנים לא רק כפונקציית שנת הפיתוח שלהם, אלא בעיקר עקב הפרמטרים שהם מייצרים והפעילות הבטיחותית והאפקטיבית שלהם.

ראו גם:

ניתוח שאיבת שומן

הסרת שומן בזריקה

דפנה לוינסון מאמנת
דפנה לוינסון מאמנת

דפנה לוינסון מאמנת מוסמכת עם ניסיון עשיר באימון אישי, אימון קבוצות, תכניות אימונים, מעקב משקל והכוונה ייעודית.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!