המסת שומן באמצעות ליפותרפיה

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניתוחים בריאטריים!

ליפותרפיהליפותרפיה הינו שיטה מהירה וחדשנית לכל אותם אנשים אשר מפחדים מסכין המנתחים. כאשר סובלים מהשמנה לא פרופורציונית, כתוצאה מלידות, ירידה ועליה במשקל, או גורמים אחרים, אשר אינה מגיבה עוד לדיאטות שונות או פעילות גופנית, אפשר לשקול פתרון של שאיבת שומן.

ליפותרפיה הינו טיפול בזריקה מקומית אשר גורמת להמסת שומן. האזורים בהם מתבקשת שיטת טיפול זה הינם אזורים אופייניים המהווים אזורים של ריכוזי שומן, כמו למשל הזרועות, ירכיים ורגליים, ישבן, מותניים, סנטר כפול ובטן (או כרס) אצל גברים.

תהליך המסת שומן באמצעות ליפותרפיה

שיטה זו של ליפותרפיה הינה פרי המצאתה של רופאה ישראלית, אשר קיבל את אישור ה FDA  כטיפול בטוח ויעיל.

הזריקה עצמה מוזרקת לאזור המבוקש, ולאחר פרק זמן מסוימת היא מאפשרת לשומן להתמוסס בגוף ולהיות מופרש באופן טבעי.

השומן המסיס מתחבר עם מלחי המרה, ולכן  הם מתחברים לכולסטרול ואז מועברים לכבד. כמו כן, חומרים אלה משפיעים גם על מבנה העור וגורמים לו להיות אלסטי וגמיש כמות שהיה.

ברוב המקרים, יש צורך במספר טיפולי ליפותרפיה, בהתאם לאזור הנדרש ולכמות השומן. הטיפול הינו כה מהיר ונטול סיבוכים משמעותיים, עד כי נשים רבות בוחרות לעבור אותו "במהלך זמן העבודה", למשל.

הטיפול עצמו אינו כואב אינו מצריך הרדמה מכל סוג שהוא, בניגוד לשאיבת שומן.

יתרונה הגדול, כמו גם חסרונה של שיטה זו הוא בכך שהיא ממוקדת מאד. מחד גיסא, ליפותרפיה מסתכמת בזריקה אחת קטנה וממוקדת לאזור מסוים, בעוד שהחיסרון מאידך גיסא, הינו בכך שזריקה זו יכולה להתמודד רק עם מצבורי שומן קטנים.

התוצאות המתקבלות

התוצאות המתקבלות מליפותרפיה, על פי הניסיון שהצטבר עד כה, נראות על פניו משביעת רצון.

חשוב לזכור כי ליפותרפיה, כמו בשיטות אחרות של שאיבת שומן מחייבת המשך של שמירה על תזונה מאוזנת והקפדה על פעילות גופנית אירובית וסדירה.

שיטה זו מהווה קיצור דרך לעבר חלום חיטוב הגוף, אולם יש להמשיך ולהשקיע בכדי שהזנחה נוספת לא תצטרך להוביל לשיטה אחרת של הסרת שומנים.

טיפול זה נחשב לבטוח, וקיבל את אישורו של ה FDA  האמריקאי, ועד היום לא הצטברו הוכחות או ידיעות לגבי תופעות לוואי או סיבוכים פוטנציאליים.

סיפוק עצמי מהתוצאה המתקבלת יהיה תלוי, פעמים רבות, בציפייה של המטופל טרם הטיפול. תיאום ציפיות וקבלת חוות דעת מוסמכת מהרופא המטפל לגבי התוצאה הצפויה מהטיפול על פי הנתונים הספציפיים, יכולה לגרום בסופו של דבר לשביעות רצון גדולה יותר של המטופל.

במצבים של שומן ממוקד ולא קיצוני, ליפותרפיה יכולה להחליף בהצלחה רבה את הניתוח לשאיבת שומן.

יתרונות שיטת הליפותרפיה בעיצוב הגוף

בשיטה זו גלומים יתרונות רבים אשר יכולים להקל על המטופל להתמודד עם מצבורי השומן או עם מבנה גוף בעייתי. חלק מיתרונות אלה הינם מהירות השיטה ופשטותה. במקום ניתוח כואב, אשר גורר תקופת החלמה ממושכת, טיפול זה יכול להיעשות במשך הפסקת הצהריים.

הטיפול עצמו רוקך כ 15-20 דקות, כולל הזרקה מקומית קצרה מהירה ולא כואבת. כמו כן, היכולת לטפל באזור אחד וממוקד אשר מהווה את עיקר ההפרעה, מהווה יתרון למטופל.

יתרון נוסף של ליפותרפיה על פני ניתוח שאיבת שומן הוא בהשפעתו על העור. העור, לאחר הטיפול ייראה מוצק ואחיד יותר, ללא סימני צלוליט.

מצב זה נגרם מכיוון שהירידה במשקל תהיה הדרגתית, ורק לאחר מספר טיפולים, דבר אשר מאפשר לעור להסתגל למצב. יתרון זה חייב להילקח בחשבון כאשר משווים בין שיטות שונות, מכיוון שהוא משלים את המראה החדש הנוצר.

דפנה לוינסון מאמנת
דפנה לוינסון מאמנת

דפנה לוינסון מאמנת מוסמכת עם ניסיון עשיר באימון אישי, אימון קבוצות, תכניות אימונים, מעקב משקל והכוונה ייעודית.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!