הצרת היקפים ללא ניתוח

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניתוחים בריאטריים!

הליך הצרת היקפים מתמקד בהפחתת כיסי שומן שאינם נעלמים למרות הקפדה על אכילה בריאה ופעילות גופנית. הליך שאיבת שומן ללא ניתוח הורג את תאי השומן העודפים ללא הצורך בהליך הכירורגי המסורתי.

רפיון העור, או עור נפול, עלול להיגרם כתוצאה מהזדקנות טבעית, נטייה גנטית, ירידה משמעותית במשקל או שילוב של גורמים אלו. טיפולי הצרת היקפים מסייעים להידוק העור להשגת מראה טבעי וצעיר, ללא ניתוח.

הדור החדש של הליכים שאינם פולשניים מספק חלופה לניתוחים פלסטיים עם זמן השבתה קצר באופן משמעותי. הליכים אלו משפרים את מראה הפנים, הצוואר, הבטן, הגב, הזרועות, הרגליים, הירכיים והישבן.

גלי רדיו להצרת היקפים

זהו הליך קליני מוכח המשתמש בתדר רדיו (RF) ונחשב לדור הבא של שאיבת שומן בכלל והפרת היצרים בפרט, בהליך שאינו פולשני. שיטה זו מספקת תוצאות ארוכות טווח למראה גוף משופר וחלק יותר. תדר הרדיו מספק תוצאות של הידוק העור בשילוב של אנרגיית RF, וואקום להריסה קבועה של תאי שומן שאינם רצויים בגוף.

האזורים בגוף הניתנים לטיפול בשיטה זו כוללים את הצוואר, הזרועות, הבטן, הצלעות, הגב, הירכיים, המותניים, הישבן והרגליים. ההליך מבוצע בטיפולים שבועיים המתפרשים על פני חודש וחצי.

אנרגיית תדר רדיו מחממת את העור באופן מבוקר לטיפול בקולגן העמוק ושיפור מראה העור. בהליך זה ניתן להשיג התכווצות אופטימאלית של העור בשכבות העמוקות לתוצאה של הידוק העור. זהו הליך אידיאלי עבור מטופלים המבקשים להפחית היקפים בשיטה שאינה פולשנית וטבעית.

הבנת הטיפול בגלי רדיו

הצרת היקפיםהליך זה מבוצע באמצעות חימום תאי השומן העודפים והפחתת המרווחים ביניהם, תוך כדי פירוק החיבור החזק בין מולקולות השומן. זהו תהליך של המסת שומנים המאפשר הרחקת מצבורי שומן עודפים אל המערכת הלימפטית בגוף, ומשם לפירוק בכבד.

בנוסף, באמצעות חימום השכבה העמוקה של העור, ניתן להרבות את סיבי הקולגן שתפקידם לייצר מראה מתוח וגמיש של העור, ובכך לגרום למוצקות וחיטוב הגוף. זהו הליך שהוא נטול כאבים הנמשך כ-40 דקות לכל אזור טיפול.

המטפל משלב בהליך זה גם עיסוי לימפטי עדין לשיפור זרימת החמצן והדם לתאים ושחרור מצבורי השומן העודפים למערכת הלימפטית. כל סדרת טיפולים משולבת עם מריחת קרם וניקוז לימפטי המוביל למיצוק העור והענקת תוצאות של מראה חטוב ובריא.

יתרונות הצרת היקפים ללא ניתוח

זהו הליך שאינו פולשני המשיג את התוצאות הרצויות במהירות יחסית, ללא תופעות לוואי וסיכונים משמעותיים. היתרונות כוללים:

  • שיטת ביצוע מעולה שאינה פולשנית לטיפול בגוף, כלומר, גישה חלופית להליך כירורגי.
  • הפחתה משמעותית של הממדים ההיקפיים באזורים המטופלים.
  • מחקרים קליניים תומכים בשיטה זו.
  • אפשרות התמקדות במהלך הטיפול במגוון נרחב של אזורים בגוף המושפעים ממצבורי שומן עודפים.
  • זמן השבתה מופחת לאחר ההליך וחוסר נחות מינימאלי.
  • ההליך מתאים למטופלים גברים ונשים, בכל הגילאים.
  • אין צורך במשככי כאבים במהלך הטיפול.
  • התוצאות ניכרות כבר לאחר שלושה עד חמישה טיפולים.
  • ההליך מסייע להפחתת הנפיחות באמצעות שיפור זרימת הדם באזור המטופל.

יחד עם זאת, יש להבין כי לשם שמירת התוצאות לטווח הארוך, המטופל נדרש להקפיד על אכילה בריאה ומבוקרת, כמו גם על פעילות גופנית קבועה.

דפנה לוינסון מאמנת
דפנה לוינסון מאמנת

דפנה לוינסון מאמנת מוסמכת עם ניסיון עשיר באימון אישי, אימון קבוצות, תכניות אימונים, מעקב משקל והכוונה ייעודית.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!