מוצרי בריאות לחיטוב הגוף וטיפול בכאב

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניתוחים בריאטריים!

כל אדם שואף כיום לגוף בריא ורצוי שגם רזה. הבעיה היא שנוצר פעמים רבות פער משמעותי בין הרצוי לבין המצוי, שאחד הסממנים שלו הוא אחוז הולך וגובר של גברים ונשים הסובלים ממשקל עודף. שינוי התפריט התזונתי והקפדה על פעילות גופנית יכולים לסייע, אבל לא תמיד הם מספיקים. כאן נכנסים לתמונה טיפולים וניתוחים שונים בעלי אופי אסתטי ולעיתים גם רפואי, דוגמת שאיבת שומן, המסת שומן, הצרת היקפים או מתיחת עור.

במאמר הנוכחי נתייחס למשתנה חשוב שיכול להיכנס לתוך משוואת עיצוב וחיטוב הגוף, לפני או אחרי המסת שומן בלייזר, שאיבת שומן , קיצור קיבה כל הליך כירורגי אחר: מוצרי בריאות שונים, שעשויים לסייע בעיצוב ובחיטוב הגוף אך גם להפחית כאבים.מוצרי בריאות לחיטוב הגוף וטיפול בכאב

תוספי תזונה

את הסקירה אנחנו מתחילים, איך לא, עם תוספי התזונה המשתלבים היטב עם התפריט התזונתי של המעוניינים לחטב את גופם (תפריט שגם הוא חייב כמובן להיות מופקד ומאוזן). ניתן למצוא כיום תוספי תזונה שונים המיועדים לספורטאים או לאלו המחטבים את גופם. זה מתחיל עם שורפי השומנים, המאיצים את שריפת השומנים וגם מסייעים לשמור על מסת השריר. סוג אחר של תוספי תזונה, שמגיע לרוב בצורת פורמולה טבעית, שם לו למטרה להאיץ את הפחתת משקל הגוף ובכך לסייע בחיטוב. דרך מרכזית לעשות זאת היא מניעה מתאי שומן חדשים להיווצר בגוף.

תוספי חלבון נפוצים מאוד בקרב ספורטאים, בעיקר כאלה המבצעים פעילות ספורטיבית שתפקידה חיזוק הגוף ופיתוח שרירים. את החלבונים – הידועים בתור "אבני הבניין" של רקמת השריר – ניתן לקבל דרך המזון (תוספי יוון העתיקה למשל היו צורכים בשר בכמויות מסחריות), אבל גם דרך תוספים, שייקים ומוצרים אחרים העשירים בחלבונים. אצל המתאמנים קיים הרס שרירי לא מבוטל, המביא להגדלת הצורך שלהם בחלבונים שישקמו את הנזקים ושיקדמו את הצבירה של מסת שריר. לכל תוסף או מוצר יש את החוקים שלו מבחינת השילוב שלו בתכנית האימונים, כך שמאמני כושר או מומחי תזונה יוכלו לכוון את המחטבים לעבר השילוב האופטימלי עבורם.

האם מחטבים יכולים לסייע?

כשמדברים על מוצרים מחטבים, מתכוונים בהרבה מקרים למכשירי הכושר ולציוד הספורט על סוגיו. אלא שגם פריטי לבוש שאנחנו רוכשים יכולים לכלול אלמנטים של חיטוב – גם אם מדובר בשינוי אסתטי נקודתי ולא בשינוי גופני או רפואי. מחטבי בטן או מותניים וחזה, תחתונים מחטבים או גופיה מחטבת הם חלק מהפתרונות המוצעים כיום בשדה המשחק.

מה בין ספורט לבין  כאבים?

פעילות גופנית מאומצת מדי או שגויה מיסודה עלולה לגרום לנזקים נקודתיים לגוף, שבהיעדר טיפול עלולים גם להיות מצטברים ולהתפתח לממדי ענק. לרפואה המודרנית יש מספיק פתרונות להקלה על כאבים. הבסיסיים ביותר הם משככי הכאבים והתרופות שיכולים להירכש ברשתות הפארם, חלק מהם אינם מצריכים כלל מרשם רופא. הבעיה היא שהתרופות פועלות לפרק זמן מוגבל, עלולות להביא לתופעות לוואי ולא בהכרח יעילות: אחרי הכול הן לא מכוונות מראש לאזור הפגיעה הספציפי. משחות וקרמים לאלחוש ולהרגעה עשויים לעשות עבודה טובה, אך גם כאן לפרק זמן קצר יחסית.

מכשירים טכנולוגיים שונים הפכו בשנים האחרונות למבוקשים במיוחד בקרב ספורטאים ומחטבי הגוף למיניהם. מכשיר ה-TENS מבוסס על העברת פולסים חשמליים אשר חוסמים את פקודת הכאב במוח. המכשיר מזרים דם לאזורים הפגועים, מסייע בחידוש רקמות, בריפוי דלקות ועוד. מכשיר נוסף – שיכול להיות משולב אגב עם ה-TENS – הוא EMS. מכשיר הכושר הגופני מדמה פעילות גופנית והפעלת שרירים, באמצעות אותם פולסים חשמליים, ובכך עשוי לשפר את התהליך בדרך לחיטוב. דוגמא נוספת היא מכשיר לייזר, הכולל אף הוא אלמנטים של הפחתת כאבים.

לחנות מרלין, מוצרי בריאות ורפואה

דפנה לוינסון מאמנת
דפנה לוינסון מאמנת

דפנה לוינסון מאמנת מוסמכת עם ניסיון עשיר באימון אישי, אימון קבוצות, תכניות אימונים, מעקב משקל והכוונה ייעודית.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!