טיפול להמסת תאי שומן בעזרת גלי אולטרה סאונד

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניתוחים בריאטריים!

המסת שומןהטיפול בגלי אולטרה סאונד אשר מעביר רטט גלי בתדר גבוה מאד, נמצא מועיל להמרצת זרימת הדם והמסת תאי שומן תת עוריים.

השומן יכול להסתדר בגוף בצורה לא פרופורציונית ולשוות לגוף כולו מראה שמן ולא אטרקטיבי. בדרך כלל השומן יתרכז באזורים המיועדים לכך כמו ירכיים, זרועות, ישבן, מותנים ובטן (או כרס) אצל גברים בעיקר. עקב תכונות האולטרה סאונד, הוא משמש למגוון טיפולים:

המסת שומן באמצעות אולטרה סאונד

המסת שומן באמצעות טכניקה זו הינה מודרנית יותר ומתקדמת על פני הגרסה הקלאסית של המסת השומן.

בשיטה זו מחדירים תמיסת מי מלח מדוללת בכדי להכין ולרכך את שכבת השומן, כך שלאחר מכן יוצרים נקבוביות בעור המוסתרות בין קפלי העור, ודרכם שואבים את השומן.

דרך נקבוביות אלה מכניסים צינוריות המחוברות למכשיר אולטרה סוני. גלי האולטרה סאונד אשר מאפשרים את המסת השומן, מאפשרים את נזילתו דרך הצינוריות.

יתרונות שיטה זו היא בטכניקה הקלה אשר היא מאפשרת הן למטפל והן למטופל. כמו כן, היא מאפשרת את כיווצו של העור, בדרך כזו אשר תהיה מחמיאה לו לאחר מכן, ללא סימני עודף.

חסרונות השיטה היא בסיכונים ובתופעות הלוואי הפוטנציאליות. מכיוון שהאולטרה סאונד מפיץ חום קרוב אל העור, הוא עלול לגרום לכווייה עמוקה.

כמו כן, באזורים לא מטופלים יכולים להיווצר שקעים או דפורמציות אחרות מסוגים שונים. הטיפול כולו יתבצע בהרדמה מקומית על מנת למנוע אי נוחות או כאב פוטנציאלי.

אולטרה סאונד מסייע בהעלמת הצלוליטיס

האולטרה סאונד אשר משמש להמסת תאי השומן לנוזל, ולהפרשתם דרך בלוטות הלימפה, משפר גם את הצלוליטיס הקיים.

על מנת לראות תוצאה שתהיה משביעת רצון באופן מלא ותעלים את הצלוליטיס, יש להתאזר בסבלנות ולקיים מספר טיפולים (עשר עד חמש עשרה).

הטיפול באולטרה סאונד נחשב לטיפול בטוח ואינו כואב. ההמלצה היא לחזור על הטיפולים כל שבוע, בכדי ליצור אפקט מצטבר. שילוב של פעילות גופנית ודיאטה דלת שומן יכולים לעודד ולזרז את קבלת התוצאות.

אולטרה סאונד לשימוש ביתי

טכניקת האולטרה סאונד נמצא גם בשימוש של מכשירים ביתיים. במכשירים אלה, מכיוון שהינם חלשים בעוצמתם, נהנים המטופלים מהעיסוי החם והמרגיע.

יתרונות המכשיר הוא בעידוד זרימת הדם, הגברת שריפת השומן ושיפור חילוף החומרים. תכונות אלו, כאשר הן מגיעות וחודרות לעומק השכבות, משפיעות על רקמת החיבור והעור ומיצוקו.

כמו כן, שיטה זו לא מסבה נזק לרקמות או כלי דם סמוכים לחימום, ולכן נחשבת לבטוחה ומאושרת לשימוש.

הצרת היקפים בעזרת אולטרה סאונד

הצרת היקפים היא טכניקה נוספת אשר משמשת לפתרון מהיר ומידי לכל אותם מצבורי שומן קיימים.

גלי האולטרה סאונד מצליחים להפוך את השומן לזמינים לניצול על ידי צורכי הגוף. שיטה זו פועלת על אזורים ממוקדים מאד.

ישנה ביקורת קשה על שיטות שונות להצרת היקפים, מכיוון שהתוצאות המתקבלות על ידן אינן דרמטיות או קיצוניות מאד. תאי השומן בטיפול זה לא נהרסים, ולכן התוצאה תישמר כל עוד לא תהיה עלייה דרסטית במשקל.

בדרך כלל, יהיה צורך במספר טיפולים לא מבוטל, עד השגת התוצאה המספקת. המכשיר בו נעשה השימוש הרב היותר בארץ הינו מכשיר הבלה קונטור.

לאחר בדיקות בטיחות, הוא אושר לשימוש על ידי משרד הבריאות הישראלי, ה- FDA האמריקאי ותווית ה CE  האירופאי.

טיפול זה אינו פולשני ולכן מעודד אנשים רבים לפנות אליו. כמו כן, אין התוויות נגד רבות בכדי לא להשתתף בטיפול זה, אולם ההמלצה היא להתייעץ עם רופא על מנת שישלול קיומה של מחלה נסתרת ולא מודעת.

ראו גם:

סובלים משומן בגב? מידע על טיפולים למניעה וטיפול בקפלי שומן בגב

המסת שומן בגלי רדיו

דפנה לוינסון מאמנת
דפנה לוינסון מאמנת

דפנה לוינסון מאמנת מוסמכת עם ניסיון עשיר באימון אישי, אימון קבוצות, תכניות אימונים, מעקב משקל והכוונה ייעודית.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!