טיפול חדשני מסוגו בתחום שאיבת שומן בלייזר: כמה מהיר, ככה פשוט!

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניתוחים בריאטריים!

שאיבת שומן במהירות!החיים של היום מאופיינים בקצב מהיר, ואנשים חשים יותר ויותר כי זמנם קצר. הדחף להרוויח ולהצליח הפך את האנושות למעורבת יותר ויותר בעבודה.

החיים המקצועיים באים על חשבון הבריאות והחיים האישיים. העבודה מאופיינת בתאריכי יעד, והחיים מוכתבים ברובם על פי לוחות זמנים. התנהלות זו אינה מותירה זמן כמעט לשום דבר, ובמיוחד לא לשמירה על הבריאות.

כאשר אנשים מתחילים לעלות במשקל, הם נוהרים אל חדר הכושר. אך קיימים מקרים בהם השומן העודף פשוט אינו עוזב את הגוף. במצב זה, אנשים בדרך כלל נוטלים תרופות דוגמת מבערי שומן. אך אם אדם סובל מהשמנת יתר ושום פתרון אינו מסייע לו, הוא בדרך כלל מתחיל לשקול שאיבת שומן.

שאיבת שומן היא התקדמות ברוכה של הרפואה המתקדמת. זהו תהליך כירורגי שבמהלכו משאבת יניקה משמשת להסרת שומן עודף מהגוף. פעולה זו אינו מהווה תחליף לתזונה בריאה ופעילות גופנית. היא מיועדת בעיקר לאנשים שמשקלם הוא בעיה משמעותית, ואין זה משנה כמה הם מנסים, הם אינם מסוגלים להיפטר מהמשקל העודף. בנוסף, הליך זה מיועד לאנשים הסובלים מבעיות רפואיות בעקבות השמנת יתר, וזקוקים להליכים כירורגיים להסרת עודפי השומן.

קיימת אלטרנטיבה לשאיבת שומן, הנקראת מתיחת בטן. לרוב, נשים בוחרות בהליך זה לאחר ההריון, כאשר הבטן הופכת להיות רופפת מאוד לאחר הלידה. זהו פתרון כירורגי להשגת בטן מושלמת ושטוחה. בעבר ניתן היה לבצע הליך זה באמצעות אפשרויות שונות של לייזר, אך הביקורות לא היו חיוביות.

כיום מוצג לייזר חדש הזמין במרכזים רפואיים רבים, שעובד באמצעות טכניקות חדשות ומשופרות. נשים וגברים, גם בגילאים מבוגרים, יכולים ליהנות מיתרונותיו. הטכניקה החדשה סופגת כמויות עצומות של שומן בתוך פחות מחמש דקות.

הטכניקה החדישה והמתקדמת

שאיבת שומן באמצעות לייזר מתבצעת באמצעות לייזרים מתוחכמים וצינורית להסרת עודפי השומן מהגוף. כירורג קוסמטי מנוסה מאוד שולט בתהליך ומבצע אותו. הטכניקות השונות מבוצעות באופן הבא:

שאיבה חכמה – בטכניקה זו, לייזרים מרוכזים משמשים להמסת רקמות השומן העודפות מתח לאפידרמיס. ההליך אינו כרוך בביצוע חתכים על מנת להגיע אל השומן דרך העור. הוא אף מסייע לגירוי הפרשת קולגן, כך שהעור נותר הדוק באופן יעיל ומפצה על אובדן השומן.

שאיבה קלה – טכניקה זו תלויה בהעדפת המנתח לגבי עוצמת הלייזר המופעלת, והיא משמשת לחלקי גוף שונים, כגון הבטן, הירכיים, החזה, הסנטר והצוואר.

שאיבה פלוס – טכניקה זו זכתה לביקורות חיוביות, היות והלייזר המשמש בהליך זה הוא חזק מאוד. הוא משרת ביעילות את הצורך של המטופל בצורת גוף מובהקת. זוהי טכניקה המשמשת לפיסול חזה, ירכיים, גב, ישבן, ברכיים ובטן.

שאיבה מקומית – אם המטופל אינו מעוניין בהליכים מורכבים, זוהי הטכניקה המתאימה לו. ההליך משמש לאזורים קטנים יותר כגון הצוואר, הלסת והסנטר.

הידוק העור – הליך זה משמש במיוחד לקרסוליים, לזרועות, לבטן, לסנטר, לירכיים ולברכיים. הטכניקה עובדת נהדר ואף מסייעת להדק היטב את העור.

סיכונים

נראה כי מדובר בהליך מבריק, אך בדומה לכל הליך רפואי אחר, גם הליך זה מגיע עם מעט תופעות לוואי וסיכונים אפשריים, הכוללים:

  • סיכוי לדימום.
  • אפשרות גבוהה לכוויות עור.
  • זיהום בחלק בו מבוצע ההליך.
  • סיכונים משותפים לאדמומיות, גירוי, שטפי דם ונפיחות.
  • קיים סיכוי כי גם הרקמות הבריאות עלולות להיו מושפעות מההליך, ולגרום לחוסר תחושה בגוף.
  • תופעת לוואי נפוצה היא עור רפוי.
  • תמיד קיים סיכון לפגיעה באיברים פנימיים, כאשר ההליך מבוצע על הבטן, החזה והישבן.

לכן, אין אפשרות לקבוע אם שאיבת שומן בלייזר היא טובה או רעה. הכל תלוי בדרך בה הגוף מגיב לתהליך.

דפנה לוינסון מאמנת
דפנה לוינסון מאמנת

דפנה לוינסון מאמנת מוסמכת עם ניסיון עשיר באימון אישי, אימון קבוצות, תכניות אימונים, מעקב משקל והכוונה ייעודית.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!