מאמי מייקאובר: לאימהות שרוצות לחזור לגזרתן המקורית!

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניתוחים בריאטריים!

המונח 'מאמי מייקאובר' (Mommy Makeover) מתורגם כ'מהפך אימא', ומתאר סוג חדש של ניתוחים פלסטיים המסייע לאימהות שילדו לאחרונה, לשוב לגזרתן לפני ההריון. מונח זה מתייחס למעשה למספר ניתוחים שונים, המבוצעים לעיתים קרובות באותו זמן.

פסיכולוגים מייחסים את העלייה בפופולאריות של ניתוחים פלסטיים, לנטייה של מבוגרים, ובמיוחד נשים מבוגרות, לרצון למראה נעורים צעיר ורענן.

כל אישה חווה תופעות שונות בגופה לאחר הלידה, כך שההחלטה לגבי סוג הניתוח הפלסטי מורכבת דיון במהלך התייעצות עם מנתח פלסטי מוסמך. מאמר זה מספק תשובות למספר שאלות בנושא זה.

הליכי חזה

על פי האגודה האמריקנית לכירורגיה פלסטית, אחת הסוגיות הנפוצות ביותר לאחר לידה היא שינוי בגודל או בצורת השדיים. קיימים מספר סוגי הליכים שונים אשר מסייעים לטיפול בנושא זה.

שתלים בחזה הם הנפוצים ביותר, אך הם אינם מתאימים לאחר לידה. הליך 'מאמי מייקאובר' מאפשר לנשים רבות להגדיל, להרים, לשנות או לשפר את צורת החזה.

יש לזכור כי אם אישה מיניקה, עליה להמתין עד לגמילת התינוק מהנקה, על מנת למנוע בעיות. לעיתים קרובות, פעולת ההנקה היא שעשויה לשנות את צורת השדיים. הרמת חזה מסייעת לטיפול בחזה נפול, כמו גם בחזה החווה שינויים כתוצאה מלידה או גיל.

הליכי בטן

באופן שאינו מפתיע, נשיאת תינוק במשך תשעה חודשים עלולה להשפיע באופן עמוק על צורת הבטן. בעוד שנשים רבות מאבדות את המשקל המיותר באופן טבעי עם פעילות גופנית ותזונה נכונה לאחר הלידה, לעיתים קרובות קיימת בעיה של עור נפול שנותר. מסיבה זו מתיחת בטן, ולא שאיבת שומן, מבצעת בדרך כלל את המהפך. הליך זה מסייע להסרת עודפי עור ושחזור מראה טבעי ודק יותר.

הליכי פלג גוף תחתון

תזונה ופעילות גופנית אינן פותרות תמיד את השינויים הגופניים המגיעים לאחר לידה, ולעיתים קרובות נשים חוות עליה במשקל או שינויים בצורת פלג הגוף התחתון שלהן, עליהם אינן יכולות להתגבר בעצמן. שאיבת שומן היא אחת השיטות להסרת השומן העיקש מהבטן, מהירכיים או מהישבן. מטופלות אחרות עשויות לבחור הרמת פלג גוף תחתון, המהדק את העור הנפול בירכיים, המותניים או הישבן.

הליך וגינלי

גם הליך קוסמטי זה, הכולל לעיתים קרובות שינוי של השפתיים הקטנות התחתונות, מבוצע במסגרת המהפך.

הליכי שפתיים

בשל אופיו הפשוט של הליך זה, ניתן לכלול גם אותו במסגרת הליך 'מאמי מייקאובר'.

דפנה לוינסון מאמנת
דפנה לוינסון מאמנת

דפנה לוינסון מאמנת מוסמכת עם ניסיון עשיר באימון אישי, אימון קבוצות, תכניות אימונים, מעקב משקל והכוונה ייעודית.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!