ניתוח ליצירת עור מתוח

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניתוחים בריאטריים!

מתיחת עורמתיחת עור יכולה להיעשות על ידי ניתוח מתיחה בכל אזור בגוף. פעמים רבות, לאחר ירידה מאסיבית במשקל, יש צורך למתוח את העור מכיוון שישנו עודף עור רב.

מעבר לכך ישנם אזורים מסוימים אשר מאופיינים בדילול העור ובצניחתו, כמו למשל בבטן, כך שמתיחת העור יכולה להוות פתרון אסתטי המוביל למראה צעיר וחטוב יותר.

ישנן שיטות שונות למתיחת עור, אשר מערבות פולשנות ברמה זו או אחרת, על פי האזורים הנדרשים. ישנם מתיחות עור לאזור הבטן התחתונה, כאשר זו חוצה את קו המפשעה. וישנם ניתוחים המערבים את כל האזורים הבעייתיים בגוף, ניתוחים אלה יהיו מסובכים  ומורכבים יותר, אולם יספקו תוצאה טובה ויפה יותר.

למי מיועדות השיטות למתיחת עור?

בדרך כלל, הפונים למתיחת עור יהיו אלה אשר ירדו באופן משמעותי במשקל, בדרך כלל עשרות קילוגרמים.

למרות הדיאטות והשמירה הקפדנית על פעילות גופנית, עודפי העור מתקשים להתכווץ ומטשטשים את התוצאות היפות. המקרים הקשים יותר, בהם העור העודף רב יותר הינם מקרים לאחר ניתוחי קיצור קיבה או שיטות הרזיה מהירות, בהם העור לא עבר תהליך שינוי מהיר והתאים עצמו למבנה הגוף החדש. תוצאות טובות יותר מהניתוח יהיו ככל שהעור יהיה צעיר וגמיש יותר.

ניתוח המיועד למתיחת עור מתבצע תחת הרדמה מלאה, באחד מבתי החולים הנבחרים. אורך הניתוח יכול להימשך עד חמש שעות, תלוי במידת מורכבותו, וכולל כמה צוותים של כירורגיים ועוזרי מנתחים.

תהליך ההחלמה מניתוח זה עלול אף הוא להיות ארוך מהצפוי, ותלוי במידה גדולה במצב בריאותו של המטופל. מכיוון שניתוחים אלה נחשבים למורכבים וגדולים, כדאי להקפיד על בחירת המטופלים המתאימים, מבחינה בריאותית ופיזית. ישנם אזורים או גורמים אישיים אשר הינם בלתי ניתנים לפתרון של מתיחת עור.

 מתיחת עור – מגבלות השיטות

לרוב, ניתוחים אלה, יהיו מוצלחים ככל שיהיו, מערבים מידה ניכרת של סיבוכים ותופעות לוואי. האנשים הפונים לניתוח מתיחת עור חייבים לעמד בקריטריונים בריאותיים מחמירים מחשש להמשך בריאותם.

המועמדים חייבים להיות בריאים ללא מחלות רקע, בעלי תזונה בריאה ושלמה, המוגלובין תקין, וכאלה המוכנים לקבל את הסבל הנגרם מניתוח זה.

אחד הסיבוכים העיקריים הוא צלקות וחוסר ריפוי פצעים בצורה מספקת. בעיה זו חמורה מכיוון שהיא מוסיפה חסרונות על גבי אלה הקיימים, מבחינה אסתטית.

לפעמים נדרשים מספר ניתוחים בכדי לטפל בבעיות נוספות הקיימות. לאחר מתיחת העור, יוסר העור העודף מאזורים אלה. ניתוחים אלה דורשים מחויבות כספית ונפשית גדולה מאד של המטופל, אשר חייב להיות מודע לשלל הסיבוכים ותופעות הלוואי ולסבל הנגרם ניתוח זה.

כמו כן, עליו לא להשמין לאחר ניתוח זה, מכיוון שתוצאותיו, אם כן, יוטלו בספק. עליו לטפל בבעיה הבסיסית בגינה הוא השמין כל כך, ולהיות שלם עם עצמו החדש על כל המשתמע מכך.

מתיחת עור הפנים ללא ניתוח

למתיחת עור הפנים המדולל, בעקבות נזקי הגיל או עקב הירידה במשקל, מתפתחות שיטות חדשות על מנת לשוות לו מראה צעיר ויפה. שיטות למתיחת עור ללא צורך בניתוח משתמשות בטכניקת אור שונות וגלי רדיו.

לרוב, שיטות אלו יכולות להיות משולבות עם ניתוחי מתיחות העור השונות. שיטות אלו פועלות על הקולגן והאלסטין הנמצאים בעור ופועלים על המבנה המתקבל ועל המראה היפה.

לפי הבטחות שיטה זו, היא מסוגלת למתוח את עור הפנים, הצוואר והחזה, ללא תופעות לוואי או כוויות על גבי העור החיצוני. שיטה זו מתיימרת להצעיר את עור הפנים, לאחר כחמש או שש סבבי טיפולים. במקרים קשים יותר, של עור נפול או קמטים רבים, יהיה צורך במתיחת העור באמצעות ניתוח.

דפנה לוינסון מאמנת
דפנה לוינסון מאמנת

דפנה לוינסון מאמנת מוסמכת עם ניסיון עשיר באימון אישי, אימון קבוצות, תכניות אימונים, מעקב משקל והכוונה ייעודית.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!