שאיבת שומן בידיים

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניתוחים בריאטריים!

שאיבת שומן בידייםשאיבת שומן היא הליך ניתוח קוסמטי המסיר שומן מחלק אחד של הגוף או ממספר אזורים בגוף. זהו הליך פופולרי שקיים מאז שנות ה-50. כיום, יותר מ-10 מיליון אנשים עברו שאיבת שומן בידיים ובכלל, ברחבי העולם.

שאיבת שומן יכולה להיעשות עם או בלי הרדמה כללית. במקרים בהם לא מבוצעת הרדמה כללית, תבוצע הרדמה מקומית בד"כ. הליך זה לוקח בדרך כלל כשעה ועד שעה וחצי להשלים, והמטופלים יכולים ללכת הביתה באותו היום או להישאר לילה להתאוששות. בחלק מהמקרים, מטופלים יידרשו להישאר להשגחה במרפאה במשך 2-3 לילות. חזרה מלאה לשגרה תושג לרוב לאחר שבוע ועד מס' שבועות. אם אתם עוסקים בפעילות גופנית מרובה, יהיה בדרך כלל מומלץ להמתין מס' חודשים עד לפעילות מלאה, תלוי בהוראת הרופא. 

מה שצריך לדעת על שאיבת שומן בידיים

מהי שאיבת שומן? איך ההליך עובד? כמה עולה הניתוח? האם שאיבת שומן בטוחה? האם יש סיכונים כלשהם בהליך? כל אלו ועוד, הן שאלות שחשוב לקבל עליהן את המענה מהרופא המנתח שלכם. עם זאת, על חלקם ניתן לענות גם ללא ייעוץ רפואי. למשל, אפשר בקלות לגלות באינטרנט כמה עולה שאיבת שומן בידיים. 

באופן כללי, מחיר שאיבת שומן בגוף עשוי לנוע בין 15,000 ₪ ל-45,000 ₪, כאשר עלות שאיבת שומן בידיים תעמוד איפשהו באמצע טווח המחירים הנ"ל. כמו כן, כדאי גם לדבר על הסיכונים הכרוכים בהליך שאיבת שומן מהידיים. 

שאיבת שומן בידיים שונה משאיבת שומן בשאר הגוף?

אכן כן, יש הבדלים באופן שבו שאיבת שומן פועלת בחלקים שונים של הגוף. במקרים רבים, היד בעלת צורה ומבנה ייחודיים אשר מקשים על הליך זה מאשר חלקים אחרים בגוף. חשוב לדעת, הליך שאיבת שומן בשאר הגוף לעיתים מסובך יותר, מכיוון שהוא עשוי להצריך הרדמה כללית וזמן החלמה ארוך יותר.

בלא מעט מקרים, מטופלים מתאוששים משאיבת שומן בידיים די במהרה. זאת, עקב העובדה שמדובר באזור יחסית קטן שאינו מצריך טיפולים מאסיביים. באופן זה, אפשר להגיד ששאיבת שומן מהידיים אמורה להיות יותר קלה עבור המטופלים. זאת, בהנחה שבוחרים במרפאה הנכונה עבור ההליך. 

הסיכונים הכרוכים בהליך שאיבת שומן מהידיים

הבעיה הנפוצה ביותר הקשורה לשאיבת שומן היא זיהום, אשר יכול להתרחש אם חיידקים חודרים דרך פצע פתוח או אם יש פצעים פתוחים אחרים על העור לאחר הניתוח. בעיות אפשריות אחרות כוללות דימום וכאב במהלך זמן ההחלמה, שעלולים להיגרם מנזק עצבי או תגובה אלרגית לתרופות הרדמה.

סיבוכים יכולים לקרות במהלך או לאחר שאיבת שומן בידיים, והם יכולים להיות קלים או חמורים. הם כוללים זיהום, דימום ונזק לעור או לאיברים. כמו כן, סיכונים קוסמטיים קשורים לסוג ההליך שנעשה על ידי רופא. כמה סיכונים קוסמטיים עשויים לכלול חבורות, צלקות, אסימטריה ואובדן נפח באזורים מסוימים בגוף. הסיכונים הכרוכים בהליך זה לרוב לא נלקחים בחשבון ע"י המטופלים לטובת תוצאות מיידיות. עם זאת, חשוב לשקול את הסיכונים והיתרונות לפני שעוברים כל סוג של ניתוח.

כיצד ניתן לזרז החלמה מניתוח שאיבת שומן בידיים?

התאוששות שאיבת שומן יכולה להיות מעט מורכבת, ולעיתים לוקח זמן להחלים. עם זאת, יש כמה דרכים להאיץ את התהליך. חלק מהשיטות הללו כוללות שימוש בבגדי דחיסה, שמירה על הוראות הרופא, הרבה מנוחה ושינה ואכילת תזונה בריאה. 

למרות שבחלק מהמקרים ניתן לחזור תוך מס' ימים לשגרה, ההמלצה היא להמתין עד קבלת אישור סופי מהמנתח שלכם. וזאת, במיוחד אם אתם עוסקים בפעילות גופנית מרובה. אם לא קיבלתם OK סופי מהרופא שלכם, אל תחזרו לעסוק בפעילות ספורטיבית.

ניתוח מתיחת עור לאחר ניתוח שאיבת שומן בידיים 

שאיבת שומן בידיים היא הליך ניתוח קוסמטי המסיר שומן לא רצוי מהגוף, בעוד שמתיחת עור הגוף מתבצעת כאשר ישנו עור עודף הנוצר כתוצאה מאיבוד שומן בגוף. על מנת להבטיח שגופכם ייראה טוב לאחר ניתוח שאיבת שומן, במקרים מסוימים יהיה מומלץ לעבור גם ניתוח מתיחת עור. זה יעזור לכם להשיג את המראה והתחושה הרצויים לכם.

שאיבת שומן ומתיחת עור הם שני הליכים שונים, אך לרוב הם משולבים לעסקת חבילה אחת במרפאות הפרטיות. ההבדל בין שני ההליכים הללו הוא, ששאיבת שומן מסירה שומן מאזור אחד או יותר, בעוד מתיחת עור מסירה עודפי עור בכל אזור הניתוח. במובן זה, ניתוח מתיחת עור משמש להידוק והסרת עודפי עור על הבטן, המותניים, הידיים והירכיים.

מהם בגדי דחיסה ולמה מומלצים אחרי שאיבת שומן?

בגדי דחיסה הם בגדים שעוזרים להפחית נפיחות ודלקת לאחר שאיבת שומן בידיים או בכל אזור אחר בגוף המטופלים. לאחר שאיבת שומן, העור בדרך כלל נפוח ואדום. על מנת להפחית זאת, מומלץ ללבוש את בגדי הדחיסה. כמו כן, הם מומלצים גם לאנשים שעברו מתיחת בטן או ניתוח הגדלת חזה.

לאחר שאיבת שומן בידיים, מומלץ למטופלים ללבוש בגדי דחיסה על מנת לסייע בתהליך ההחלמה ולהפחית את הסיכון לזיהום. בגדי דחיסה הם בגדים צמודים הנלבשים על הגוף במשך כשבועיים לאחר הניתוח. הם עשויים מכותנה או ספנדקס ומגיעים בסגנונות וצבעים רבים ושונים. ניתן לרכוש בגדי דחיסה בכל בית מרקחת או חנות לציוד כירורגי.

טיפים למציאת מרפאה לשאיבת שומן בידיים 

כאשר מחפשים מרפאה לשאיבת שומן, חשוב לעשות את המחקר ולמצוא אחת שמציעה טיפול בטוח ויעיל. לחלק מהמרפאות יש פחות ניסיון בשאיבת שומן מאחרות, לכן חשוב לשאול המלצות לפני שאתם מקבלים החלטות כלשהן.

חשוב גם לברר לאיזה סוג של תוצאות אתם יכולים לצפות מהטיפול שלכם, מה שנקרא תיאום ציפיות מול הרופא המנתח. חלק מהמרפאות מציעות טיפולים יקרים יותר, כמו בלייזר, שיכולים לספק תוצאות טובות יותר משיטות מסורתיות אחרות. כמו כן, עליכם לוודא כי למרפאה יש צוות מנוסה ומוסמך על ידי רשויות הבריאות לפני שתתחילו בטיפולים או פרוצדורות כלשהן.

שאיבת שומן בידיים
דפנה לוינסון מאמנת
דפנה לוינסון מאמנת

דפנה לוינסון מאמנת מוסמכת עם ניסיון עשיר באימון אישי, אימון קבוצות, תכניות אימונים, מעקב משקל והכוונה ייעודית.

אז מה היה לנו בכתבה:
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
cbd
CBD לחיות מחמד: הכל מהכלב לסוס

חיות המחמד שלנו מהוות חלק בלתי נפרד מהמשפחה. כל אדם דואג לחיות המחמד שלו, מטפל בהם, אוהב אותן ועונה על כל הצרכם שיש להן. אין ספק שכאשר חיית המחמד צריכה טיפול כלשהו, הבעלים שלה עושים את כל מה שניתן בכדי שהיא תקבל את הטיפול הטוב ביותר. חשוב לדעת כי כיום מעבר לשירותי רפואה רגילים שמקבלים חיות מחמד אצל וטרינר, ניתן למצוא עבור בעיות רפואיות וכאבים שהם סובלים מהם, מגוון טיפולים משלימים או אלטרנטיביים, כאשר אחד הטיפולים הפופולאריים ביותר הוא סיבידי לטיפול בחיות מחמד.

לקריאת המאמר »
ויטמין A
תפקידו של ויטמין A במזון: יתרונות, השפעות ותפקידו

ויטמין A הוא רכיב תזונתי חיוני הממלא תפקיד מכריע בשמירה על תפקודים שונים בגוף האדם. נמצא באופן טבעי במגוון מזונות, ויטמין מסיס שומן זה תורם באופן משמעותי לראייה, לתפקוד החיסוני, לבריאות העור ולצמיחת תאים. עם זאת, בעוד שצריכה נאותה של ויטמין A חיונית לרווחה הכללית, צריכה מופרזת עלולה להוביל לרעילות, תוך שימת דגש על החשיבות של הבנת המקורות וההשפעות שלה.

לקריאת המאמר »
השמנת יתר
הקשר בין השמנת יתר לתפקוד מיני

השמנת יתר היא מגיפה הולכת וגוברת ברחבי העולם, כשישראל אינה יוצאת דופן. בעוד שהסיכונים הבריאותיים של השמנת יתר מתועדים היטב, לעתים קרובות מתעלמים מהשפעתה על התפקוד המיני. מחקרים הראו קשר ברור בין השמנת יתר וחוסר תפקוד מיני, במיוחד אצל גברים. הבנת הקשר הזה חיונית לטיפול הן בהיבטים הפיזיים והן בהיבטים הרגשיים של בריאות מינית.

לקריאת המאמר »
טיפול סיעודי מקיף להשמנה

בהתמודדות עם האתגרים הרב-גוניים שמציבה השמנת יתר, טיפול סיעודי ממלא תפקיד מרכזי בקידום בריאות הוליסטית ושיפור תוצאות המטופל. השמנת יתר, המאופיינת בהצטברות יתר של שומן

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!