טיפול חדשני : שאיבת שומן ללא צורך בניתוח

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניתוחים בריאטריים!

שאיבת שומן ללא נייתוחניתוחים פלסטיים, שהינם תהליכים כירורגיים הכרוכים תמיד בסיכון מסוים, נועדו לאפשר למטופלים לשפר את המראה החיצוני באמצעות סכין המנתחים.

מכיוון שכל ניתוח מצריך זמן החלמה, מכיוון שישנם סיכונים להרדמה (אפילו מקומית) ובשל סיבות נוספות, אסור לגשת אפילו לניתוח שנחשב לפשוט בקלות ראש. הבשורות הטובות הן שיותר ויותר הליכים כירורגיים למטרות אסתטיות זוכים כיום לחלופות טובות.

לא מדובר רק בהזרקות של חומרים כמו בוטוקס, שיכולים להוות חלופה למתיחת פנים במקרים מסוימים. אנו מדברים גם על טיפולים נוספים כגון שאיבת שומן. מסתבר שניתן בהחלט לבצע כיום טיפול מיוחד המסלק תאי שומן בקלות, ללא ניתוח, בלי הרדמה, בלי צורך בכל הסיכונים הנובעים ההליך כירורגי.

טיפול לפיסול הגוף

חשוב להבין שטיפול שאיבת שומן ללא ניתוח, בדומה להליך הכירורגי, לא נועד להוות פתרון של קסם לאנשים הסובלים מעודף משקל חמור. הטיפול מיועד בראש ובראשונה לאנשים שמעוניינים לעצב את הגוף באזורים שבהם קיים קושי לעשות זאת גם באמצעים כגון התעמלות, פעילות של עיצוב מחטב ושמירה על תזונה נכונה.

מומחים בתחום מספרים שאת הטיפול להסרת תאי שומן ללא ניתוח עדיף לעבור בתקופה שבה משקל הגוף יציב, וכאשר אין תוכניות לירידה נוספת במשקל לאחר גמר הטיפול. חשוב להבין שבדומה לניתוח שאיבת שומן – לעליה משמעותית במשקל הגוף לאחר הטיפול עלולות להיות השלכות אסתטיות. תאי שומן עלולים להתרחב באזורים אחרים בגוף ולכן – הטיפול מומלץ לאנשים שיוכלו להקפיד ולשמור לאחר מכן על משקל יציב. במידה וזה יתבצע – תוצאות הטיפול בהחלט מבטיחות.

טיפול באמצעות קור

בניתוח שאיבת שומן מן הסוג המקובל, שנעשה בהרדמה מלאה ולעיתים מקומית (בהתאם לאזור המטופל) נעשית שאיבה של תאי שומן מיותרים באמצעות צינוריות. הדבר מחייב כמובן ביצוע של חתכים. הטיפול המתקדם לסילוק תאי שומן ללא ניתוח מתבצע באמצעות מכשור ייחודי הפועל באמצעות קור עז. מכיוון שמדובר בסוג שונה לחלוטין של גישה טיפולית, אין כאן צורך לא בחיתוך, לא בהחדרת צינורית ולא בתקופת החלמה.

הרעיון שמאחורי הטיפול נמצא כיעיל לאחר שהתברר שתאי השומן בגוף מגיבים לשינוי טמפרטורה קיצוני בצורת התפרקות. ההבדל בין תאי השומן לבין תאים של רקמות סמוכות גורם לכך שלא יפגעו תאים שונים, לא תהיה פגיעה בתאי עצב או שריר, למשל. בשורה נוספת היא שדי בטיפול אחד בכדי ליהנות מתוצאות טובות ובמקרה הצורך ניתן לאחר זמן מה לעבור טיפול נוסף בקור על מנת להגיע ליעד המבוקש.

בניגוד למה שסבורים מרבית המטופלים לפני הטיפול, הטיפול בטמפרטורה נמוכה לא מצריך שימוש במקרר מיוחד או תא הקפאה. מכשיר ייחודי שפותח לצורך כך פועל באופן נקודתי על האזור שבו רוצים להתמקד. את המכשיר מצמידים לרקמה באמצעות יצירת ריק (ואקום) ולאחר מכן מתחיל בפעולת הקירור. משך הטיפול אינו ארוך. למעשה, הוא קצר יותר מהליך כירורגי מקביל ולאחר מכן ניתן לחזור לשגרה באופן מידי.

עיצוב הבטן והירכיים

שאלה שמעניינת רבים היא באילו אזורים בגוף ניתן לבצע את סילוק השומן בשיטה האמורה, על ידי קור. התשובה לכך פשוטה – ניתן לקיים את הטיפול באותם האזורים שבהם מקובל לבצע ניתוח כירורגי לשאיבת שומן. אזור הירכיים, למשל, נחשב למאוד מקובל וכך גם אזור הבטן.

יש גם אפשרות להתמקד באזורים אחרים כגון הישבן וכן כמעט בכל מקום שבו קיים ריכוז נקודתי של שומן תת עורי. למרות שלא מדובר בטיפול זול, הרי שהוא בהחלט נמצא בטווח המקובל של טיפולים אסתטיים והציפייה היא להיענות יפה מצד הציבור לפרוצדורה המתקדמת.

דפנה לוינסון מאמנת
דפנה לוינסון מאמנת

דפנה לוינסון מאמנת מוסמכת עם ניסיון עשיר באימון אישי, אימון קבוצות, תכניות אימונים, מעקב משקל והכוונה ייעודית.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!