שאיבת שומן מאיזור הגב העליון

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניתוחים בריאטריים!

שאיבת שומן מאיזור הגבמצבורי שומן בולטים סביב הגב, וחגורת החזייה חותכת את עודף השומן בפלג הגוף העליון? אולי כדאי לך לקורא יותר על הליך שאיבת שומן שיכול לפתור לך את הבעיה הטורדנית.

גברים ונשים כאחד מוצאים כי הליך זה מוביל לשיפור משמעותי במראה שלהם. שאיבת שומן מהגב מסירה באופן קבוע את מצבורי השומן המיותרים בגב העליון ומתחת לשכמות, כמו גם בצידי הגב ומסביב לאזור החזייה.

נשים העוברות הליך זה נהנות מהעובדה שאינן צריכות יותר להתמודד עם בליטות החזייה בגבן, וגברים חווים שיפור בביטחון העצמי לאחר שהשכבות הצפופות העודפות של השומן מוסרות מגבם ומפלג גופם העליון. הליך זה יוצר קווי מתאר חדשים ומגלה פלג גוף עליון רזה ומחוטב יותר.

הליך הסרת שומן מהגב העליון הוא השיטה הבטוה ביותר להשגת מטרות גופניות רצויות, מלבד דיאטה ופעילות גופנית.

למרבה הצער, שיטות הדיאטה והפעילות הגופנית אינן עובדות על מצבורי שומן מקומיים, היות והם נחשבים למצבורי שומן "עיקשים" ושאיבת השומן הקלאסית היא ניתוח סבוך יותר הכרוך בהרדמה ובצלקות. לכן, טכניקת שאיבת שומן תופח היא הליך בטוח, תקופת ההחלמה מהירה והתוצאות מדהימות.

איך עובד ההליך?

ראשית, מקבל המטופל הרדמה מקומית המרדימה את אזור הגב, והוא נותר ער לאורך כל ההליך, שהוא בטוח מאוד ויחסית נטול כאבים במהלך ההתאוששות. בהמשך מבצע הרופא חתכים זעירים בצידי הגב, המאפשרים לו להחדיר את הצינורית, לפסל ולקצץ את מצבורי השומן מצידי הגב, מהשכמות ומהמותניים.

הצינורית המשמשת להסרת השומן היא ברוחב שלושה מילימטרים, ואז, לייזר משמש להמסה עדינה של השומן ישירות מתחת לעור ולעודד את הידוק העור. המנתח מנחה לאט את הצינורית לאזורים הממוקדים על מנת להסיר את השומן העודף בדייקנות, וכתוצאה מכך חווה המטופל פחות כאב, פחות שטפי דם ופחות זמן השבתה.

יתרונות שאיבת שומן מהגב העליון

יתרונות ההליך כוללים, בין היתר את ההטבות הבאות:

בטיחות – זהו הליך בטוח, קבוע, המבטל את מצבורי השומן העודף. ברגע שתאי השומן מוסרים, הגוף אינו מייצרי תאי שומן חדשים, ולכן הם נעלמים לתמיד.

הליך קצר – הליך שאיבת שומן מהגב העליון נמשך רק שעה או שעתיים, תלוי בהסרת השומן המיועדת. טכניקה זו נועדה להסיר שומן באופן בטוח ולהדק את העור, בו זמנית.

התאוששות מהירה – המטופל חווה מעט מאוד כאב לאחר ההליך, המבוצע בחתכים מינימאליים ומעט צלקות זעירות לאחר תהליך הריפוי. לאחר ההליך ניתנות תרופות הרגעה קלות בלבד, ורוב המטופלים שבים לפעילות ועבודה שגרתית בתוך יום עד יומיים.

תוצאות הליך שאיבת שומן מהגב העליון הן חיסול קבוע של מצבורי השומן המיותרים ומניעת גבשושיות שומן. הטופל חווה יתרונות נוספים רבים, כגון התאמת בגדים טובה יותר, ביטחון עצמי משופר, עור הדוק יותר, גוף חטוב יותר ומראה צעיר. אלו הן רק חלק מהסיבות המובילות מטופלים לבחור בהליך זה לשם הסרת משקעי השומן מהגב ומצידי הגוף.

מועמדים להליך שאיבת שומן מהגב העליון

הליך זה בטוח עבור רוב הגברים והנשים הסובלים ממצבורי שומן גבוהים לאורך צידי גופם ולרוחב הגב. מומלץ כי אנשים המעוניינים בהליך זה יעברו אותו כשהם במצב בריאותי טוב על מנת להפחית סיכונים וסיבוכים אפשריים. הליך זה אינו מבוצע לשם הסרת משקל עודף, אלא כהליך המבוצע לשם הסרת כמויות מתונות של שומן עודף, אותן לא ניתן להסיר באמצעות פעילות גופנית או דיאטה.

כעניין של עובדה, מטופלים רבים בוחרים לבצע הליך זה בשיתוף עם הליכים אחרים כגון שאיבת שומן מהזרועות או הבטן העליונה. בפגישת הייעוץ הראשונה ניתן להתייעץ עם המנתח לגבי הצרכים האישיים ולפעול על פי המלצותיו.

צלקות ועור רפוי

החתכים המבוצעים הם זעירים ונרפאים מהר מאוד לאחר הליך שאיבת שומן מהגב העליון. צלקות בדרך כלל אינן נחשבות לבעיה, היות והן כה זעירות, שהן נעלמות לתוך הצבע הטבעי של העור במהירות יחסית. אנשים מתחת לגיל שישים, עם עור בריא, לא יחוו עור נפול לאחר ההליך, וזהו יתרון נוסף של טכניקת שאיבת שומן תופח.

הליך זה נועד לשפר את הידוק העור כשהשומן מוסר. במקרים בהם העור דק מאוד, מקומט או רפוי בשל הזדקנות או ירידה דרמטית במשקל, ניתן לחוות שיפור ומוצקות במראה העור. מטופלים מבוגרים יותר ואנשים שעברו ירידה ניכרת במשקל, פונים לקבלת הליך זה כפתרון למיצוק עור נפול ורפוי.

תופעות לוואי של שאיבת שומן מהגב העליון

זהו הליך בטוח וממוקד המבוצע תוך שימוש במכשירים מעודנים ובהתאם, תופעות הלוואי הן מינימליות, וכל כאב או חוסר נוחות קלים נעלמים בתוך יום או יומיים. החתכים ופצעי הדקירה הזעירים נרפאים בתוך יומיים. יתכן שהמטופל יחווה חוסר נוחות קל ואולי מעט אדמומיות על האזור המטופל, אך אלו יעלמו וניתן לשוב לפעילות שגרתית ולעבודה בתוך יום או יומיים.

יש ללבוש בגד דחיסה דומה למחוק סביב הגוף במשך שלושה ימים ולילות לאחר ההליך, ולאחר מכן ללבוש אותו במשך שמונה שעות ביום למשך שבועיים. חלק מהמטופלים עלולים לחוות שטפי דם או נפיחות לאחר ההליך. התוצאות הטובות מתגלות בתוך מספר שבועות, והתוצאות הסופיות ניכרות בתוך חצי שנה. אמנם לוקח זמן עד שהנפיחות יורדת, אך היא אינה מלווה בדרך כלל בכאב.

דפנה לוינסון מאמנת
דפנה לוינסון מאמנת

דפנה לוינסון מאמנת מוסמכת עם ניסיון עשיר באימון אישי, אימון קבוצות, תכניות אימונים, מעקב משקל והכוונה ייעודית.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!