נפטרים מהשומן בירכיים הפנימיות אחת ולתמיד!

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניתוחים בריאטריים!

שאיבת שומן מהירכיים הפנימיותכל אחד ואחת מכירים את האזורים הבעייתיים בגוף שבהם מתפתחים מצבורי שומן עקשניים במיוחד שפשוט מסרבים להיעלם.

אחד מהאיזורים היותר נפוצים לטיפול ונחשב לבעייתי הינו אזור הירכיים הפנימיות. באזור זה קיימים מצבורי שומן שפשוט לא נעלמים, אפילו אם האדם הנושא אותם מקפיד על תזונה מאוזנת ובריאה ועל התעמלות קבועה ונאותה.

כיצד הטכנולוגיה הרפואית הקוסמטית המתקדמת עם שפע הטכניקות המודרניות לשאיבת השומן, מטפלת בעניין זה? הודות לשיטות המודרניות של שאיבת השומן ניתן להיפטר תוך זמן קצר גם ממצבורי השומן העקשניים ביותר ועל כך יעידו אלפי הגברים והנשים שעוברים את התהליך מדי שנה בישראל כמו בעולם.

האם השומן לא יחזור?

אחת התופעות שמטרידות רבים בכל הקשור למצבורי השומן היא שלאחר דיאטה ארוכה ומוצלחת שבה הם מצליחים להעלים את שכבות השומן שעטפו את גופם, בשלב מסוים רקמת השומן שבה וצומחת כאילו מעולם לא נעלמה. עם זאת, בכל הקשור לשאיבת שומן, הרי שמדובר על סיפור שונה לגמרי.

מה שחשוב להבין בכל הקשור למסת תאי השומן בגופנו הוא שלאחר שאנחנו מסיימים את ההתבגרות שלנו, כמות תאי השומן בגוף נשארת קבועה. לפיכך בזמן שאנחנו משמינים, לא נוצרים למעשה תאי שומן חדשים. תחת זאת תאי השומן הקיימים גדלים בנפחם.

לאור זאת, כאשר מבצעים תהליך של שאיבת שומן מהירכיים הפנימיות, למעשה מסירים את רקמת תאי השומן ובעקבות כך היא לא צומחת ומופיעה מחדש.

ישנן טכניקות שבהן ההסרה של תאי השומן מתבצעת במספר פגישות וישנן שבפגישה אחת בלבד אך בסופו של דבר, התאים שהוסרו בהליך המהפכני של שאיבת שומן כבר לא יחזרו להתפתח באזור הבעייתי של הירכיים הפנימיות או בכל אזור אחר בגוף שבו התבצעה שאיבת השומן.

האם מדובר על תהליך מסוכן?

ישנם רבים שפשוט מסרבים להאמין שניתן לבצע שאיבת שומן ללא קושי כיוון שעצם האפשרות  כי תהליך כזה קיים מרגישה להם מופרכת מדי. רבים מהם משכנעים את עצמם כי ככל הנראה מדובר על הליך מסוכן מאוד אך למעשה ההפך הוא הנכון. אחוז הסיבוכים בטיפולים לשאיבת שומן בימינו נמוך בהרבה מכל הליך כירורגי אחר וכן נמוך בהרבה מכל הליך קוסמטי אחר שכרוך בהרדמה מלאה.

עם זאת, מאחר ועדיין מדובר בפעולה פולשנית ובהסרת רקמות, חשוב להיות מודעים לפני תחילת הטיפול לכך שגם אם באופן חריג ביותר, עדיין קיים סיכוי מסוים לסיבוכים שיכולים לבוא לידי ביטוי בזיהום, שטפי דם, חוסר תחושה באזור השאיבה ועוד.

תוך כמה זמן ניתן לחזור לפעילות רגילה?

כפי שציינו, כיום קיימות מספר טכניקות של שאיבת שומן אשר אותן מתאימים למטופל ובאופן הזה – כל אחד מחלים באופן שונה לאחר ביצוע הניתוח.

עם זאת, ברוב המקרים ניתן לחזור לשגרה כבר ימים ספורים לאחר הטיפול כשבדרך כלל עדיף להימנע מביצוע פעילות ספורטיבית מאומצת כשבוע עד שלושה שבועות לאחר השאיבה. לרוב, לאחר ביצוע ניתוח שאיבת שומן מאיזור הירכיים הפנימיות, יומלץ על ידי הצוות המטפל להצטייד מהר במחטב רפואי וללבוש אותו על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

דוגמא לטכניקה לשאיבת שומן

אחת מהטכניקות הפופולאריות ביותר לשאיבת שומן נקראת בודי טייט. בטכניקה זו מוחדרת צינורית דקיקה לאזור הירכיים הפנימיות ובעזרתה מחממים וממיסים את רקמת השומן הסוררת באמצעות שימוש בגלי רדיו.

במקביל להמסה של תאי השומן מבצעים שאיבה של התאים המומסים דרך אותה הצינורית שלשם הכנסתה לאזור הירכיים הפנימיות היה צורך לבצע חתך זעיר שכמעט ולא משאיר רקמת צלקת. אמנם תהליך פשוט לכאורה אך מהפכני בהחלט.

דפנה לוינסון מאמנת
דפנה לוינסון מאמנת

דפנה לוינסון מאמנת מוסמכת עם ניסיון עשיר באימון אישי, אימון קבוצות, תכניות אימונים, מעקב משקל והכוונה ייעודית.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!