שאיבת שומן מאיזור המותניים – להיראות טוב ולהרגיש נפלא!

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניתוחים בריאטריים!

שומן מהמותנייםהליך שאיבת שומן מבוצע לשם הסרת משקעי תאי שומן מקומיים שאינם רצויים ממקומות שונים בגוף. כשהליך זה מבוצע באזור המותניים, הוא מתאים לגברים ונשים בכל הגילאים אך התוצאות הטובות ביותר מושגות בקרב מטופלים בגילאי 45 וצעירים יותר, בשל גמישות העור המוגברת שלהם.שאיבת שומן משפרת באופן משמעותי את מראה המותניים, באמצעות הפחתת היקפם בכחמישה עד שבעה סנטימיטרים בממוצע. בנוסף, ניתן לשלב בהליך זה גם הסרת מצבורי שומן באזור הבטן והירכיים. בדרך כלל המטופלים די מרוצים מהליך זה, אך כמובן שכל אדם שונה ויש להתייעץ עם מנתח פלסטי מורשה המנוסה בהליכי שאיבת שומן לשם קבלת הערכה אישית.

מועמדים לשאיבת שומן מהמותניים

המועמדים הטובים ביותר לשאיבת שומן הם אנשים עם הצטברות שומן מקומית שלא הצליחו להפחיתה באמצעות דיאטה ופעילות גופנית. הליך זה אינו מהווה תרופה להשמנת יתר, אלא נחשב להליך יעיל לחיסול שומנים עיקשים.

אם אדם יכול לצבוט מעבר לשני סנטימטרים של רקמת שומן בין אצבעותיו בצידי גופו ברמת גובה המותניים, הוא צפוי להיות מועמד מתאים להליך זה ויכול לצפות להפחתת השומנים בהיקף המותניים. הרופא יעריך את ההתאמה בייעוץ הראשוני, ויקבע אם אדם נחשב כמועמד מתאים להליך וידון עימו לגבי התוצאות הצפויות.

מהלך הטיפול

טיפול ממוצע אורך בין שלוש לארבע שעות. יחד עם זאת, ההליך בפועל עשוי להיארך רק כשעתיים-שלוש. משך הזמן הנדרש לביצוע שאיבת שומן מהמותניים תלוי בגודל האזור המטופל, המתייחס למספר תחומים וסוג ההרדמה הניתנת. נדרשת כמות זמן מסוימת להחדרת חומר ההרדמה, ובדרך כלל נדרש זמן רב יותר לבצע את ההליך בהרדמה מקומית מכפי שנדרש בהרדמה כללית.

ההליך מתבצע לאחר צום של שש שעות. הרופא מסמן את אזור השאיבה והמטופל מקבל תרופה לשיכוח כאבים. השלב הבא הוא הרדמה מקומית, ובהתאם לשיטה שנבחרה, ניתן להמיס או לשאוב את השומן דרך שני חתכים זעירים המבוצעים ברוחב של ארבעה מילימטרים. מהלך הטיפול עצמו אינו כרוך בכאבים.

תוצאות ההליך

הירידה בהיקף המותניים היא קבועה, אם כי התוצאות הסופיות עשויות להימשך מספר חודשים. בדרך כלל, נותרות צלקות בעובי שניים עד שלושה מילימטרים, אך הן נרפאות ודועכות במהירות רבה עד שבקושי ניתן להבחין בהן לאחר מספר שבועות.

תוך כדי שאיבת שומן מהמותניים, ניתן לרוב לטפל גם בירכיים ובבתן באותו הליך, על מנת להעניק תוצאה כוללת מאוזנת ושיפור משמעותי ביותר לפלג הגוף העליון. מספר האזורים המטופלים בו זמנית יוכתב בסופו של דבר באמצעות המינון המקסימאלי של חומר ההרדמה המקומית הניתן לשם ביצוע ההליך באופן הבטוח ביותר.

לאחר ההליך יש ללבוש בגד דחיסה מיוחד במשך מספר שבועות. הוא מסייע לשמירת צורת הרקמה בזמן הריפוי. את הבגד המתאים באופן אישי ניתן למדוד לפני הטיפול. בדרך כלל, יש צורך לתכנן מספר ימי חופשה מהעבודה. וניתן לשוב לפעילות של חדר כושר, ריצה או פעילות גופנית מאומצת לאחר כשלושה שבועות.

דפנה לוינסון מאמנת
דפנה לוינסון מאמנת

דפנה לוינסון מאמנת מוסמכת עם ניסיון עשיר באימון אישי, אימון קבוצות, תכניות אימונים, מעקב משקל והכוונה ייעודית.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!