שאיבת שומן בקור

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניתוחים בריאטריים!

שאיבת שומן במהירות!תופעת ההשמנה הולכת וגוברת כיום יותר מאי פעם. זה נראה כאילו אנשים מחפשים תמיד את הדרך הקלה והיעילה לרדת במשקל. נשים וגברים בגיל המעבר מוטרדים בדרך כלל ממצבורי שומן עיקשים בגופם, שאינם מגיבים לדיאטות או פעילות גופנית, וכ-90% מהנשים הצעירות סובלות מצלוליטיס.

גברים הסובלים מעודף משקל נוטים לפתח משקעי שומן בחזה, שאינם מגיבים למאמצי ירידה במשקל. במשך כל החיים, אך במיוחד באמצע החיים, שומן שאינו רצוי מצטבר בבטן, בישבן, בירכיים ובפנים.

הסרת שומן בלייזר קר מייצר שיפור משמעותי במצבים אלו ללא קשר לגיל, במיוחד כשהתהליך משולב עם שיטות אחרות לירידה במשקל. יש להדגיש נקודה זו ולהבין כי התוצאות לא יישמרו לטווח הארוך, ללא מחויבות לשינויים באורח החיים.

בניגוד להליכים פולשניים לשאיבת שומן, כגון שאיבת שומן בלייזר או מעקף קיבה, טיפול בלייזר קר, המתבסס על רמה נמוכה של טיפול באור, מבוצע ללא כאבים ובאופן חיצוני, ללא חתכים או תרופות. הסיכונים הנלווים לניתוח או הרדמה מבוטלים, וההליך בטוח כמעט לכל אדם, כולל לאנשים הסובלים ממחלות אוטואימוניות, דלקת פרקים ואפילו סוכרת.

למעשה, ההורמון המיוצר בשומן סביב הבטן, הגורם לחולי סוכרת להיות רגישים לאינסולין, עשוי לרדת עם טיפול בלייזר קר. זהו טיפול מרגיע ונטול כאבים המאושר על ידי ה-FDA כשיטה שאינה פולשנית, ולכן ניתן לשוב לפעילות היומיומית הרגילה באופן מיידי לאחר הטיפול, ללא עייפות, כאבים או חוסר מודעות קוגניטיבית.

אופן פעולת שאיבת שומן בקור

רקמת שומן עבה מופיעה עם מצבורי שומן, המובילים למצבורי שומן תת עוריים מוגדלים הגורמים לצלוליטיס, "גלגל" שומן", כרס בירה ומראה שאינו אסתטי המתרחש קרוב לפני שטח העור. הטיפול בלייזר קר משפיע באופן משמעותי על קריסת רקמת השומן והפחתת הנפח.

לייזר קר אינו נפטר מהשומן עצמו אלא מבטל אותו באופן טבעי. זהו טיפול נטול כאבים, כשהפגישה הראשונה כוללת ייעוץ של חצי שעה כדי לקבוע את האופן הטוב ביותר בו יש להשתמש בלייזר הקר, להשגת תוצאות עבור סוג הגוף, המשקל האישי ומיקוד אובדן השומן.

בהתאם לאזורים בגוף אותם מעוניין המטופל לשפר, כל מפגש אורך בין חצי שעה לשעה. הלייזר מוחל על האזור הממוקד כגון המותניים, הירכיים, הסנטר, הזרועות או הבטן במשך רבע שעה. לאחר מכן המטופל משנה צד ואותו טיפול מוחל על הצד השני. תקופת הטיפול היא בדרך כלל שבועיים, עם שלושה מפגשים מלאים מידי שבוע. ניתן לבצע את הטיפול במרפאה או בבית המטופל.

במהלך הטיפול, המטופל פשוט שוכב בתנוחה נוחה במשך רבע שעה עד עשרים דקות לכל צד, כשהלייזר הקר מוחל על מתאר הגוף. לאחר הטיפול, חלק מהמטופלים מדווחים על תחושה "שונה" וקלה יותר.

על מנת להכין את הגוף לטיפול, מומלץ להגביר את צריכת הסיבים והמים המסייעים להליך להגביר את מהירות התוצאות. מומלץ אף לקבל עיסוי לאחר הטיפול, להגברת זרימת הדם והשפעה מהירה ומיידית של הסרת השומן.

התנהלות לאחר טיפול שאיבת שומן בקור

למרות שהתוצאות ניכרות כשבוע לאחר ההליך, התוצאות ארוכות הטווח תלויות במטופל. המפתח לשמירת התוצאות הוא הקפדה על תזונה בריאה ומאוזנת, ושמירת המראה החדש באמצעות פעילות גופנית קבועה.

מטופלים המקפידים עוד לפני הטיפול על תזונה בריאה ופעילות גופנית קבועה, ומבקשים כעת להיפטר ממצבורי שומן עיקשים, הם מועמדים אידיאליים להליך, כמו גם אנשים המבקשים להתחיל משטר לירידה במשקל, עם דחיפה קטנה.

תופעות הלוואי הנדירות המינימאליות הכרוכות בהליך הן נזק לעיניים כתוצאה מהשפעת הלייזר, או הלם חשמלי אם הציוד אינו מותקן כראוי. ההליך נחשב אף מסוכן לנשים הרות או לאנשים הנושאים קוצב לב.

דפנה לוינסון מאמנת
דפנה לוינסון מאמנת

דפנה לוינסון מאמנת מוסמכת עם ניסיון עשיר באימון אישי, אימון קבוצות, תכניות אימונים, מעקב משקל והכוונה ייעודית.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!