ניתוח פלסטי חדש: שאיבת שומן באצבעות הרגליים

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניתוחים בריאטריים!

שאיבת שומן מאצבעות כף הרגל

הביטוי "להיראות טוב מכף רגל עד ראש" הגיע לרמה חדשה לחלוטין עם אחד ההליכים החדשים בעולם הניתוחים הפלסטיים – טיפול יופי לאצבעות הרגליים.

הגרסה הראשונה של נעלי עקב התגלתה בקברי מצרים העתיקה. במשך השנים, ניסו תנועות פמיניסטיות רבות להניא נשים מלדדות על נעלי עקב גבוהות, אך מאמצים אלו לא הניבו פרי, ונעלי העקב היו, ותמיד יהיו, סמל לאופנה יוקרתית מנצחת.

כיום, הבהונות וכפות הרגליים הפכו למוקד חדש בניתוחים פלסטיים, כשחלק מהמטופלות מבקשות לשנות את המראה, או אפילו את הפונקציה, של בהונות רגליהן על מנת ליצור מראה פנימי טוב יותר של הרגליים, ולהתאימן לנעליים. האחיות החורגות של סינדרלה היו צריכות לחשוב על הליך זה, כשניסו למדוד את נעל הזכוכית.

הליכים אלו מתבצעים בטכניקות שונות, אך כולן נועדו להשיג אחת משתי מטרות עיקריות: שיפור הביטחון העצמי באמצעות שיפור מראה הרגליים, המתגבר באמצעות נעילת כפכפים או סנדלים פתוחים.

מטרה נוספת היא דרך קלה יותר להתלבש במותגים יוקרתיים ללא כאבים, כולל נעליים בעלות עקבים גבוהים במיוחד. בהליך של שאיבת שומן הבוהן, מופחת השומן בבהונות הרגליים, על מנת שניתן יהיה להתאים את הרגליים לתוך נעליים צרות במיוחד.

הזוי, אך הכרחי?

גם אם ההליך נשמע מעט הזוי, השיפור הקוסמטי החדש המוצע לעיצוב מחודש של כף הרגל כולל שאיבת שומן מהזרת, במקרים בהן נשים חוששות כי היא תפוחה מעט יותר מידי. הליך זה כולל שאיבת שומן על מנת להפוך את הזרת לצרה וקטנה יותר.

למרות הסיכונים, נשים מבקשות לעבור הליך זה על מנת שיוכלו ללכת בגאון, ועכשיו גם בנוחות, על נעלי עקב בלתי אפשריים להליכה. הן סבלו מזה שנים רבות, ועברו ייסורים רבים בנוגע לתחום ההנעלה שלהן, הנקשר היטב למראה סקסי ומעמד חברתי יוקרתי.

טיפול פופולארי נוסף בתחום הניתוחים הפלסטיים המיועדים לכפות הרגליים, כולל הזרקת שומן לכרית כף הרגל, על מנת שניתן יהיה לצעוד בנוחות על נעלי עקב. השומן נשאב מהבטן ומוחדר אל כרית כף הרגל, על מנת להתפיחה ולגרום לנוחות מירבית בעת ההליכה על הנעליים "הבלתי אפשריות".

גישת הרפואה

למרות שטרנד חדש זה של שאיבת שומן מאצבעות הרגליים הפך לפופולארי, איגוד הפודיאטרים האמריקני אינו מגלה התלהבות מההליך.

עולם הרפואה מתנגד להליכים כירורגיים אלו, וטוען כי ניתוחי רגליים צריכים להתבצע בעיקר מתוך שיקוים רפואיים, על מנת להשיב את התפקוד הנאות לרגל, ולא לעבור הליכים מסוכנים מתוך שיקולים אסתטיים גרידא. חברי האיגוד טוענים כי הליכים אלו כרוכים בסיכונים דוגמת זיהומים, נזקים עצביים כרוניים, צלקות, דימומים, וכאבים בעת ההליכה.

רופאים מצדדים בטיפולי לייזר שנועדו להסיר שיער לצמיתות מאצבעות הרגליים, או בהליכי לייזר לטיפול בפטרת ציפורניים באצבעות הרגליים. אלו הליכים שאינם מסכנים את יכולת התנועה, והטיפול בפטרת אף נחשב ליעיל מבחינה רפואית.

דפנה לוינסון מאמנת
דפנה לוינסון מאמנת

דפנה לוינסון מאמנת מוסמכת עם ניסיון עשיר באימון אישי, אימון קבוצות, תכניות אימונים, מעקב משקל והכוונה ייעודית.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!