ריכוז כל השיטות לשאיבת שומן ללא ניתוח

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניתוחים בריאטריים!

פעילות גופניצ וירידה במשקלאנשים רבים רוצים להגיע למשקל הגוף הרצוי על פי גובהם וגילם במטרה להשיג חיים בריאים וארוכים יותר. המסע אל עבר המשקל הנכון יכול להיות ארוך, קשה ומייגע ובעיקר דורש התמדה וסבלנות רבה.

שיטות מהפכניות, אשר פותחו לאחרונה, מאפשרות את פעולת שאיבת השומן ללא ניתוח וללא כל פעולה פולשנית ומבטיחות תוצאות ללא סיכונים וללא זמן החלמה- הנתונים עומדים על 95% מקרים של הצלחה.

למי מיועדות השיטות החדשות לשאיבת שומן?

השיטות שיפורטו בהמשך מיועדות לאנשים הסובלים מבעיות שומן נקודתיות כמו שומן עיקש אשר אינו יורד באזור הבטן או באזור הזרועות ואינם מתאימים לקריטריונים הדרושים לניתוח שאיבת שומן.

כיצד עובדת השיטה?

השיטה מסתמכת על העובדה כי תאי השומן מגיבים לשינויים קיצוניים בטמפרטורה. על פי ד"ר ליסה דונופרוי, רופאת עור מבית החולים האוניברסיטאי "ייל" אשר בקונטיקט, השיטות הטכנולוגיות פותחו על בסיס ידע זה.

באמצעות הטכנולוגיה החדשה ניתן להתמקד בתאי השומן ולהעביר אליהם אנרגיה באמצעות חימום או קירור "ולשאוב" מהם את השומן העודף.

כל השיטות לשאיבת שומן ללא ניתוח

גלי רדיו

הטיפול בגלי רדיו נעשה באמצעות שתי אלקטרודות המונחות אחת מעל השנייה בזמן שאחת מהן מוחדרת ישירות אל תאי השומן.

שתי האלקטרודות מפיקות גלי רדיו אשר הורסים את תאי השומן, ממריצים את הדם ומסלקים רעלים מן הגוף.

באמצעות טכנולוגית גלי הרדיו ניתן גם לבצע מתיחות עור באזור בו בוצע הטיפול בעזרת חימום מקומי המעודד את העור לייצר סיבי קולגן אשר הופכים את העור לאלסטי ומתוח יותר.

אף על פי שטכנולוגיה חדישה זו לא מאושרת לשימוש על ידי ה- FDA (מנהל התרופות האמריקאי) היא מראה תוצאות טובות בכל פעם.

הטיפול נעשה על ידי רופאי עור ומכיוון שהוא אינו פולשני אין צורך בתקופת החלמה או התאוששות.

קריותרפיה

טכנולוגיה המשתמשת בקור מקפיא אשר מעלותיו עומדות מתחת לאפס. התהליך הטיפולי אינו פולשני ובמהלכו מוצמד מכשיר לאזורי השומן השואב אליו את חום הגוף דרך העור.

תהליך זה גורם להקפאה של שכבות השומן אך לא פוגע בעור ואינו דורש ניתוח או הרדמה מקומית. טכנולוגיה זו אושרה על ידי ה- FDA אך הראתה שני חסרונות עיקריים: האחד הינו זמן מבחן התוצאה, אשר נמצא ארוך במיוחד ולעיתים עוברים חודשים רבים עד שמגיעים לתוצאות סבירות. החסרון הנוסף הינו הרגישות לקור אותה יש לשאת במשך שעה שלמה של טיפול.

אולטרסאונד

פיתוח ישראלי המשתמש בטכנולוגיית האולטרסאונד המוכרת לצורך "שאיבת" השומן מן הגוף בשני אופנים: הטיפול הראשון דומה לטיפול בגלי הרדיו אלא שבשיטה זו מוחדרת גם צינורית מחוממת אל תוך שכבת השומן המשדרת גלי אולטרסאונד ישירות לתאי השומן.

גלי האולטרסאונד ממיסים את שכבות השומן אשר מתחילים לנזול כתוצאה מן התהליך דרך הצינורית, ללא כל קושי החוצה מן הגוף. בשיטת הטיפול השניה משדרים את גלי האולטרסאונד מעל פני העור ובאמצעותם גורמים להרס תאי השומן.

תזונה ופעילות גופנית

הרגלי תזונה נכונים ופעילות גופנית סדירה קובעים את הרכב ויחסי החומרים בגוף. בכדי להוריד את מסת השומן יש להפחית את כמות האנרגיה הנכנסת אל הגוף מחד ומאידך להגדיל את כמות האנרגיה היוצאת.

זאת ניתן לעשות על ידי תפריט תזונה מתאים אשר נבנה ביחד עם תזונאית ובאמצעות פעילות גופנית אירובית ואימוני כוח אשר הוגדרו על ידי מאמן אישי מוסמך. עם הזמן מסת השומן יורדת, השרירים מתחזקים ותאי השומן "נשאבים" החוצה מן הגוף.

דפנה לוינסון מאמנת
דפנה לוינסון מאמנת

דפנה לוינסון מאמנת מוסמכת עם ניסיון עשיר באימון אישי, אימון קבוצות, תכניות אימונים, מעקב משקל והכוונה ייעודית.

אז מה היה לנו בכתבה:
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!