קיצור קיבה ללא ניתוח מחיר

בחירת רופא זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניתוחים בריאטריים!

קיצור קיבה ללא ניתוח מחירקיימים ניתוחים שונים המיועדים לקיצורי קיבה בקרב אנשים הסובלים מהשמנה ומהמחלות הנלוות לכך. אך האם קיים קיצור קיבה ללא ניתוח? התשובה היא כן. מדובר בהליך יחסית חדש שמאפשר קיצור קיבה ללא ניתוח עם מכשיר אנדוסקופי. על כך נרחיב במאמר הבא. 

 

קיצור קיבה ללא ניתוח מחיר- מה זה אומר?

קיצור קיבה ללא ניתוח הוא הליך חדש שמיועד להצרת קיבה. ההליך נעשה עם מכשיר חדש בשם אפולו אוברסטיץ'. המכשיר מתלבש על גסטרוסקופ ומבצע את הפעולה דרך הפה, בלי צורך בחתכים בדופן הבטן. המכשיר הוא למעשה כמו מכונת תפירה המאפשרת לתפוס את דופן הקיבה בשלמותה ולתפור אותה עם עוגנים. על ידי כך למעשה ניתן להצר את היקפי הקיבה. לקצה הגסטרוסקופ מחובר מקור אור ומצלמה שמאפשרים לראות את שדה הניתוח ולהתבונן לחלל הבטן מבלי לפתוח אותה. 

הפעולה שמתבצעת דרך הפה בצורה אנדוסקופית מפחיתה את הסיכונים של הניתוח בצורה משמעותית. 

ניתן לבצע שני סוגי קיצורי קיבה ללא ניתוח, האחד ראשוני והשני כמתקן לשרוול קיבה כירורגי ראשוני. כלומר, מטופלים שעברו ניתוח שרוול קיבה ועלו במשקל עם התרחבות הקיבה. 

קיצור קיבה ללא ניתוח מחיר- למי זה מתאים?

הליך קיצור קיבה ללא ניתוח לא מתאים לכולם. מי שמתעניין בתהליך יאלץ לעבור ייעוץ רפואי של גסטרואנטרולוג, דיאטנית ופסיכולוג. אלה יבדקו את ההתאמה של המטופל להליך ואת המחויבות שלו לתהליך. 

ההליך מתאים למטופלים שמדד מסת הגוף שלהם, כלומר ה-BMI שלהם מעל 30 ושלא הצליחו לרדת במשקל בדרכים אחרות. לעומת ניתוח, שמיועד לבעלי BMI גדול יותר מ-35, ההליך, שאינו כירורגי מתאים גם למטופלים של BMI מעל 30. 

יש לקחת בחשבון כי ההליך לא מתאים למי שסובל מדימום המערכת העיכול או מבקע סרעפתי גדול. כמו כן, אנשים שנוטלים מדללי דם כמו אספירין, קומדין, קסרלטו ועוד, לא יהיה ניתן להיות עם התפרים בקיבה עם התרופות הללו. יש לקחת בחשבון כי אנשים שעברו ניתוחים קודמים יצטרכו להיוועץ עם הרופא, שכן כל מקרה לגופו.

קראו עוד על: קיצור קיבה וירטואלי – מה זה אומר?

כיצד זה מתבצע?

קיצור קיבה ללא ניתוח מתבצע על ידי אנדוסקופ. האנדוסקופ הוא למעשה צינורית גמישה עם מצלמה ומכשיר תפירה אנדוסקופ עם עוגנים. האנדוסקופ מוכנס לקיבה דרך הפה. המצלמה הזעירה על האנדוסקופ, מאפשרת לרופא להפעיל את האנדוסקופ על מנת לראות את מהלך הניתוח ולפעול בחלל הקיבה בצורה מדויקת ונכונה.

על ידי האנדוסקופ, הרופא מציב תפרים בקיבה ולמעשה משנה את המבנה שלה. כך הקיבה מוצרת לצורת שרוול וכמות המזון שהקיבה יכולה לצרוך מופחתת באופן משמעותי. 

ההליך הוא לא ארוך והוא לוקח כ-90 דקות. בדרך כלל ההליך יבוצע במסגרת אשפוז יום, אך ישנם מקרים בהם המטופלים נדרשים להישאר בבית החולים לאשפוז לצורך השגחה לאחר ההליך. 

לפני קיצור קיבה ללא ניתוח, יש לצום צום מלא של 10 שעות. 

לאחר הפעולה יש להתקדם בהדרגה לפי שלבים שיסביר הגסטרואנטרולוג והדיאטנית הקלינית. חשוב מאוד לשמור על התפרים לאורך זמן ולכן למלא בדיוק אחר השלבים שיוסברו לכם.  השלב הראשון לאחר ההליך, אסור לאכול ביממה הראשונה. בעבור היממה הראשונה, יש להתחיל בדיאטה נוזלית למשך השבועות הראשונים. בסיום השבועות הללו ניתן לעבור למאכלים רכים או מוצקים למחצה למשך מספר שבועות. לבסוף, ניתן לחזור לתזונה בריאה רגילה. חשוב להמשיך לעבור מעקב קפדני של הצוות המלווה ולהמשיך פגישות תדירות עם תזונאית ופסיכולוג. כמו כן, יש לנטול תרופות בהתאם למצבכם ולהנחיות הרופא. 

 

קיצור קיבה ללא ניתוח מחיר- סיכונים

למרות שקיצור קיבה ללא ניתוח, כמו שמו, הוא הליך לא כירורגי, הוא עדיין כולל בתוכו סיכונים. יש לקחת בחשבון כי מדובר בהליך חדש יחסית לכן, הסיכונים לטווח הארוך עדיין לא ידועים לגמרי ועוד יהיו חידושים עם השנים. 

בימים הראשונים לאחר ההליך המטופל יהיה צפוי להרגיש כאבים ובחילות. בדרך כלל ניתן יהיה לטפל ולשלוט בתסמינים הללו עם נוגדי כאבים ותרופות נוגדות בחילות מתאימות. הכאבים צפויים לעבור בתוך מספר ימים לאחר ההליך. 

לעומת שרוול קיבה רגיל, בו כורתים 90% מהקיבה, קיצור קיבה ללא ניתוח ניתן לביטול וניתן להמיר אותו בניתוח בריאטרי. במידה שהמטופל עלה במשקל בחזרה, יהיה ניתן לשחזר את ההליך ולהצר מחדש את הקיבה על ידי מכשיר התפירה. 

קיצור קיבה ללא ניתוח מחיר- כיצד מאפשר ירידה במשקל?

קיצור קיבה ללא ניתוח תורם לירידה משקל כמו שרוול קיבה רגיל. בזכות הקטנת נפח הקיבה והפחתת הורמון התאבון גרלין שמופרש מכיפת הקיבה, כמות המזון הנצרך יורדת באופן משמעותי. 

קיצור קיבה ללא ניתוח גורם להפחתה של בין 60 ל-70 אחוזים מהמשקל בתוך שנה בממוצע. בעקבות כך הוא נחשב לניתוח יעיל מאוד שמבוצע על מטופלים רבים. במעקב אחר מטופלים, ניתן לראות כי רוב המטופלים מצליחים לשמור על הפחתה של 50% מהמשקל העודף גם לאחר 5 שנים. 

יש לקחת בחשבון כי על מנת שההליך יצליח ויוביל לירידה במשקל חשוב מאוד שהמטופל ישמור על אורח חיים בריא. המטופלים צריכים ליישם שינויים באורח החיים ולהתחייב לתהליך על מנת להצליח להשיג השפעה ארוכת טווח. 

קיצור קיבה ללא ניתוח מחיר – הכירו את הטיפול החדשני המאפשר קיצור קיבה ללא ניתוח דרך הפה!

סובלים מהשמנת יתר חולנית אך חוששים לעבור ניתוח קיצור קיבה? חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות. בשנים האחרונות פותחו טיפולים רבים להתמודדות עם השמנת יתר חולנית. כיום ניתן להשיל עשרות אחוזים ממשקל גופכם בעזרת טיפולים מתקדמים שאינם כוללים ניתוח. איך זה עובד? בהמשך המאמר נגע בכל הדגשים החשובים ביותר אודות כל אפשרויות הטיפול הקיימות כיום, הזכאים לעבור את הטיפולים הללו וכן התוצאות הצפויות לאחר תקופות זמן של שלוש וחמש שנים מתום הטיפול. טיפולים אלה החלו לראשונה בשנות ה 50 של המאה ה 20, ומאז ועד היום מיליוני אנשים בכל רחבי העולם נהנים מדרכים יעילות ומהירות לירידה משמעותית במשקל גופם. חשוב להדגיש כי מעבר לשיפור המשמעותי בכל התנהלות החיים התקינה מבחינה פיזית, טיפולים אלה מסייעים לרבים להתמודד עם לא מעט בעיות בריאותיות שונות.

 

השמנת יתר חולנית עלולה לגרור בעיות לב, סכרת, שומנים בדם ועוד שלל בעיות בריאותיות שתשמחו לוותר עליהם

השמנת יתר חולנית עלולה לגרום לבעיות בריאותיות רבות וחמורות כמו סכרת, לחץ דם גבוה, בעיות לב שונות, שומנים בדם, כאבי פרקים, בעיות שינה, בעיות נשימה ועוד. אם גם אתם או הקרובים לכם סובלים מהבעיות הבריאותיות הללו בשילוב השמנת יתר חולנית, חשוב שתכירו את כל הטיפולים הקיימים כיום להתמודדות מהירה ויעילה עם עודף המשקל. בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים נדרשים לטיפולים הללו בשל בעיית השמנה כלל עולמית. התזונה שאנו צורכים כוללת שומנים רבים וחומרים שאינם בריאים, מה שגורם לעלייה ניכרת של אחוזים רבים מידי שנה במקרי השמנות היתר החולניות. אך חשוב להדגיש כי לא כל אדם שרוצה לרדת במשקל יוכל לעבור את הניתוחים או הטיפולים המתקדמים להתמודדות עם השמנת יתר חולנית. אנשים רבים סבורים כי הם יוכלו לעבור את הטיפולים הללו במטרה להשיל מספר קילוגרמים בודדים מגופם. אך ישנם תנאים ברורים לכלל הזכאים לניתוחים והטיפולים הללו.

 

התנאים הנדרשים להליך קיצור קיבה ללא ניתוח הם:

  • מדד מסת גוף גבוה מ 40

מדד מסת הגוף הוא מדד המשקלל את כלל הנתונים האישיים במטרה להבין את מצב משקלו של כל אדם. במידה ומדד מסת הגוף שלכם גבוה מ 40, כנראה שאתם סובלים מהשמנת יתר חולנית. במקרים אלה, ניתן לקבל את הטיפולים המתקדמים לקיצור קיבה עם או בלי ניתוח, בהתאם להחלטתכם והחלטת הרופא שלכם.

 

  • מדד מסת גוף גבוה מ 35 בשילוב בעיות בריאותיות שונות

כפי שציינו מעלה, השמנת יתר חולנית גורמת לבעיות בריאותיות שונות. מעבר לפגיעה ביכולות הפיזיות, השמנת יתר חולנית גוררת בעיות בריאותיות כמו סכרת, לחץ דם גבוה, בעיות לב שונות, שומנים בדם, בעיות פרקים, בעיות שינה, דום נשימה בשינה, קוצר נשימה ועוד. במידה ואתם סובלים מהבעיות הבריאותיות הללו, גם אם מדד מסת גופכם נמוך מעט מ 40, תוכלו לעבור את הטיפול הנדרש לקיצור קיבה.

 

אז מהו טיפול קיצור קיבה – כל מה שחשוב שתכירו על שיטת העבודה והתוצאות הצפויות

חושבים לעבור טיפול קיצור קיבה ללא ניתוח באופן פרטי? תידרשו לשלם על כך כמה עשרות אלפי שקלים. בשורות הבאות נרחיב אודות הטיפול, נסביר כיצד הוא מתבצע ונציג את תוצאותיו על מיליוני מטופלים מכל רחבי העולם. ראשית, חשוב לדעת שכיום יש מבחר גדול של טיפולים אפשריים. חלק מטיפולי קיצור הקיבה כוללים ניתוח וחלק מבוצעים ללא ניתוח דרך הפה. כך או כך, מטרת הטיפול אחת היא – לסייע לעוברים אותו לרדת עשרות אחוזים ממשקלם תוך זמן קצר. חשוב להדגיש כי רבים מהסובלים מהשמנת יתר חולנית לא מצליחים לרדת במשקל בעזרת הקפדה על דיאטה קפדנית או על אורח חיים ספורטיבי. לכן, הם נדרשים לסיוע של הניתוחים או הטיפולים לקיצור קיבה.

 

קיצור קיבה – הקטנת הקיבה תגרום לכם לאכול הרבה פחות ולהרגיש תחושת שובע במהירות רבה!

מה כלול בטיפול? כפי שציינו מעלה, כיום יש לא מעט טיפולים. ברובם התוצאה היא הגבלת נפח קיבולת הקיבה. בעזרת קיצור קיבה המטופלים יכולים לאכול כעשירית ממה שהיו יכולים לאכול קודם לכן. ומה עם הרעב אתם שואלים? אל חשש, המטופלים אמנם אוכלים מעט, אך גם שבעים מהר. במסגרת הטיפול לקיצור קיבה מורידים גם את ההורמון האחראי על תחושת הרעב, כך שהאוכל המועט מספיק בכדי לדכא את הרעב. במילים אחרות, הטיפולים הללו מאפשרים לכל הסובלים מהשמנת יתר חולנית ליהנות מאפשרות לאכול מעט ולשבוע מהר. חוששים מקיצור קיבה הכולל ניתוח? חשוב לדעת שבשנים האחרונות קידמו טיפול חדשני המאפשר להשלים את כל שלבי קיצור הקיבה ללא כל צורך בניתוח. טיפול זה כולל שלל פעולות תפירה דרך הפה, מה שמאפשר למטופלים להימנע מניתוח וליהנות מתקופת החלמה קצרה בלבד.

 

ומהן התוצאות? כ 60% ירידה ממשקל הגוף תוך כ 3 שנים, וכ 70% ירידה ממשקל הגוף תוך כ 5 שנים!

ומהן התוצאות? מבדיקות רבות שנערכות בנושא על מיליוני אנשים שעברו את הטיפולים הללו בכל רחבי העולם עולה כי מרביתם אגן הצליחו להשיל עשרות אחוזים ממשקלם תוך מספר שנים בודדות. הנתונים מצביעים על ירידה של כ 60% ממשקל הגוף תוך כשלוש שנים בלבד וירידה של למעלה מ 70% ממשקל הגוף תוך כחמש שנים בלבד! נשמע טוב? אל תהססו לפנות לרופא שלכם במטרה לקבל את הטיפול שיכול לשנות את חייכם. כפי שציינו מעלה, מעבר לשינוי פיזי משמעותי שיביא לשיפור ניכר בכל אורחות חייכם, הטיפולים הללו מביאים גם לשיפור ניכר במצבם הבריאותי של כלל הסובלים מהשמנת יתר חולנית. השמנת יתר חולנית עלולה לסכן חיי אדם ממש. בעיות בריאותיות רבות נגרמות כתוצאה ישירה של עודף שומנים בדם והשמנה חולנית.

 

קיצור קיבה ללא ניתוח מחיר- כמה זה עולה?

קיצור קיבה ללא ניתוח הוא טיפול חדש יחסית שקיים בארץ בערך כשנתיים. הטיפול עדיין לא נמצא בסל התרופות ולכן הוא נחשב לטיפול יקר. קשה לענות באופן חד משמעי מה עלות הטיפול שכן משתנה בין מטפל למטפל. טווח המחירים עבור קיצור קיבה ללא ניתוח ינוע בין 25 אלף לבין 30 אלף שקלים. 

קיצור קיבה ללא ניתוח מחיר
דפנה לוינסון מאמנת
דפנה לוינסון מאמנת

דפנה לוינסון מאמנת מוסמכת עם ניסיון עשיר באימון אישי, אימון קבוצות, תכניות אימונים, מעקב משקל והכוונה ייעודית.

אז מה היה לנו בכתבה:
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
cbd
CBD לחיות מחמד: הכל מהכלב לסוס

חיות המחמד שלנו מהוות חלק בלתי נפרד מהמשפחה. כל אדם דואג לחיות המחמד שלו, מטפל בהם, אוהב אותן ועונה על כל הצרכם שיש להן. אין ספק שכאשר חיית המחמד צריכה טיפול כלשהו, הבעלים שלה עושים את כל מה שניתן בכדי שהיא תקבל את הטיפול הטוב ביותר. חשוב לדעת כי כיום מעבר לשירותי רפואה רגילים שמקבלים חיות מחמד אצל וטרינר, ניתן למצוא עבור בעיות רפואיות וכאבים שהם סובלים מהם, מגוון טיפולים משלימים או אלטרנטיביים, כאשר אחד הטיפולים הפופולאריים ביותר הוא סיבידי לטיפול בחיות מחמד.

לקריאת המאמר »
ויטמין A
תפקידו של ויטמין A במזון: יתרונות, השפעות ותפקידו

ויטמין A הוא רכיב תזונתי חיוני הממלא תפקיד מכריע בשמירה על תפקודים שונים בגוף האדם. נמצא באופן טבעי במגוון מזונות, ויטמין מסיס שומן זה תורם באופן משמעותי לראייה, לתפקוד החיסוני, לבריאות העור ולצמיחת תאים. עם זאת, בעוד שצריכה נאותה של ויטמין A חיונית לרווחה הכללית, צריכה מופרזת עלולה להוביל לרעילות, תוך שימת דגש על החשיבות של הבנת המקורות וההשפעות שלה.

לקריאת המאמר »
השמנת יתר
הקשר בין השמנת יתר לתפקוד מיני

השמנת יתר היא מגיפה הולכת וגוברת ברחבי העולם, כשישראל אינה יוצאת דופן. בעוד שהסיכונים הבריאותיים של השמנת יתר מתועדים היטב, לעתים קרובות מתעלמים מהשפעתה על התפקוד המיני. מחקרים הראו קשר ברור בין השמנת יתר וחוסר תפקוד מיני, במיוחד אצל גברים. הבנת הקשר הזה חיונית לטיפול הן בהיבטים הפיזיים והן בהיבטים הרגשיים של בריאות מינית.

לקריאת המאמר »
טיפול סיעודי מקיף להשמנה

בהתמודדות עם האתגרים הרב-גוניים שמציבה השמנת יתר, טיפול סיעודי ממלא תפקיד מרכזי בקידום בריאות הוליסטית ושיפור תוצאות המטופל. השמנת יתר, המאופיינת בהצטברות יתר של שומן

לקריאת המאמר »
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!